המשך תמונות מהטיול במדבר.-כניסה לנחל צפית.

julia75

New member
לדעתי זה קטע אומנותי-אופניים נראות חדשות

ולא ראיתי שלט מסביר את זה אחרת.
 

julia75

New member
מפלים בעין בוקק!איזה כיף!

תמיד כיף להיות באתר. אבל שינוי לעומת כל השנים. לטובה:רואים שהשמורה שופצה,אין קטעי סובך, שהיה צריך לעקוף, כל המסלול נקי, מהתחלת המסלול , ממש מחנייה כבר הולכים בתוך המיים רדודים, שינוי לרעה:בקושי יש מיים לעומת שנים הקודמות
,ומתמיד אנחנו נוסעים בתקופה הזאת. בריכה שמתחת למפלים ,שתמיד היינו מתגלצ'ים אלייה ,פשוט יבשה.
 

נתי

New member
יוליה, השרשורים שלך נוסכים השראה מדברית

איזה כיף לראות אתכם נהנים ומטיילים במדבר יהודה נראה שהיה לכם כיף אמיתי שם. התמונות נהדרות והמסלולים - מרתקים. כל הכבוד
 
עוד פרטים בבקשה...

היכן ישנתם? ממליצה? כיצד התארגנתם תחבורתית מבחינת נקודת מוצא ונקודת סיום בנחל צפית? (כפי שבוודאי את מבינה מהשאלות- גם לי יש תיכנונים על המסלול). תודה מראש על התשובות. דרך אגב, השאלה לגבי תחבורה מכוונת לכלל משתתפי הפורום. אשמח לשמוע עם פתרונות (מלבד הקפצת רכבים - שזו כמובן תמיד אפשרות)
 
התארגנות לטיול בתמר-צפית

הכי פשוט. אין צורך בהקפצות. חונים בצומת הערבה והולכים ברגל ממש מעט עד תחילת המסלול בנחל תמר. כשיוצאים מהצפית, שולחים את אחד הנהגים להביא את הרכב. כל מה שצריך הוא ללכת (ויש המעדיפים לרוץ...) ק"מ וחצי על שביל עפר ליד הכביש עד צומת הערבה. לינה - יש כמה וכמה צימרים לא יקרים בעין תמר ויש שם גם את ה"פאטה מורגנה" - שזה יופי של קמפינג. לקבוצה גדולה אני ממליצה על "סייקל אין". למשפחה אחת או שתיים - "מול אדום", "קידר במדבר" ויש עוד שאני לא מכירה.
 

julia75

New member
../images/Emo41.gifלאופיר.

אופיר מצרפת לך קישור לתמונות מהחניון לילה.. http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1507&MessageId=156501969 יש לך שם גם פרטים לבי חניון. זה חניון מושלם בתנאי ,שאתם מאורגנים ויש לכם מצבר,תאורה.. כי אין שם תאורה ,חייבים להתארגן מהבית.חוץ מזה יש לחניון הזה רק יתרונות. 1.ממוקם חצי ק"מ מכביש 90וממש למרגולותיה של מצדה. 2.צד הצפוני של חניון -אטרקציה מעצמה- הרים ודיונות שילדים יכולים לשחק שם שעות. 3.זה שחניון לא מסודר ברגע שאתם באים מסודרים מיבא רק יתרון,כי אין שם כמעט אנשים.(אף אחד לא מפריע לך לישון בלילה) 4.מה שמרתיע מאנשים להגיע לשם -זה שאין מיים ושרותים,אבל כשאתה מגיע אתה מגלה בונוס ענק -סמוך למצעדה -יש שרותים ומיים ובגלל שזה לא בתוך החניון אז זה 1-חינם,2 נקי עד מצוחצח. בקיצר מומלץ למי שמאורגן מבחינת תאורה. לגבי הגעה לנחלי צפית-תמר,אני חושבת.המלצה של נועה -היא אופטימלית.אנחנו החננו בכניסה לנחל תמר.בערך אותו מרחק.
 
זאת לא הכניסה לנחל תמר?

או שאני לא זוכרת נכון. (בכל מקרה המסלול נפלא והתמונות נהדרות. פשוט אני זוכרת את המסלול כתמר - סולמות גבוהים וחבלים וצפית - קניון מגניב עם דרגיות)
 
למעלה