שבתי מן הגלות ומחזירה חוב ישן.

ואחרונה משם - פריחת אגסים

(או לפחות, זה הניחוש שלי, מי שיודעת יותר טוב, מוזמנת לתקן)
 
תמונה אחרונה וקצת מחשבות לסיכום.

בתמונה רואים אותנו מתחילים לצעוד מן האנדרטה לל"ה. בעוד שני קילומטרים בלבד נגיע לצומת עציונה שם נסיים את המסלול בתמונות ניצחון, חלוקת מדבקות גביעים ושמחה גדולה. כמו כן בתחושה שאחרי מה שעשינו, זה היה יום קל של הליכה.
עכשיו אני לא בהכרח חושבת שיש ערך בגמיעת מרחקים לשם גמיעת מרחקים. אבל אני חושבת שהחוויה המצטברת של הילדים, שבמשך שלושה ימים לא נכנסו לאוטו (אנחנו כן נכנסנו, הקפצנו את המכוניות עם הציוד מנקודה לנקודה ואגב גם את הסדר שבו נעשה את זה תכננו בדקדקנות מראש) הלכו על רגליהם מנקודה לנקודה ובסופו של דבר ראו אזור שם מכמה כיוונים היא משמעותית. למשל הרגע שבו מסתכלים מחרבת קיאפה על תל עזקה ומבינים איך אותו השטח נראה מנקודות מבט שונות.
בנוסף אני כן חושבת שיש ערך להתגברות על קשיים והשגת מטרות. אז אולי הצבנו רף טיפונת גבוהה ביחס לגיל, אבל עובדה שהם נהנו בסך הכל ודי גאים בעצמם שהם עשו את זה.
כל עניין ה"ריפוי בעיסוק" עם החלוקה למטרות קטנות והצו'פרים הקטנים וכו', בהחלט הוכיח את עצמו. עוד דבר שהוכיח את עצמו זו ההחלטה לטייל במרכז הארץ ולא בצפון. אמנם לא הרגשנו בודדים במסלולים ופגשנו אי אלו קבוצות ותיירים מלבדנו, אבל בשום שלב (אולי להוציא את חניון הלילה בלילה הראשון, אבל אלו היו משפחות מפקנקות/מנגלות שהתפנו עם רדת החשכה) לא הרגשנו עומס או צפיפות או איזשהו אפקט מכביד מהנוכחות של אנשים נוספים.
 

אלעד 1975

New member
מעורר השארה וכבוד


לגזור ולשמור.
כמו מבצע צבאי מדוקדק ומצביא שמתכנן את תמרוני הכוחות, כולל החבירה לדרגים הלוגיסטיים ואופן כיבוש היעדים כך התכנון המדוקדק שלכם (שלך ושל בעלך? היו נוספים או שאת לבדך משכת בחוטים) ראוי להערכה.

אך לא די במצביאים גדולים ובתוניות טובות - צריך גם את מימד הביצוע בשטח וההנעה לחיילים כדי שיבצעו את המשימה על הצד הטוב ביורת וגם בזה עמדתם בהצלחה ראויה לציון, וכל זאת בימים שבהם הצירים עמוסים ביותר.
 
היינו שתיי משפחות.

דומות מאוד בהרכבן. (לנו שני בנים להם שתיי בנות, אבל בגילים דומים)
את התכנון המתואר כאן עשינו בעיקר אני וחברתי ענת רז (גם כותבת כאן, אמנם לעיתים רחוקות) והבחורים עזרו בעיקר בטיול עצמו, אבל הם נרתמו למשימה להפליא והקרדיט מגיע גם להם.
 
נהדר! איזה טיול מקסים עשיתם!

חוויה נפלאה לילדים, ותכנון מעורר הערכה.
גם לכם מגיע
 
איזה יופי של טיול

מעורר קנאה


כל הכבוד על ההתאמה לילדים והמחשבה על הפרטים הקטנים.

בסוף סיכמת שהצבתם רף טיפה גבוה לילדים. למה התכוונת? לאורך מקטעי הטיול/ לרצף הארוך בשטח?

ועוד שאלה בנוגע למנהלות של הורים וציוד- איך התנהלתם עם נשיאת האוהלים ויתר הציוד עליכם או שהם שונעו על ידי הרכבים?
 
תודה :)

ברף טיפה גבוה התכוונתי לאורך של המקטעים, ובעצם בעיקר ליום השני.
גם מהבחינה הזו - הרף היה גבוה עבור זוג הקטנים (בת 4.5 ובן 3.5). שני הגדולים (בן 6 ובת 6.5) יכלו להמשיך הלאה.
מבחינת המנהלות - את הציוד הסענו באוטו. הרף שהצבנו לעצמנו הפעם היה שהילדים יעברו שלושה ימים בלי לעלות לאוטו וכך אכן היה. נראה לי שאת שלב הציוד על הגב נשאיר לשנים בהן גם הילדים יוכלו לעזור במאמץ.
 
המון המון תודה על הפירוט!!

תשמעי, זה ממש ממש מרשים!
עד כדי כך ששמרתי את הלינק ואני מתכננת להעתיק ממך ולעשות דבר דומה בשנה הבאה (שאז יהיו לי בני 5.5 ו3.5, השנה הם עדיין קצת קטנים למרות שכבר הולכים יפה מאד)
תודה רבה!
 
השרשור המקסים של הטיול וההפעלות קיבל טאגליין כל הכבוד על ההשקעה גם בארגון הטיול וגם בהעלאת הרשמים לפורום
 
למעלה