שלום רב

שלום רב

שואלת פה לראשונה ומקווה שהגעתי למקום הנכון. אחי זקוק בדחיפות להשתלת כליה, בשנה האחרונה עושה דיאליזות והמצב לא ממש טוב.. כרגע לא רואים סיכוי להשתלה בקרוב... סוג הדם שלו כסוג דמי (a-) ובגלל זה לא עוזבת אותי המחשבה שאולי אני זאת שיכולה להיות תורמת מתאימה אלא שאני מלאה בחששות לגבי סיכונים אפשריים בתהליך כזה, ומצד שני החששות לגבי גורלו גם גדולים... אשמח מאוד אם יש פה תורמים שיכולים לספר לי קצת על מה שהם עברו, אני אומנם קוראת הרבה מאמרים בכל מה שקשור להשתלת כליות אבל לשמוע מאדם שעבר את זה, זה שונה. תודה רבה
 

Avraham F

New member
למתאימה והסבלנית

למה הכוונה ב"כרגע לא רואים סיכוי להשתלה בקרוב.." ? את המחשבה שלך בעניין "...שאולי אני זאת שיכולה להיות תורמת מתאימה" ניתן לתרגם למעשים. לכי להיבדק כ"תורמת אפשרית", שלפחות לא תהיי תחת דילמה לא הכרחית. לגבי החששות, מוטב לשוחח עם מומחים לנושא במקום ללקט "חוויות" שלא תמיד מתאימות. אחיל יקר לך ? אז קדימה.
 
תודה על המענה אברהם

ובכן, אין את כל הסכום הדרוש להשתלה ולעניות דעתי הוא גם לא עומד בראש הרשימה. אחי מושתל לב מגיל 41, (12 שנה) וזה היה רק עניין של זמן עד שיהיה צורך גם בהשתלת כליה. אני מקבלת את דעתך שעליי ללכת להבדק, הדילמה הזו אכן מעיקה ומטרידה ובהחלט צריך להתייעץ עם מומחים בנושא. תודה רבה ובריאות טובה לכולם.
 

Avraham F

New member
למתמידה הסבלנית

מאחר והוספת כמה פרטים אנסה, כמיטב הבנתי ונסיוני, לכוון יותר. לפני שחושבים על השתלה בכלל, האם לאור מצבו הרפואי של אחיך מבחינת הלב, ממליצים המומחים על השתלת כליה ? נראה לי גם שאינך בקיאה בכל ענייני ההשתלות, כאשר את מדברת על מיקום "ברשימה", או על "הסכום הדרוש להשתלה". בסדרי העדיפות להשתלה בארץ, לא מדובר על "תור", אלא על המועדף יותר מבחינות: מצב רפואי ודחיפות, גיל, סיווג רקמות, או וותק ב"רשימה". בעניין "הסכום הדרוש", הכל תלוי בביטוח הרפואי (קופ"ח/חב' ביטוח), דחיפות ההשתלה, מקום המיועד להשתלה ודרך איזה גורם (מתווך/נותן שירות). לכן, לפי המלצתי מתגובה קודמת, יש להתקדם לפי הסדר הנכון: אפשרות ההשתלה, תורם מהמשפחה, בדיקת התאמה וסיווג רקמות עם תורם אם יש כזה, אישור על מצב רפואי, אישור מהמבטח (קופ"ח/חב' ביטוח). רק אח"כ בירורים בקשר להשתלה בחו"ל, היכן לבצע וב"עזרת" מי. לצערי לא אוכל להמליץ על "נותני שירותים", אבל כדאי תמיד להתחיל לברר. בברכת בריאות טובה יותר לאחיך ולך, שבת שלום.
 
לאברהם

ראשית תודה שוב.. אתה צודק, אני באמת לא בקיאה בכל מה שקשור להשתלת כליה, הכל מאוד חדש לי, לא יודעת איך התהליך מתנהל. אני יודעת שהרופאים ממליצים לאחי להשתיל כליה, מבחינתם הוא יכול לעמוד בזה. היות ובזמן האחרון מצבו מדרדר והמוגלובין שלו מאוד נמוך ונותנים לו מנות דם, מנסים לקדם את ההשתלה כמה שיותר מהר (זה מה שידוע לי). בתוך המשפחה עדיין לא נבדקנו להתאמה, אבל היות ויש לו ולי אותו סוג דם אני אלך להבדק וגם ללמוד על הנושא באופן יותר מעמיק. תודה רבה על המידע ושבת שלום.
 

שרית(^_^)

New member
לא ברור...

הרופאים ממליצים על השתלת כליה ובמקביל נותנים לו מנות דם ???? אני מבינה שמדובר במושתל לב. מה שאומר שבודאי כבר יש לו רמת נוגדנים גבוהה גם ככה. מנות דם מעלות את רמת הנוגדנים אף יותר, מה שמקטין את הסיכוי לעבור השתלה... נשמע לי חוסר אחריות... מדוע אינו מקבל זריקות אריתרופואטין (רקורמון, ארנספ, אפרקס וכו') להעלאת ההמוגלובין במקום מנות דם ?? יש אמנם טיפולים להורדת רמת נוגדנים מול תורם ספציפי (פלאזמה פרזיס), אך לא תמיד הם מצליחים וגם מדובר בתהליך מאד ארוך ומפרך. הייתי מבררת את הנקודה הזאת עם הרופאים.
 

yoramg007

New member
שלום לאחות המסורה

מנסיוני, טיפול אנרגטי בגישת ה"ביורגונומי" יכול מאד להיות שיעזור לאחיך בכבוד רב יורם גני
 
לדורית

לדעתי הודעות מסוג זה, של שרלטנים המנסים להרוויח ממצוקותינו, אינן ראויות לקבל פה במה.
 

yoramg007

New member
אם היית מבינה את יכולות הריפוי ב"ביורגונומי"

תגובתך הייתה שונה...
 

yoramg007

New member
אני מבין מדברייך שלרופא את משלמת אחרי הטיפול

ורק במידה והצליח... בכל מקרה הביורגונומי מתמודד בהצלחה עם בעיות שלרפואה המקובלת אין תשובה אליהן, כמו המחלות הכרוניות שניקראות כך, מחוסר היכולת לרפאן בגישה המקובלת. אם נישאר קטני אמונה ולא ננסה דברים שונים מהמקובל, פריצת דרך לא תקרה וכמובן שאינך יכולה לצפות לניסים אם לא תנסי להבין מה הביורגונומי יכול להציע ובעניי (ואני משוחד) הביורגונומי הוא עולם ומלואו ! ועם הספקנים הסליחה. בכבוד רב יורם גני
 
למעלה