על בועות ותחרות

moti80

New member
היה כייף!

היה כייף לעבוד עם כל מי שהשתתף. עם הדוגמניות קרן ואנה הנפלאות שעבדו במקצועיות ונתנו אוירה נפלאה. זו הפעם הראשונה שאני עובד עם רפאל ואני חושב שהוא בהחלט הוציא את המיטב בצילומים שלו ובעיבודים הגרפיים שעשה - כל הכבוד! רויטל, היית מאפרת נפלאה, קלעת מצויין באיפור ובהחלט הרמת את הציורים לרמה אחרת :) תודה לבנו על היוזמה הברוכה ואני מקווה לעוד פרוייקטים מעניינים ויצירתיים כמו זה. ואחרון חביב, שאי אפשר לשכוח - שליח הפיצה! שהביא לנו פיצה חמה וטעימה :) סדנת ציורי הגוף, נועדה בראש ובראשונה להגדיל את התודעה לסוג אמנות הנפלא הזה שאני עוסק בו כבר כמה שנים. בארצנו הקטנה השימוש בציורי גוף מועט מאוד לעומת אירופה לדוגמה, שם השימוש בציורי גוף מופיע במגוון רחב של שימושים - החל מהפקות אופנה, פעולות קד"מ ושיווק ועד יצירות מופת אומנותיות העומדות בפני עצמן. בסדנא אציג מספר טכניקות של עבודה - עבודה קלאסית, ציור תחרה, מכחול אויר (airbrush) ומעט הסברים בנוגע לאפקטים מיוחדים ואיפור לקולנוע. אתם מוזמנים לבוא, לשאול שאלות ולהתחיל ליצור :)
 

dostein

New member
יש שכר לעמל - פורום דוגמנות במטיבו

בהחלט שידוד מערכות כללי - והתוצאה בהתאם. ניכרת חדוות העשיה ( סירטון תמיד עוזר בכך ) and regardless התוצאה מרהיבה. מצפים לפרויקטי המשך דורון
 

hilala20

New member
מדהים!!! אין לי מילים

הפקה מדהימה ומיוחדת! כל הכבוד לכל העוסקים במלאכה!
 

ברררר

New member
וואווווווו מקסיםםםםםםםםםםם

בעיקר הציור של המחוך והביריות וכו'... ממש ממש יפה בנות כל הכבוד על האומץ וכל הכבוד על ההפקה הצילום והציור!!! ח"ח
 

good girl 21

New member
אחת ההפקות הכי יפות שראיתי אי פעם!!

הציורי גוף מדהימים, האיפור של רויטל, הצילום של רפאל והכי חשוב כל ההשקעה של בנו. בגלל זה התוצאות נראות כמו שהן נראות :) פעם הבאה גם אני רוצה!
 

Melvina

New member
../images/Emo205.gif זה פשוט מדהים

אחת ההפקות המדהימות שיצא לי לראות בכלל ובציורי גוף בפרט. מדהים!
 
כל הכבוד איפור מדהים

אומן ברמה ללא ספק ממש יפה היות ואני גם מצייר אני יודע להעריך את העבודה הקשה. כל הכבוד!
 

תוםםםם

New member
למה אתה לא מפרגן על הצילום?

חבר'ה, כל הכבוד! הפקה מדהימה! לא האמנתי שזו תיהיה התוצאה. סחטיין.
 
למעלה