מישהו מכיר את הסוכנות של רפאל בן דור?

ran refael

New member
גם באגו מודלס יקראו לה לאודישנים לדיילות ושיע

זאת הסיבה שהם תחת הקטגוריה של הסוכנויות הקטנות יותר. אני מסכים לגמרי שאם הבת שלך הייתה חותמת באחת הסוכנויות האלו יולי רוברטו לוק אימאג קארין מודלס (בין לאומי) עלית מודלס ארטפורם (בין לאומי) סביר להניח שהיא הייתה מקבלת הזמנות לאודישנים טובים יותר. השאלה היא אם היא בכלל הולכת לאודישנים, אם זה איפור, שיער או רשת אפריל, או שרמת הזלזול שלה מגיעה מהאבא ובמקרה הזה אני יכול להמליץ לבת שלך רק על מלצרות. אני מאמין שאם באמת יש לבת שלך נתונים של דוגמנית מצליחה, סוכנות גדולה תוכל לרכוש אותה מHH ללא שום בעיה, אבל היא צריכה להוכיח קודם שהיא רצינית והולכת לאודישנים ומקבלת עבודות ללא בעיה.
 

RaphRider

New member
באמת מצחיק!!

ש"צלם אופנה" מומחה כמוך יכול לתת ביקורת. אני מניח שבגלל שאתה כל-כך עסוק במיאמי יש לך זמן לגלוש בפורומים וללכלך על עמיתך הישראלים. בוא אני אגיד לך כמה דברים על החיים ידידי הצעיר , אם יש משהו שאתה לא יודע עליו כלום - יפה לכך השתיקה. אם יש משהו שאתה נותן עליו ביקורת - תסתכל קודם כל טוב טוב על עצמך . אם אני לא טועה באתר שלך - מציג את עצמך כצלם אופנה (זה באמת לא מצחיק!), שנותן שירותי עריכה ובניית אתרים ??? נו באמת ילד. מה יהיה. אמרת משהו על זה שאין מספיק עבודה בתור צלם ??? טוב אני מקווה שזו פעם אחרונה שאני צריך להכנס להגיב על השטויות שלך. זה שאין לך כבוד לאחרים, זה מילא .. אבל קצת כבוד לעצמך. בקרוב אני אעלה את האתר החדש שלי, תוכל להתרשם וקצת להרגע. ד"א .. תזכיר לי שניה .. מה הדבר הגדול שעשית אתה ??
 

etty1141

New member
כל הכבוד לך

טוב שיש כמוך אני לא מבינה מה הוא חושב את עצמו מלצרות עלק שילך לישון אם הוא יראה את הבת שלי תאמין לי יעמדו לו האוזניים לא בשביל להשתחצן אבל היא מדהימה ביופיה
 

ran refael

New member
אני לא צלם אופנה דגול

לא מתיימר להיות ואף פעם לא התיימרתי. למדתי 3 שנים צילום ושנה גרפיקה בישראל אף פעם לא צילמתי הפקת אופנה מעל ל 2000 דולר ואולי בגלל זה אני גם מעצב אתרים להנאתי המחירים שלי מאוד אטרקטיביים ללקוחות ואחרי המעבר מישראל, הפסקתי לצלם בוקים ללקוחות פרטיים. אני חושב ומאמין שבחורה שמגיעה אלי כשאין לה סוכנות מאחוריה, מבזבזת הרבה מהזמן והכסף שלה בשביל לפרנס אותי כצלם. אישית אני מעדיף לעבוד עם סוכנות ששולחת לי דוגמניות, כך שאני יודע שהבחורה תעבוד בזכות הבוק ולא סתם תזרוק כסף. אני גובה מהסוכנות סכום הרבה יותר נמוך ממה שאתה גובה, אבל אני עובד 3 ימים בשבוע כצלם ויומיים כמעצב אתרים, אז למרות שאני לא "צלם אופנה" כמוך, אני מרוצה מהעובדה שכל מי שמגיע אלי, בסופו של דבר מרויח את הכסף שלו חזרה בזכות השירותים שלי. בהצלחה עם הסוכנות החדשה "רפאל בן דור"
 
למעלה