התאמה לדוגמנות?

התאמה לדוגמנות?

אני יודע שאני יכול לדגמן, השאלה היא אם יש ביקוש למראה אנדרוגני כמו שלי בארץ. דעתכם? (מצטער על הריטוש המוגזם, אלה היו התמונות הראשונות שערכתי)
 
../images/Emo54.gif../images/Emo54.gif../images/Emo54.gif../images/Emo54.gif../images/Emo54.gif ללא פוטושופ

הכי עדכנית
 
זאת ללא פוטושופ היא רק עם מייקאפ וקונסילר.

אני לא יוצא מהבית בלי מייקאפ או קונסילר אז מצטער אבל אין סיכוי שאעלה תמונה בלי זה P:
 
אופסי הסתכלתי על התמונה הלא נכונה

יש מצב שאתה מעלה תמונה עם שיער אסוף - כדי שאוכל לראות בבירור את תוי הפנים שלך?
 
העניין הוא...

שאני לא רואה ממש סיבה... אני שואל אם יש ביקוש למראה כזה כי אני לא בדיוק רוצה לדגמן בגדי גברים, אלא יותר נשים או דברים שהם לא לכאן ולא לכאן. אני חושב להיכנס כמובן לתחום אבל השאלה העיקרית היא האם בישראל מוכנים למראה כזה בתחום? אבל אנסה לצלם אולי מחר.
 
לצערי אתה קצת חי בסרט....

מבלי לפגוע חס וחלילה אבל זה שאת עושה את כל הדברים האלו על מנת להתבלט או להיות מיוחד ומגניב - זה לא מה שעושה אותך למישהו שבאמת ירצו לקחת ולפרסם איתך דברים מוצרים או בגדים ישנם דוגמנים שנראים נשיים וזה אחלה ומגניב אבל אני חושב שיש לך קצת ISSUES. לא חושב שאתה מתאים לדוגמנות... זו דעתי בלבד.
 
אוקיי תודה...

אני לא עושה את זה כדי להתבלט ולהיות מגניב, אני נראה ככה כי זה אני. ואני חושב שבכל זאת זה קצת שונה במקרה שלי, אבל מעריך את דעתך :)
 

razzor

New member
לדעתי

הבעיה היא לא בך אלא במדינה השמרנית העצורה הפטריארכלית הגזענית שאנחנו חיים בה. אם תרצה אני יכול לבדוק אם זה עוד רלוונטי אבל יש צייר שאני יודע שמחפש דוגמן בסגנון שלך. יום טוב, רז
 
ללא ספק אנסה :)

אני מאוד אוהב לדגמן, אבל יותר כדבר צדדי לאהבתי האמיתי - מוזיקה :) אני יודע על מספר לא קטן של אנשים שהצליחו רק בגלל זה, בכל מקרה זאת לא המטרה שלי במראה שלי, אבל אם אפשר להרוויח ממנו - מה רע. בארץ אני חושב שהדבר באמת יהיה קשה יותר.
 
למעלה