מחפש דוגמנית כפות רגליים

vodovis

New member
מחפש דוגמנית כפות רגליים

שלום בנות, אני מחפש מישהי לצילומי כפות רגליה, לא מחייב מקצוענית והגיל פחות משנה (מעל 18 כמובן) העיקר שהכפות רגליים יהיו מטופחות ואסתטיות עם מראה עור צעיר, רצוי עם לק, מידת כף רגל 38-41 , לא כף רגל שמנה!! אני רפלקסולוג ומעסה מקצועי ומעוניין לצלם כפות רגליים יפות עבור צילומים שיועלו לאתר שלי. ניתן להשאיר לי כאן הודעה או לשלוח במייל : [email protected] תודה.
 

vodovis

New member
חארטה אהה ?

אז לפי לדבריך כל רפלקסולוג/ית יש להם פטיש לכפות רגליים. שנית כל לפי המשקל הזה אני יכול לבוא ולומר שצלמי האופנה הם בעצם חרמנים שהמצלמה נותנת להם לגיטימציה לסטיות המיניות שלהם. תקרא קצת אני מייעץ לך על הרפלקסולוגיה ועל אחוז הגבוה של האנשים שזה עשה להם טוב, שריפא אותם, שהקל עליהם, ששיפר מצב בריאותם בהמון אלמנטים לפני שאתה פולט שטויות . טיפ נוסף, כאיש מקצוע אני מייעץ לך לכבד ולא להשמיץ אנשי מקצוע אחרים כשם שתרצה שיכבדו אותך ותפתח אופקים מעט , במי שתפגע בסופו של דבר זה רק בעצמך לטווח ארוך, חכה ותראה.
 

xKeren01

New member
אתה (ואולי אתם) מדבר(ים) בציוניות, אבל...

אתה מדבר בציניות, אבל ככה באמת פרויד מסביר את המקצועות שאנשים בוחרים בהם... לא יכולתי להתאפק :)
 
אני מאמין ברפלקסולוגיה! מושבע אפילו אבל

לבקש צילומים של כפות רגליים כשאתה יכול להשיג מליון באינטרנט בחינם בלי זכויות יוצרים..... נראה לי תמוה. לא זלזל במקצוע. אלא במניעים. אני לא ילד
 

vodovis

New member
ילד אתה נראה לי שכן וגם שקרן

כי פתאום אתה מאמין ברפלקסולוגיה כשרק קודם טענת ואני מצטט : "קחו בחשבון שמדובר בפטיש - סטיה מינית כל עניין הרפלקסולוגיה חרטה " זה לא תפקידך לפרש מה המניעים שלי ואם יש לי מניעים "נסתרים" כלשהם זה לא עניינך, חסיד האנושות מה אני אגיד, אני חושב שאנשים יסתדרו כאן בלי אזהרותיך. ומבלי לתת לך דו"ח אבל כן לסדר את העניין לקוראים/ות האחרים אני לא מחפש תמונות ברשת שאינם שלי ולא משנה זכויות יוצרים או לא, אני מעוניין להעלות תמונות מקוריות שלי כאשר בתמונות המצולמות בחלקם גם אני מצולם, בחלק מהתמונות רק הכף רגל מצולמת ובחלק אני מצולם כמטפל בכף הרגל ואני מחפש מישהי שתדגמן בהמשך גם לעיסויים, אך לא כל דוגמנית צילום יש לה כפות רגליים המתאימות לצילום ואני מחפש את המכלול. עכשיו אם אתה מכיר מישהי כזו ואתה מעוניין לעזור תפדאל ואם לא , שב בצד ואל תתערב, תודה.
 
לא הבנת

תקרא שוב דיברתי על הצילומים - לא על הרפלקסולוגיה חבל על העצבים שלך אתה לא מרגש אותי.
 

vodovis

New member
הבנתי בדיוק ואין צורך לקרוא שוב

העצבים שלי במקומם תודה על הדאגה
 

innocence

New member
אני מציעה לפנות לסוכנות..

בגלל שישנה סטייה לכפות רגליים (היא קייימת, גם אם לא במקרה שלך) אני מאמינה שיהיה לך קשה לגייס כך דוגמנית, ולכן עדיף ללכת לסוכנות ולבקש מהם עזרה.
 

vodovis

New member
לידע כללי

סוטים יש בכל מקום אגב ובכל תחום וכן גם בתחום זה, לי אין בעיה עם זה כל עוד ששומרים על מקצועיות ולא באים עם כוונות נסתרות. אני כבר קיבלתי פניות אגב לצילומים של כל הגוף עבור עיסויים, רק נותר לבחון את התאמת הכפות רגליים לצילומי רפלקסולוגיה.
 

innocence

New member
זה נכון,

סוטים יש בכל מקום, והאינטרנט מאוד פרוץ מהבחינה הזו. אם כי לצלם הרבה יותר קל להוכיח שהוא צלם (עם תמונות שצילם) ואילו להוכיח שאתה מחפש באמת ובתמים תמונות בשביל הרפלקסולוגיה דורש שתפרסם את תעודת העוסק שלך, או משהו כזה. בתחום שעוסק רובו ככולו בגוף - אין דבר כזה להיות זהיר מדי. בכל, מקרה שיהיה בהצלחה!
 

vodovis

New member
מסכים בגדול

אבל את כל הפרטים עליי ועל העסק שהוא כשר למהדרין היא תקבל טרם הפגישה או בפגישה עצמה כרצונה. תודה רבה .
 
למעלה