חן מודלס, מישהו מכיר?

הילאריי

New member
חן מודלס, מישהו מכיר?

סתם הייתי באינטרנט ואז הייתה פרסומת של זה , רשמתי בקישור שנכנסתי את הפרטים שלי וחזרו אליי ואמרו לי לבוא יומראשון לשיחה ייעוץ האם שווה ללכת ? נכנסתי לאתר שלהם וסתם ראיתי תמונות שם. אני לא חושבת שיש לי את הנתונים להיות דוגמנית , אבל ראיתי באתר שלהם תמונות של כל מיני ילדים\בני נוער\מבוגרים שהם מצטלמים. בקיצור,מישהו יכול לפרט לי על הסוכנות ? שווה ללכת בכלל ?
 

darkili

New member
חן מודלס הרמאים

אל תלכי לשם בחיים! זה סוכנות שעובדת על ילדות תמימות כמוך אומרת כמה שהן יפות ואז לוקחת מהם 3000 שקל בוק שאת והם יכולים לנגב איתו כי הם לא עושים עם זה כלום... בזבוז של זמן בקיצור חברה שלי הלכה לשם שאין לה נתונים בכלל היא נמוכה וממש לא יפה ואמרו לה שהיא מהממת ושהיא תצליח וקיצור זיוני שכל... יש כאן הודעה של סוכנויות נורמליות אם את חושבת שיש לך את זה.
 

hen gal

New member
כנסוו!! סוכנות חן מודלס? ממש לא!

היי, הייתי שם היום, נכנסתי לסוכנות יחד עם אחותי הגדולה, במסדרון בכניסה לסוכנות היו תמונות ענקיות של דוגמניות שלא ראיתי מעולם.. מיד כשנכנסתי קיבלו אותי יפה שתי בחורות, נתו לי למלאות טופס, עם שם.. גיל.. גובה.. מידות.. וכ'.. אחת הבחורות שקלה אותי ומדדה לי גובה והיקפים, כשסיימה אמרה לי לשבת ולהמתין. מחדר די קטן יצא בחור מבוגר, כרס, חולצה פתוחה ממנה מבצבצות שיערות ג'נג'יות, טבעות זהב, מסתכל עלי ובוחן, היה מרחק די גדול, ואומר לאחת הבנות "תראי איזו ילדה יפה זו.. מי זו?" (אחלה גימיק) מסתכל עלי לראות אם שמעתי את דבריו.. אחת הבנות אמרה לי להכנס יחד עם אחותי אל החדר. נכנסתי, הוא שאל אותי למה אני שם בעצם? הסברתי שלי אין חלומות, יש לי מטרות, ומגיל צעיר מאוד אני יודעת שהמטרה שלי היא להיות דוגמנית ושחקנית, סיפרתי שלמדית 7 שנים משחק (לא רלוונטי) וכ'.. הוא אמר לי שבטחון עצמי מממשש לא חסר, והוא התחיל להסביר כמה חשוב לסוכנות שאני אלמד והממוצע שלי יהיה מעל 90 בתעודה, הסביר שפעם בחצי שנה אני צריכה להגיע לסוכנות לעשות צילומים.. וכל מני בלבולי מוח.. אמר לי לבוא רגע, מדד לי את הקפי המותניים ואמר "וואהו זה נראה לך נורמאלי לילדה בגילך?!?" אני רזה מאוד, אולי לא הכי, אבל הייתי בשוק כשהוא אמר לי את זה! יש לי גוף די מחוטב, אין לי שומנים ואני מאוד אוהבת את הגוף שלי!.. אמר לי לעמוד ליד הקיר, להראות לו פרופילים, ושאל אותי מה אני עושה עם הפצעים שיש לי בפנים?, יש לי פנים חלקות לגמרי! אולי שני פצעים קטנים בצד, אפילו אני לא ראיתי אותם.. התיישבתי, והוא אמר לי: "יש לך שומנים! הנה תראי כשאת יושבת הכל יוצא לך, את שמנה!".. מעולם לא אמרו לי דבר כזה ואני ממש רזה! בגלל אנשים כמוהו מתות הרבה בנות שרצו להיות דוגמניות, אמרו להן שהן שמנות למרות שהיו רזות אפילו יותר מדי, והן הקשיבו לאנשים כאלו, כי היו מוכנות לעשות הכל כדי להגשים חלום!. אוקייי.. לא הגבתי על ההשפלה הזו.. אבל כשהוא התחיל לדבר על ה- 5,000 שצריך לשלם לו פה כבר לא יכולתי להמשיך לשתוק, אמנם על המחיר הוא דיבר עם אחותי, אבל התפרצתי לשיחה ופשוט אמרתי "סליחה, לא נבזבז את זמנך, זה לא מתאים להתראות" באותו רגע יצאנו מהחדר.. היה כל כך בזבוז זמן להגיע לשם, באמת!.. זה גרם לי קצת להסס לגבי להיות דוגמנית! יש לי פוטנציאל ואפילו עמירם אמר.. קיצר אנשים- אל תלכו לסוכנות הזו! וזו עיצה שלי מכל הלב, באמת!!! תמנאו ממכן את הבזבוז זמן הזה ואת ההשפלה "כשאת יושבת רואים לך שומנים" (סתם בלבלוי מוח)..
 

ran refael

New member
מידע מצויין, גם אני למדתי משהו

חן מודלס הם סוכנות מתחילה בלי נסיון והוכחות השיטה החדשה בישראל לפתיחת סוכנות ממש על הפנים קודם לצבור מאגר של דוגמניות עם חלומות על דוגמנות ואז לחכות ללקוחות שיגיעו, זה לא לעניין. כשעדי ברקן ורוברט בן שושן פתחו סוכנות, הם התרכזו בדוגמנית אחת או שתיים עד שהפכו אותן לכוכבות ומשם המשיכו הלאה להתרכז בפנים חדשות, אני חושב שזה היה הרבה יותר נבון מבחינת שני הצדדים. היום לא להרבה סוכנויות יש העדפות לדוגמנית כזו או אחרת, סוכנויות מנסות לקדם את השם של הסוכנות בשביל לצבור מאגר של בחורות שמשלמות מכיסם משכורת לסוכנות. זה נורא עצוב שמלבד ארטפורם וקארין, אין סוכנות שמייצגת דוגמניות ישראליות גם בארופה וארה"ב.
 

ran refael

New member
חן גל, לפי התמונה יש לך סיכוי טוב

לדוגמנות. אבל אני לא משקלל את הגובה והגיל שלך. אולי שווה לך לנסות לשווק את עצמך כדוגמנית/שחקנית עצמאית מבלי ללכת לסוכנות
 

hen gal

New member
איך לשווק את עצמי כשחקנית/דוגמנית בלי סוכנות?

תודה, ישנה אפשרות לשווק את עצמי מבלי ללכת לסוכנות? אם כן איך עושים את זה? אשמח אם תסביר לי, בינתיים אצל לבנה חכים. היא שולחת לי פעם בשנה אודישן לפרסומת. איך לשווק את עצמי כשחקנית/דוגמנית בלי סוכנות?
 

ran refael

New member
אני הייתי פונה לצלמים שעובדים

שולח תמונות מהבוק לצלמים, משרדי פרסום, מגזינים ואולי אפילו חברות בגדים ומציע להם את שירותי הרבה אנשים שוכחים שסוכנות היא סה"כ מתווכת בין הלקוח לדוגמן גם לצלמים יש סוכנויות שמסדרות להם עבודות, אבל זה לא אומר שאנחנו לא עובדים גם בלי סוכנות, פשוט קשה יותר למצוא עבודה בלי משרד שעושה את העבודה המלוכלכת, אבל זה אפשרי. באנטרנט אפשר למצוא הרבה עבודות, כמו אלו מאתר תעשיה צלמי אופנה מוכרים יכולים לסדר לך עבודות למגזינים ובתי ספר, זה משתלם יותר לשלם לדוגמנית בלי לעבור דרך הסוכנות ברוב המקרים. אם תעבדי הרבה על שיווק עצמי, הכל עם חוזי עבודה מסודרים, תוכלי להתפרנס בכבוד רק מדוגמנות.
 

hen gal

New member
וואהו ../images/Emo13.gif תודה רבה על התגובה המושקעת!!!

ממש תודה!!!
זה נשמע קשה אבל אני בהחלט נחושה לעשות זאת! מה שנשאר לי זה רק למצוא איפה לעשות בוק מקצועי כי אין לי.. ו.. גם אין לי מושג מהם משרדי הפרסום והצלמים אליהם כדאי לפנות. אבל את אלו לא בעיה לבדוק באינטרנט ובכתוביות בסרטים וסדרות (נראה לי).. ממש תודה! באמת שעזרת לי כשאהיה מפורסמת אזכור אותך
חחחח
 
חן, כל הכבוד לך ../images/Emo140.gif

שאת מספיק חכמה כדי להבין עד כמה הוא אדיוט ולא לתת לדברים שלו להשפיע עלייך. לפי התמונה שלך, את מדהימה!!!!! שיהיה לך הרבה בהצלחה.
 
הי אני יכול לסייע לפרסם אותך חינם באתר אופנה

יש לנו אתר אופנה שבו אפשר לפרסם אותך כדוגמנית, ותוכלי לקבל פרויקטים בתחום ולהחשף. האתר פועל בשיתוף הסוכנות של עדי ברקן. כנסי לראות בברכה, אילן פורת 0546967078
 
למעלה