תחרות התמונות "ילדים בטבע" - איחוד שרשורים

הורים, בואו לזכות במדריך לשביל ישראל!

טיולים בחיק הטבע הפכו כבר מזמן לבילוי משפחתי אהוב, שמגבש את בני המשפחה ומאפשר להם לבלות זמן איכות אחד עם השני. פורום "הורים מטיילים" מזמין אתכם לקחת חלק בתחרות מקסימה ואולי לזכות בפרס שישדרג לכם את הטיולים הבאים!
אז מה צריך לעשות?
החל מהיום ועד לתאריך 16.12 בשעה 12:00, עליכם להעלות, כתגובה להודעה זו, תמונות של הילדים שלכם בטיולים.
שלושה גולשים שייבחרו על ידינו, יקבלו מאיתנו את הפרסים הבאים:
מקום ראשון – יקבל את הספר "שביל ישראל" מאת יעקב סער ויגיל הנקין ובהוצאת אשכול.
מקום שני + שלישי – יקבלו את הספר "שבילים ארוכים בישראל – המפות – השביל מדן ועד אילת" בהוצאת אשכול.
קצת פרטים על הספרים
"שביל ישראל" המחברים נותנים תיאור ברור, קולע ומעודכן של תוואי שביל ישראל ושל האתרים הסמוכים לו, כשלצד התיאור ישנו פרופיל הליכה (מידת הקושי של המסלול, אורכו וגובהו) שעוזרים מאוד ללימוד הדרך. שביל ירושלים, המסע מים לים ושביל ישו הכלולים במדריך, הם תוספת יפה לאוהבי טיולים ארוכים. את החוויות, כך מאמינים מחברי הספר, יאסוף על מטייל בכוחות עצמו. ספר המפות: לראשונה בישראל, רואה אור קובץ מפות טופוגרפיות באיכות גבוהה ביותר, ובו כל המפות שתזדקקו להן על מנת לטייל על השבילים הארוכים של ארצנו המופלאה. השבילים מתפתלים לאורך של כ -1300 ק"מ מדן ועד אילת, סביב ירושלים, המסע מים אל ים, לאורך רמת הגולן, על דרך הבשורה מנצרת לגינוסר וכן סביב בירת הנגב באר שבע. השבילים מרהיבים ביופיים ובהם אתרי מורשת, אתרים קדומים ותופעות גיאולוגיות שאין שני להן בעולן. גם האנשים שתפגשו בדרך מרתקים. המסע על שבילי ישראל הוא חוויה בלתי נשכחת. לאתר המלא: http://shvilisrael.myfastforum.org/about48.html
אנא עיינו בתקנון התחרות המלא:
http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1852819
 

אלעד 1975

New member
../images/Emo140.gifכתום בים של אדום

שדה פרגים בשולי מרכזה של עיר גדולה. מי יודע היכן?
 

נתי

New member
תשובה

הפעילות פתוחה לכל הגולשים באשר הם, למעט עובדי תפוז, אשכול הוצאה לאור ובני משפחותיהם. מנהל הפורום הרלוונטי, גם במקרה שאינו מנוע מליטול חלק בתחרות - מקובל כי לא ישתתף אף הוא. אין בכוונתי לסטות ממנהג נכון זה.
 

נתי

New member
כל עוד לא מדובר בהצפה, אז אין הגבלה

כמובן שרק פרס אחד למשתתף
 

נתי

New member
הפרס הראשון - מדריך שביל ישראל של סער והנקין

מדובר במדריך יחיד מסוגו בעברית, המציג באמצעות גרפים ותיאורי דרך מפורטים את הנתיב של שביל ישראל ואת רמת הקושי של כל קטע וקטע. בנוסף, יש בו את כל המפות של שביל ישראל, שביל ירושלים ודרך הבשורה (שביל ישו). מחברי המדריך מפעילים פורום מיוחד לתיקונים ועדכונים במפות ובתיאורי הדרך http://shvilisrael.myfastforum.org/forum66.php בטיולינו על השביל אנחנו משתמשים במדריך זה ומוצאים אותו חיוני ויעיל הן בתכנון הדרך והן במהלך המסע. מדובר במדריך הטוב, המעודכן והאמין ביותר לשביל ישראל, ולא רק למטיבי לכת - גם משפחות תמצאנה בו עניין רב בתכנון טיולים העוברים על אחד השבילים שנמנו לעיל.
 

shlomits

New member
יש הגבלה למס' התמונות?

יש לי המון תמונות מקסימות של הילדים בטיולים....
 

נתי

New member
כל עוד לא מדובר בהצפה, אז אין מגבלה

כמובן שרק פרס אחד יינתן לכל משתתף.
 
למעלה