עזרה בבקשה!

עזרה בבקשה!

זומנתי לפגישה בסוכנויות של עדי ברקן ורוברטו. מכירים? כדאי ללכת? תודה לעונים!
 
קודם כל תודה על התגובה =)

דבר שני, איך את יודעת שכדאי? היית? מכירה כאלה שהיו? ואולי אעלה מאוחר יותר =)
 

darkili

New member
בכיף

אין לי חברות או משהו כזה אבל סוכנות נורמלית שלא לוקחת לך כסף על בוק היא מצוינת להתחלה, אחר כך תוכלי לעבור אולי לסוכנויות גדולות יותר עם הצילומים שיהיו לך, וזה יפתח לך דלתות את יכולה לדפדף באתר של רוברטו ולראות אילו "כוכבים" הוא טיפח ולהבין שהסוכנות רצינית, ולגבי עדי ברקן, שמעתי עליו בתור צלם ואיש מרכזי בתחום אבל לא שמעתי הרבה על הסוכנות שלו אז שווה לך להתקשר ולשאול אם הם לוקחים ממך כסף על בוק או שזה על חשבונם ואז הם יקחו לך כסף מהעבודה או שתיים הראשונות. בכל מקרה לא תפסידי כלום מפגישה, אולי רק תרוויחי. בהצלחה :)
 
יש לי בוק עצמאי שעשיתי

בחינם אצל בן דוד שלי שהוא צלם, ככה שמהבחינה הזאת אני כבר מסודרת :) מה כדאי ללבוש לפגישה? הם ביקשו שאביא איתי בגד ים. את יודעת אם אפשר גם מכנסון וגוזייה או משהו כזה? תודה שוב! :)
 
המלצה שלי...

קודם כל אל תשימי יותר מידי איפור: מייק אפ , מסקרה וקצת סומק בהחלט יספיקו לגבי הלבוש, ממליצה לבוא עם עקבים, אך בלי אקססוריז, כמה שנקי יותר, טוב יותר. ולגבי הבגד ים, אני ממליצה לך לבוא עם ביקיני רגיל תחתון ומשולשים . שוב, פשוט יותר , טוב יותר. בפועל את רוצה שיתרכזו בך ובנתונים שאת מביאה איתך ולא במה שאת לובשת, זה העיקר מקווה שעזרתי :)
 
למעלה