סיכום שבועי

Rayu4ka

New member
../images/Emo203.gif סיכום שבועי ../images/Emo203.gif

דוגמני/ת: צלם/מת: דברים טובים: דברים רעים: תוכנית טלויזיה של השבוע: סרט: שיר/ים: התחדשות: בילוי: מאכל: ציטוט/משפט השבוע: אדם שעשה לך את השבוע: תוכניות שלך לשבוע הבא: ובכמה מילים: ולא לשכוח את תמונת השבוע :)
 

Rayu4ka

New member
../images/Emo23.gif מלא זמן לא הייתי פה!!

דוגמני/ת: אני :p צלם/מת: אלצ'קו ואח שלו דימה :] דברים טובים: צילומים ובסיס דברים רעים: לא נפתח את זה פה תוכנית טלויזיה של השבוע: מגרש ביתי סרט: - שיר/ים: Ke$ha - This Is Me Breaking Up With You התחדשות: - בילוי: אינטרפול/בסיס מאכל: של אמא יאאמ ציטוט/משפט השבוע: - אדם שעשה לך את השבוע: ההורים שלי!! הכי מקסימים בעולםםם תוכניות שלך לשבוע הבא: סוגרים שבת בבסיס ובכמה מילים:היה יכול להיות יותר טוב ולא לשכוח את תמונת השבוע :) (שתמונה שילי מהצילומים על אצלצ'קו ודימה היה הכי כיף בעולם)
 

barbie101

New member
רעיה מה היינו עושים בלעדייך ../images/Emo8.gif

דוגמני/ת:סטלה המדהימה .. צלם/מת:אורן היימן ..! דברים טובים:שזופה אששששש:p דברים רעים:--- תוכנית טלויזיה של השבוע:90210 סרט:קחי אותי לגהנום שיר/ים:teairra mari - daddy's home הצלצול שלי גם אהמ אהמ ..:) התחדשות:3 גי'נסים גזרה גבוהה ותיק ..:) בילוי:מעפן בעצמאות אבל נהנתי כי הייתי עם הבננות שלי.. מאכל:טוסט דיאטטי אלוףףף..=] ציטוט/משפט השבוע: החיוך מנצח את הכל ..@! אדם שעשה לך את השבוע:אורן ומיגל מור .. תוכניות שלך לשבוע הבא:סופסוף קצת חופש בלג' בעומר .. ובכמה מילים:שבוע טוב ומבורך ורק בשורות טובות
 
למעלה