נו, אז איפה הייתם בשישבת הגשום האחרון?

נו, אז איפה הייתם בשישבת הגשום האחרון?

יצאתם לטייל למרות הגשמים? נשארתם בבית מול הטלוויזיה? הבטן הייתה כבדה מהצ'ולנט? ספרו! אם יש לכם תמונות, אנא העלו שרשור מצולם נפרד. זו ההזדמנות לגולשים הסמויים לצאת מהארון.
 
אופניים ועוד אופניים

בשישי פתחתי את עונת המדבר בטיול אופניים באזור המזרחי של מצפה רמון. בשבת ניצלנו את השמש האביבית ללימוד רכיבה ללא גלגלי עזר. הלימוד נשא פרי ואייל (בן 6) רוכב ללא גלגלי עזר. עכשיו צריך להמשיך לשפר את הטכניקה לצד שיפור הכושר ותוך זמן קצר נצא לטיולי אופניים זה לצד זה (להבדיל מקודם שרכבנו זה (אייל) מאחורי זה (אני))
 

נתי

New member
אאל"ט השתמשתם במתקן מיוחד

מתקן שמאפשר הרכבת מדווש נוסף מאחורה. תוכל בבקשה להרחיב בנושא זה? מה שם המתקן וכיצד טכנית מתבצע ההינע הכפול
 
הרחבה בנוגע לטריילר

טריילר, כשמו כן הוא. זהו מתקן נגרר המתחבר למוט האוכף של האופניים הגוררים. כתבתי על כך ואף צרפתי תמונה באחד הפוסטים שלי בבלוג. ישנם מספר חברות שמייצרות טריילירים. הטריילר המוצלח ביותר, לדעתי, זה הטריילר של חברת טרק (Trek). ישנו עוד פטנט נחמד המאפשר חיבור של אופניים רגילים כטריילר. המתקן נקרא טרייל-גייטור. הרעיון מאחורי הוא שהילד רוכב עצמאית עד שנמאס לו/התעייף/קשה לו ואז מחברים את האופניים שלו לטריילגייטור שכבר מחובר לאופניים של אבא או של אמא.
 
גם אני שאלה

ישנם כל מיני מתקנים לחבר את האופניים לאוטו ראיתי מתקן שנראה כמו שני מוטות שמתחבר לתא המטען ועוד משהו שמקבע אופניים על הגג (כאילו הם הולעים ליפול בסיבובהבא) הדבר הזה עובד? המתקן אוניברסלי (מתאים לסטיישן או לבגאג' רגיל - כי יש לנו שני רכבים כאלה)? גם טריילר (אם וכאשר ) אפשר לשים מאחורה?
 
מנשאי אופניים

תתפלא היסטוריון, אבל דווקא הגגון עדיף בעיניי על המנשא התלוי מאחורי הרכב. בתור התחלה הייתי ממליץ על המנשא כי הוא זול יותר. על מנשא, למשל, פחות נוח להרכיב טריילר. יחד עם זאת הטריילר מתקפל (ניתן לקפל את הזרוע הארוכה) והוא יכול להיכנס לבגאג'. כל מה שכתבתי לעיל זו דעתי האישית ויש גם דיעות אחרות. בכל נושא האופניים אני ממליץ להירשם לאתר גרופי. יש שם קהילה גדולה ותומכת, פורום פעיל וגם אפשרות להצטרף לטיולים ברמות שונות.
 
!

 
לגבי ההינע הכפול

הילד יכול לדווש אם בא לו ויכול גם לא. הטריילר מגיע עם פריילוף. זהו למעשה היתרון הגדול שלו אל מול הטרייל-גייטור. כי האופניים הרגילים של הילד מגיעים בדרך כלל עם ברקס רגל (טורפדו) ולילדים יש תכונה לדרוך על הדוושה ולהפעיל את הברקס דווקא בעליות הקשות
הטריילר גמיש מאוד ומאפשר רכיבה עם הילד גם בשטחים טכנים (יחסית). למשל, רכבתי עם אייל באלון הגליל. וגם בבארי.
 
ערבה ערבה אין קץ

סופשבוע כיפי בערבה דרך השלום שמורת שיזף (ראינו זנבנים מתוקים) והמון שלווה.
 

guysoffer

New member
ברד ירד...

בצפון הכרמל. אני וחבר עלינו מטירת הכרמל דרך נחל ספונים לבית אורן ועד עוספייה. מאוד ממליץ על השביל העולה למערה (הסמ"ש עובר דרך מערה של 100 מטר.. רצוי פנס אבל לא חובה). אחרי המערה, הסמ"ש מתחיל להיות מטושטש וקשה לעקוב אחריו באיזורים מסויימים. בכל מקרה המשכנו, נרטבנו, ונהנינו. גיא.
 

נתי

New member
מצטרף להתפעלות ולבקשת השרשור. שאלה

התאפקתם או שבכל זאת הבאתם אופניים לאילת?
 

קשתית9

New member
הפעם יש בעיקר צילומים של דגים


כי באנו בלי כל חבורת הילדים....
 
למעלה