איך התמונה הזאת? ולא בקטע של דוגמנות..

razzor

New member
בעיקרון

עדיף שתשאלי בפורום צילום. אז ככה, מבחינה טכנית יש המון בעיות תמונה. מבחינתך את עושה רושם של בחורה יפה. יום טוב רז
 

razzor

New member
הבעיות

השיער שרוף, היד שרופה, החלק התחתון של הקפוצ'ון שרוף, האיכות הטכנית לא משו באופן כללי
 

Nicoleriver

New member
תגידי ת'אמת

תכלס, שמת תמונה שלך כדי שיתנו לך מחמאות? כי ברצינות, אני לא מבינה למה להעלות תמונה בלי קשר לדוגמנות בפורום דוגמנות? יש המון מקומות אחרים שאת יכולה לשאול. מילא אם רצית לדעת את ההתאמה שלך לדוגמנות, אבל סתם ככה בלי קשר לכלום? לא מבינה.
 

נוי212

New member
..

מתוקה. רציתי לשמוע דעות של אנשים שמבינים בזה. אני מודעת לזה שדוגמנית אני לא.. אבל רציתי לקבל תגובות מאנשים שמבינים ביופי.. ויכולים להגיד מה יפה מה לא.. כאיךו בתכלס. דעות אמיתיות
 

Nicoleriver

New member
אני אפרט למה אני שואלת

קודם כל, אני לא אמרתי שאת לא דוגמנית, זה לא מה שרמזתי בכלל. לכל אחד יש דעות שונות לגביי מה יפה ומה לא. זה פורום דוגמנות, אז זה יופי לדוגמנות, קובעים כאן יופי מבחינת התאמה לדוגמנות, ואם את לא רוצה להיות דוגמנית אני מניחה שאת לא חייבת לדעת אם את יפה ברמה של דוגמנית, את פשוט רוצה דעה כנה. זה מה שאני לא מבינה. את יכולה באותה מידה ללכת לפורום משחקי וידאו ולשאול שם איך את נראית להם, ומי אמר שהם טועים? רק בגלל שהם לא בעולם הדוגמנות? זה דעות אמיתיות לא?
 

innocence

New member
מה גם שאין דבר כזה "רמה" יש יופי.

יופי בא לידי ביטוי בהמון דרכים. פשוט לדוגמנות צריך מראה (ואני מדגישה *מראה* ולא בהכרח *יופי*) מאוד ספציפי. לכן את יכולה להיות יפיפיה מהממת, אבל לא להתקבל לסוכנות. זה אומר שאת פחות יפה? ממש לא, זה פשוט אומר שיאן לך את הדבר הזה שמחפשים בדוגמניות.
 

johnny86

New member
דעתי היא...

אין לי קשר לתחום אני סתם מישהו שרואה אותך ואומר דעה... התמונה עצמה יפה! אבל היא אפשר לראות אותך באמת, המלצמה בזווית שיחקת קצת עם השפתיים ועשית מבט כזה נחמד...אבל מכאן ולהגיד אם את ניראת טוב או לא זה לא כל כך אפשרי...זה כמו בפייסבוק שאנשים שמים תמונה שלהם בזווית ומבט כובש שמה הם ניראים מדהים ואת אומרת לעצמך "טוב ככה הוא לא נראה במציאות" חח אותו עיקרון...אם תשימי תמונה רגילה בלי מבט ועם שפתיים כמו שהם{בלי פוזה} אז אני יוכל להגיד לך. בכללי את ניראת טוב!
 
היי נוי התמונה סבבה וזהו :)

אם את רוצה לדעת דברים ספיצפים תשאלי כל אחד פה מתחכם ומשגע אותך כולה שאלת איך התמונה אז התמונה סבבה את נראית אחלה בה. נקודה.
 
למעלה