גובה של הדוגמנית

רמי אב

New member
גובה של הדוגמנית

אני מבקש לדעת מבחינת תחום הדוגמנות מה היתרון בדוגמנית שיש לה גובה גבוה ?
 

hen gal

New member
יתרון גדול!

קודם כל דוגמנית גבוהה יכולה לעשות מסלול. בחו"ל לא יתקבלו לסוכנויות דוגמניות מתחת לגובה 172, אלה אם כן יש להן מראה ממש נדיר וחד פעמי (כמו קייט מוס לדוגמה). בארץ הגובה לא הכי חשוב, למרות שעדיין יש יותר עדיפות לדוגמניות גבוהות. ואם אותה הבחורה לא גבוהה במיוחד תמיד תוכל לנסות את מזלה במשחק :)
 

nnoooni

New member
חח

השאלה הזו רצינית!? כי בגדים נראים הרבה יותר טוב על גוף שדוף וגבוה..(אבל לא בהכרח מצטלמים..)
 

רמי אב

New member
ומה הכוונה נראה הרבה יותר טוב?

האם הכוונה היא לגודל הבגד שהיא לובשת? הרי לא לכולם יש גובה גבוה שהם צריכים בגד יותר גדול, אז למה זה כן משנה הגובה של הדוגמנית מסלול?
 

nnoooni

New member
הא?

לא ממש הבנתי את השאלה.. נראה הרבה יותר טוב משום שבגדים מונחים יותר יפה על גוף ארוך- גוף רזה וארוך. הכוונה היא לא לגודל הבגד..דוגמנית מסלול מציגה את בגד המעצב בפני קהל, ב"לייב". השאלות שלך לא מובנות.
 

רמי אב

New member
השאלות שלי הן

אם משתמשים בדוגמנית כדי לקדם מכירת מוצר כל שהוא, אז אם לא כל האנשים נראים כמו דוגמנים וגבוהים בגבוה, אז איפה היתרון להקפיד למשל אצל דוגמנית מסלול שהיא תהיה גבוה? שאלה 2,אם אתה טוען שהבגד מונח יותר יפה על גוף רזה וארוך,אז למה לא מעצבים בגד שיתאים גם לגוף יותר נמוך ופחות רזה?לפי דעתי,בצורה כזאת יותר אנשים שיש להם גובה נמוך ושהם פות רזים,יכולים להשתמש ולקנות בגדים אלה,מה שנותן רווח כספי יותר טוב לבעל חנות האופנה,לא?
 

nnoooni

New member
אוקיי

נראה לי שעכשיו הבנתי את השאלות שלך..לא איך הן נראות אלא למה הן נראות ככה בעוד שאר האנשים שהם בעצם הלקוחות לא? שאלת השאלות ממש. זה אידיאל היופי, אידיאל שגורם להרבה מאוד בעיות דרך אגב. הפרעות אכילה אצל נערות, נשים ואפילו גברים. מה זה בגדים שיהיו יפים גם על גוף נמוך ולא רזה? אין דבר כזה . כל בגד יראה יותר טוב על גוף יותר "יפה" (כש"יפה" זה משהו משתנה האמת..זה עניין של טעם, של אופנה) אבל אני חושבת שבאופן גורף גוף רזה יפה יותר מגוף שמן..מבחינת הדוגמנות והצורה בה הבגד יושב על הגוף. אין לי ספק שהרזון של דוגמניות המסלול הוא חולני, הן נראות שבריריות וחולות..אבל זה האידיאל מבחינת מסלול- כמה שמנסים לשנות את זה עדיין כל פעם שהן עולות הן רזות יותר ויותר..ולא מעט אני קוראת במגזינים על עוד אחת שמתה ממנת יתר או מאנורקסיה.(לפני\אחרי התצוגה הזאת והזאת..) ככה זה.
 

s023

New member
מה רמי עברת גם לפורום דוגמנות? תחזור לקאסי

 

ran refael

New member
בגד יושב טוב יותר על רגליים ארוכות

זה עניין של סטנדרט בין לאומי
 
למעלה