יששש!!! סוף סוף הצלחתי לתפוס את

digiash

New member
יששש!!! סוף סוף הצלחתי לתפוס את

הפיקאצ'ו החמקמק הזה!!יש! עכשיו הפוקדע שלי מכיל מידע על 100 פוקימונים! מה שאומר שתפסתי כמעט את כל הפוקימונים שאפשר לתפוס במשחק הזה...
 
כמה באמת אפשר?

יש לי כבר את כל הפוקימונים מהספארי ונראה לי שכל פוקימון פראי מהעולם. אין לי כח להתחיל לפתח
 

digiash

New member
תפסת כבר סטרמי??

אני לא מצליח לימצוא אחד... ואת החתול הלבן? (זה שהיה למאמן הראשון בליגה)
 

digiash

New member
מישהו כבר תפס סטרמי???

אני לא מצליח לימצוא אחד...
 
גם אני לא

ואם כבר אז סטאריו, רואים בפוקידע איפה הוא נמצא אבל אני מוצא שם רק וויילמרים, מג'יקארפים וטנטקולים. אני גם לא מוצא את הפוקימון אבן הזה עם האף כמו שהיה למנהיגת המכון הראשון, את הדג הזה שנראה כמו מג'יקארפ רקוב והכדור קרח-אופל שיש לשלישית בליגה. כל היודע דבר על מקום הימצאם פנו אלי מיד XD וכשכתבת חתול לבן התכוונת לעשב-אופל הזה שנראה כמו קוף? אם כן אז הוא בכלל מתפתח מהאגוז ההוא שאין בספיר.
 

digiash

New member
ווי בדיוק כמוני!

גם אני עדיין לא תפסתי את הדג/גופה ואת סטריו... לפי הפוקדע אי אפשר לתפוס את כדור הקרח עם הקרניים... לפי הפוקדע אפשר לתפוס את פוקימון האבן עם האף הגדול במערה ליד האי עם מכון הלוחמה (לא זו שעל האי אלה זו שצריך לשחות אליה) והחתול-אני מדבר על החתול הלבן שתקוע לו חרב בראש... נו... לעלית הראשון היה אותו... ולפי הפוקדע הוא אמור ליהיות בין העיר שכל הבתים על העצים לבין העיר עם הסופר מארקט אבל אני לא מוצא אותו...
 
אה זה...

הוא בכלל לא מזכיר חתול o.o אני תפסתי אותו בדשא הראשון ישר אחרי שיוצאים מהעיר של העצים.
 

digiash

New member
זה היה בלילה כן?

איזה מעצבן זה שאין אפקט יום/לילה כל פעם צריך לבדוק בשעון... אני עדיין אומר שקריסטל זה משחק הפוקימון הכי טוב שיצא עד עכשיו!! אוליי הגרפיקה לא טובה כמו ברובי וספיר אבל לפחות המתקפות נראות הגיוניות ויש אנימציות לפוקימונים... והכי חשוב יש יום ולילה!! טוב אוליי לא הכי טוב... אבל הכי נהנתי ממנו..
 
כנראה...לא בדקתי

עכשיו שאני חושב על זה גם סטאריו היה בגרסאות הקודמות רק בלילה...
 
אהה וזה שאין יום ולילה אני חושב...

שזה בגלל שאתה משחק באמולטור, תשים לב כשאתה מתחיל משחק חדש כתוב שם שהסוללה התרוקנה ובגלל זה לא יקרו דברים שקשורים לחילופי זמן אבל השעון ימשיך לעבוד. לא נראה לי שהם תכננו את זה ככה שיהיה לילה אבל לא יהיה חושך.
 

digiash

New member
לא לא לא זה לא זה...

גם במשחק המקורי/אמיתי/בגיימבוי אין יום ולילה.. (המנהל של POKEMONPALACE קנה את המשחק האמיתי והוא אומר שגם שם אין יום ולילה) והחרטה הזה על הסוללה זה סתם שטויות שאפשר לתקן עם מורידים תוכנה מסויימת...
 

Warcraft3

New member
רק רגע.

אני לא מבין מה יוצא לכם מזה שאתם ממלאים את הפוקדע ברובי/ספיר אולי תגידו לי? ודרך אגב בקשר לחתול הלבן הזה. אפשר לתפוס אותו אחרי העיר עם הבתים על העצים. תמשיכו למטה תעברו את הגשם עד שתיראו את השלוליות עם אפקט העננים שזזים בהן. לידם יש דשא קטן אפשר לזהות אותו גם בזכות המשקפופר עם החלוק הלבן שעומד לידו. אז בקיצור החתלתול אמור להיות בדשא הזה, הוא גיי קשה למצוא אותו אבל תחפשו טוב.
 

digiash

New member
הבעיה היא שנראה לי שהוא מופיע רק

בלילה... וזה דיי קשה לדעת מתיי לילה ומתיי יום... ואני מנסה לתפוס 150 פוקימונים בגלל שבאיזה אתר היה כתוב שאחריי שאתפוס 150 פוקימונים אפשר יהיה לתפוס את לטיאס ואחריי שאני אתפוס אותו אני אזרוק את המשחק לעזזל ואתחיל לשחק בקריסטל שוב.. (או שאוליי ברובי)
 

gloom

New member
מהפ תאןם

מי שרשם את זה הוא יצור, ולי יש את החתול הלבן שדומה לפיתוח של איווי ואין דבר כזה לילה
 

Masteron

New member
קריסטל??? בעעעע

טוב נו אולי הוא משחק נאה, אבל בהשוואה לרובי וספיר?!?!?! תסתכל על הגרפיקה, נוף....
 
למעלה