חוות דעת

אלמה18

New member
חוות דעת

אני אמות אם היא תגלה את זה איכשהו אבל הייתי חייבת לא מזמן מישהו עצר אותה ברחוב ושאל אם היא מעוניינת לדגמן, והיא סירבה כי היא לא חושבת שהיא מתאימה והיא אומרת שהיא לא רוצה לעשות מעצמה צחוק. אז רציתי לדעת מה אתם חושבים...
 

yulka303

New member
ברצינות? התמונות עם משקפי שמש שמכסות לה

חצי מהפנים..על מה בדיוק את רוצה שניתן דעה?
 

אלמה18

New member
באמת שלא נתקלתי

בפורום שמורכב מאנשים כל כך מגעילים בחיים. מה הבעיה שלך להגיד את זה בצורה נורמלית כמו לדוגמא; "אפשר תמונות שלה בלי משקפי שמש?"\ .
 
האמת שאני בד"כ סמויה אבל...../images/Emo192.gif

לא יכולתי להתעלם מזה... למה להכליל ?! כולם פה מגעילים? "בחיים לא נתקלתי בפורום שמורכב מאנשים כל כך מגעילים בחיים" אז אני יכולה להגיד לך שהאנשים כן מאווד נחמדים !
 

אלמה18

New member
ממש לא מכלילה

אמרתי שיש פה הרבה אנשים מגעילים, כי גם אני מסתובבת פה מדי פעם ונתקלת כל הזמן בתגובות כאלה משום מה.
 

yulka303

New member
בואי נגיד ככה - אם כבר מכלילים:

כל יום מישהו מעלה תמונה עם כובע/ משקפיי שמש או איזה חתול שמסתיר לו את הפנים ומבקשים דעה, ולדעתי זה בן אדם אמור להבין שאם הוא מבקש דעה בנוגע להתאמה לתחום - הוא צריך לעלות תמונות נורמליות.
 

IndigoChild1

New member
מאוד קשה לתת ביקורת

כל תמונה יותר מטעה מהשניה התמונה הכי טובה לביקורת תיהיה תמונה שבה היא מצולמת עם כל הגוף (עדיף בעמידה) בבגד ים ובלי מסכה ....אה זתאומרת משקפיים אבל ככה בגדול אם אני ממש ישתמש בדמיון שלי נראה לי שהיא יכולה לגדמן וד'א זה לא חכם להכליל פורום שלם על סמך תגובה אחת זה כמו להגיד שכל מי שקוראים לה אלמה18 היא סתומה וחוץ מזה אני באמת לא מבין מה לא בסדר בתגובה של yulka אתה לא באמת מצפה שניתן לך תגובה בונה על בחורה בלי פנים אם תרצי אני בכיף אתן ביקורת על המשקפיים
 

daria212

New member
צודקת אבל בגדול

את נאה וחמודה מאוד. אך לטעמי מאוד רחוקה מלהיראות כמו דוגמנית.אף טיפה גדול יחסית לפנים. ובכלל מראה נורא "טיפוסי" ולא מעניין.
 
למעלה