מישהו מכיר את הסוכנות של רפאל בן דור?

lihy29

New member
מישהו מכיר את הסוכנות של רפאל בן דור?

איך הם?
 

lihy29

New member
אני צריכה חוות דעתכם כדי לדעת אם לחתום או לא

הם הציעו לי לדגמן פנים ובאתי לנסיון עכשיו הם רוצים שנחתום אבל אני לא יודעת מה לעשות אני לא מבינה בנושאים האלה של דוגמנות ובכלל לא מכירה אותם .. אגב הנה אחת התמונות שהם צילמו :D מה אתם אומרים ?
 

darkili

New member
אם הם מבקשים ממך כסף

אז לא!!!!!!! כל סוכנות שמבקשת כסף זה חרטה אם באמת הם היו מאמינים שהנערה מתאימה לדגמן הם היו משקיעים בה בוק חינם ומההכנסות הראשונות שלה לוקחים את הכסף על הבוק...
 

nnoooni

New member
אממ..

אין לי יותר מה להגיד לך חוץ מזה שהם אחלה חבר'ה..אלין מהאח הגדול הייתה אצלהם- למרות שהפריצה שלה כמובן בזכות הריאלטי אבל הופיעה בתור ניצבת בפרסומות\קליפים..בקטנה כזה.
 
ליחי , את מהממת! ../images/Emo2.gif

תמונה מדהימה
 

nnoooni

New member
דורון היקר :)

חח הוו סוף סוף אני רואה את השם שלך! חח שנים.. אממ כן יש להם מין סוכנות והאמת הייתי שם..עם חוזה והכל..אבל בסופו של דבר אני אישית לא חתמתי.. בכל אופן, כן..סוכנות. :) לילה טוב!
 

dostein

New member
דוקא מידי פעם אני מעלה תמונות

:) טוב , סוכנות עלומה , אולי יותר טוב לעשות דברים בלי רעש :)
 

nnoooni

New member
:)

כן, ואני תמיד רואה ומתרשמת:) אממ כן, אולי..בכל מקרה הם עוד חדשים מהבחינה הזו, נראה לי..
 

ran refael

New member
חחח סוכנות רפאל בן דור ../images/Emo6.gif

הפלת אותי על הרצפה עם היציאה הזאת ככה זה בישראל, אין מספיק עבודה בתור צלם, מתחילים ללמד צילום או פותחים סוכנות דוגמנות. מה לרפאל בן דור ולדוגמנות? אם הוא היה צלם מקושר עוד היה אפשר להבין מאיפה זה מגיע, אבל הדבר הכי גדול שלו היה אדיטוריאל לאפרודיטה לעיתון לאישה בתקציב נמוך. עוד תוספת לבדיחה של סוכנות צחי וזאנה ( T4YOU ) , ולסוכנות של יניר סלע ( cmodels ) אלו 2 צלמים אופנה למי שלא מכיר ת'שמות, שהחליטו לפתוח סוכנות. לא הייתי מתקרב לכל סוכנות שאין בה איש עסקים רציני מאחוריה שמנהל את הסוכנות בצורה נכונה. לא הייתי מתקרב לסוכנות שיש בה צלם אופנה או מאפר שמנהל משהו בסוכנות ומתפקד גם בתור צלם הסוכנות (אפשר לבדוק הכל בגוגל) לדעתי אנשים כאלו פותחים סוכנות רק בגלל שסוכנויות אחרות לא מספקות להם דוגמנים לבוקים, אין לאנשים כאלו שום סיבה לקדם דוגמנים, שלא לדבר על יכולת. יש רק מספר קטן מאוד של סוכנויות ששווה לחתום איתם בישראל ביניהם יולי רוברטו לוק אימאג קארין מודלס (בין לאומי) עלית מודלס ארטפורם (בין לאומי) גם הסוכנויות האלו לא יספקו עבודה לכל הדוגמנים בסוכנות בשל הכמות הגדולה של המיוצגים, אבל לפחות שם יהיה לכם סיכוי גבוה יותר לקבל עבודה מכל סוכנות אחרת. סוכנויות קטנות יותר HH אגו מודלס יתכן ויגבו מכם כסף לצילומים, הדפסות וכד' כל עוד הסוכנות נמצאת ברשימה שציינתי ויש סיכוי טוב שתוכלו לקבל עבודה איתם בגלל המראה שלכם והמוטיבציה שלכם לעבוד וללכת לאודישנים פעמיים בשבוע, הייתי ממליץ לחתום ולשלם לסוכנות. שאלות טענות.. תרגישו חופשי להציק יש לכם אישור עבודה אמריקאי ואתם מחפשים סוכנות אמריקאית, תרגישו חופשי להציק גם בקשר לזה. אני אשמח לנדב אנפורמציה (במסרים אישיים) בקשר לסוכנויות טובות ממיאמי ולוס אנג'לס, רק במידה ויש לכם אישורי עבודה אמריקאים, מעל 170 לנשים 180 גברים, מבנה גוף רזה עם מבנה פנים פרופורציונאלים (משמע, פנים שמצטלמות טוב, עיניים קרובות יחסית למרכז הפנים ומרחק של עין בין 2 העיניים).
 

etty1141

New member
ןעןד משהו

צחי ואזאנה היה הצלם של HH וחן מודלס' גם קשור אליהם
 

ran refael

New member
אני חושב שלHH הייתה עליה בשנים האחרונות

לגבי חן מודלס, לא מכיר, וגם לא חושב שאני רוצה להכיר.
 

etty1141

New member
חחחחחחחחחח HH MODAL

הצחקת אותי סוכנות עלק כן הבת שלי אצלהם וכן קוראים לה לאודישנים וכאלה אבל סתם חרטה אין לאן להתקדם שם יש להם לרוב אודישנים לשיער או דיילות סתם שטויות וחבל שחתמנו על חוזה כי באמת יש לבת שלי נתונים ואין אדם שלא מפנה מבט כשהיא עוברת (לא להשתחצן או בגלל שזאת הבת שלי אבל זאת האמת)ולדעתי אם היא הייתה נופלת בסוכנות יותר טובה היא הייתה מצליחה בגדול
 
למעלה