על בועות ותחרות

../images/Emo41.gif על בועות ותחרות ../images/Emo41.gif

הפקת ציורי הגוף של פורום דוגמנות הכול התחיל בדיון מרתק שהתנהל בפורום דוגמנות בנוגע לדוגמנות עירום וציורי גוף. בעקבות אותו דיון החלטתי בשיתוף עם: מוטי שמש - בוגר המחלקה לעיצוב למדיה אינטראקטיבית בשנקר ואומן ציורי גוף (מקום 10 בעולם) ורפאל בן דור - צלם אופנה פורטרטים ופרסום. להרים את הכפפה ולהפיק הפקה מיוחדת של ציורי גוף עבור פורום דוגמנות, בהשתתפות שתיים מבנות הפורום. לאחר תקופה ארוכה, הכללה צילומים, עריכה גראפית והפקת סרטון וידאו המציג את כל התהליך. השגנו את המטרה: הפקת ציורי גוף מדהימה ביופייה ומקצועיותה. אני בטוח שכל חברי הפורום ייהנו מהתוצאה הסופית. נפתח סקר חדש הקשור לנושא ההפקה: האם לדעתך שילוב של ציורי גוף בהפקות אופנה כחלק מקונספט מסוים הינו דבר לגיטימי? על מנת לענות על הסקר לחצו כאן בנות הפורום בגילאים 18+ המעוניינות לקחת חלק בהפקות ציורי גוף עתידיות של האומן מוטי שמש, מוזמנות ליצור איתי קשר במסר מיידי או במייל/מסנג'ר בכתובת [email protected] עקב רצונו של מוטי שמש לתרום מהידע המקצועי שלו וניסיונו הרב בתחום ציורי הגוף, החלטנו לפתוח סדנא חד פעמית בתשלום סמלי בהנחייתו. חברי הפורום ואנשי מקצוע מתחום האיפור, האופנה והדוגמנות אשר מעוניינים לקחת חלק בסדנא מוזמנים ליצור איתי קשר במסר מיידי או במייל/מסנג'ר בכתובת [email protected] לקבלת פרטים מלאים והרשמה.
שרשרו את כל התגובות שלכם להודעה זו, שימו לב הודעות שלא ישורשרו בצורה נכונה ימחקו אוטומטית.
לאלבום התמונות המלא על בועות ותחרות על בועות ותחרות, קרדיטים: צילום: רפאל בן דור ציורי גוף: מוטי שמש איפור: רויטל פרנקו הפקה: בנו ריינהורן עריכת וידאו: מוטי שמש דוגמנית1: אנה ליסה דוגמנית 2: קרן אבני
 

קאריני17

New member
פשוטטט מדהיםם...!

אהבתיי מאודדדד....באמתת נוראא נראה אמיתי :) והדוגמניתתתת פשוטט מהממתת!
 

tolodo

New member
וואו

מדהים! הכל! האיפור, צילום, העיבוד, ציור, ההפקה. מדהים.
 
מדהים!! מ-ד-ה-י-ם.

כל הכבוד לדוגמניות על האומץ. הפקה מעולה, רעיון מעולה.... ומוטי, קבל ח"ח, בתור אחת שמציירת למגירה, ומתעניינת מאוד באומנות.... בין ציורי הגוף הכי יפים שראיתי!!
 
למעלה