אזהרה כללית לכל הבנות כאן בפורום

אזהרה כללית לכל הבנות כאן בפורום

שלום בנות. אני רוצה להעלות נושא חשוב - עניין הזהירות ממתחזים נצלים וגרועים מכך. ישנם לא מעט חראות שמסתובבים ברשת ומחפשים לנצל תמימות של בנות מסויימות. חלק גדול מכן בטח כבר קיבל כל מיני "הצעות למינהן" במסרים אישיים מאנשים שטוענים שהם צלמים ואו כאלו או אחרים שקשורים לדוגמנות... לא כ-ל מי שפונה אלייכן מסוכן או נצלן, אבל יש לדעת ממי להזהר. כיצד לדעת להבחין מי מתחזה ומי סתם נצלן ויש להזהר ממנו? וכיצד לדעת מי לגיטימי הודעה זאת היא לא כדי שתהפכו לפרנואידיות אבל כדי שתהייו יותר חכמות. הטיפוס המסוכן קודם כל הוא יבטיח מליון הבטחות ויחמיא לך מאוד מאוד מאוד. הוא יציע לך להפגש גם אם זה בלי הורים או מישהו מלווה. הוא ישתמש בכל מיני שמות גדולים על מנת לחזק בך את הצפייה שמדובר במישהו ממש מקצועי. אני אישית מכיר מישהו שמתחזה ליניב אדרי ואומר לבנות את צריכה להצטלם אבל בלי חלק עליון. קל מאוד לבדוק מי רמאי ומי לא וקל מאוד לגרום לו לרדת מזה. קודם כל עניין ההורים. תמיד להגיד לו שאת מערבת את ההורים - ואם הוא לרגע יתעקש שלא - תדעו שיש להזהר ממנו. לעבור כמה שיותר מהר לשיחה בטלפון שבה ההורים מתערבים ולוקחים חלק בשיחה. לעולם אין לתת את המספר שלך או פרטים עלייך כמו צירופים של איפה את גרה ומספר הפלאפון שלך או איפה את לומדת. גם אם הוא אומר לך "וואי אני מכיר" וכל מיני כאלו - זה סתם שיטה לנסות להוציא מכן פרטים מזהים. קודם כל אתר באינטרנט שמציג את העבודות שלו זה דבר חשוב. ניתן לבדוק דרך האתר אם זה הבן אדם שמדבר איתך במסרים או לא. למשל אצלי כדי לדעת מי אני אתן יכולות לשלוח לי אימייל דרך האתר - ואני אגיד לכן במסר מה כתבת לי - זה אומר שהאדם במסרים הוא גם בעל האתר. דהיינו - אני עמירם. נסו להתעסק רק עם אנשים שיש להן הוכחות מוצקות להצלחה בתחום - ככל שתקפידו על אנשים וסוכנויות אמינים יותר ככה פחות סיכויים שתדפקו. צלם לא מוכר או לא מוצלח ממילא לא יתרום לכן כלום.... אז לא להשמע להבטחות סרק. אם אתן בכל זאת חושבות שמדובר באדם אמין עצרו וחשבו מה יוצא לכן מזה. אם זה צלם שרוצה לצלם אתכן - שוב ערבו את ההורים. אתן לא חייבות לעבוד בחינם אלה אם זה בשביל החוויה ואחרי שראיתן את התןצאות שהצלם הזה יכול להוציא. בקיצור: לערב הורים לא לתת פרטים מזהים כמו איפה את לומדת וכאלו. לבדוק עליו איתנו או באינטרנט ושיוכיח שזה באמת הוא. מקווה שהחכמתן.
 
מסכים עם כל מילה ומוסיף..

במידה ופנו אליכם באמצעות מערכת המסרים של תפוז ואתם בספק במי מדובר והאם זהו אדם מקצועי, רציני ובאמת מי שהוא טוען שהוא, אשמח אם תשלחו לי מסר בנושא ואשמח לעזור בכל מה שאוכל, ניתן לפנות אליי גם במייל ומסנגר' בכתובת [email protected] שימו לב פורום דוגמנות צובר תאוצה ומכיל בין 300 ל500 חברים קבועים מדיי חודש אלפי אנשים מתבוננים בפורום וכל אחד מהם יכול לשלוח לכם מסרים. לא פעם תקבלו מסרים רציניים שיוכלו לעזור לכם להתקדם אך לעיתים מדובר במתחזה עלוב נפש. מומלץ לקרוא את המאמר "שלא יעבדו עליכם" באזור המאמרים של הפורום.
 

good girl 21

New member
כל הכבוד עמרים על ההודעה

תקראו את ההודעה ואל תגיד כן כן בטח, אלא תפנימו . זה לא צחוק. במיוחד כאלו שהחלום שלהן להיות דוגמנית ואיזה מתחזה מציע להן להצטלם ללא תשלום. נכון, זה מפתה אבל תחשבו טוב טוב ותבדקו את העניין כמו שאמרו עמירם ובנו.
 

Tamar Lev

New member
נכון מאוד!

ח"ח על ההודעה המעולה. אנשים תזהרו!! לא חסר נוכלים בארץ!! לפני כל צעד שאתם עושים תבררו, אני ממליצה לברר בעיקר בגוגל מה כותבים על אותו אדם\צלם\סוכנות, אם הוא בכלל מוכר, אמין, ושווה לשלם לו כסף.
 

JOYE האחת

New member
כל הכבוד על האזהרה...

זה דבר חשוב שצריך להזכיר מדי פעם ךבנות... שאלה מה עם הלוח הדרושים בפורום...לזה כן אפשר לאמין?או שגם לזה לא?
 

Adar Azulay

New member
תודה על האזהרה

כל הכבוד.
 

dostein

New member
צודק

ומכיון שתמונה שווה 1000 מילים הנה תמונה שמראה שלעיתים את הפנים האמיתיות צריכים לראות במראה מיוחדת והמבין יבין
 
למעלה