ממ, מה דעתכם ?

hamada25

New member
ממ, מה דעתכם ?

שמי יניב , מחיפה , בן 23 . אמי שלחה מקבץ תמונות לסוכנות דוגמנות מבלי שאדע , הם מחזרים אחריי ואני דוחה , אין לי בטחון עצמי , וחושש וחושב שאני לא מתאים לענף . אני מצרף תמונת וייבקאם , אין לי תמונות על המחשב . מה נראה לכם ? כדאי לנסות , או שעדיף לחסוך מבוכה ? משקל : 83 , גובה : 191 , גוף : שרירי אך אולי גדול מדי .
 

innocence

New member
אם מחזרות אחריך סוכנויות,

מה כבר אנחנו יכולים להגיד?
 

hamada25

New member
..

סוכנת דוגמנות אחת , שהיא האחת שאמי שלחה לה . דרך אגב , מה דעתכם על אחותי , שגם היא מתיימרת ..
 

innocence

New member
איזו סוכנות זו?

אני מציעה להתרחק מהסוכנויות הקיקיוניות והקטנות האלו שמבטיחות לך הרים וגבעות תמורת "סכום סמלי" על בוק. מה גם שקשה מאוד לבחון על סמך תמונה אחת (גם שלך גם של אחותך..) שמראה פנים בלבד, שכן לדוגמנות יש צורך בעוד חלקים של הגוף P: בכל מקרה, בהצלחה!
 

CNN10

New member
ממ..

אין לי תמונות על ה pc , נראה לי צריך לעשות סריקה . בכל מקרה , נראה לי שרמזת על דעתך .
 

innocence

New member
דווקא לא רמזתי כלום,

כמו שאמרתי, אין אפשרות באמת לקבוע רק ע"י תמונה כזו קטנה ושל פנים בלבד. מה גם שאני לא אשת מקצוע ולכן גם ככה הדיעה שלי לא באמת מייצגת שום דבר מלבד הדיעה *שלי*. אבל מכיוון שלא ציינת איזו סוכנות רודפת אחריך כן כתבתי בגדול שעליך להיזהר לפני שאתה חותם על חוזה עם סוכנות קטנה ולא רצינית (שלא לומר רמאית) שרוצה בסופו של דבר רק לחיות מהחלומות (והכסף) שלך.
 
אני אסביר לך בצורה מאוד פשוטה

דוגמן בסטנדרטים של דוגמנות רצינית אתה לא. כל סוכנות שמחזרת אחריך מחזרת אחרי הכסף שלך נקודה אני בטוח ב10000% שביקשו ממך כסף לבוק ובמחיר מופקע תקן אותי אם אני טועה.
 

CNN10

New member
אני ..

אני לא כל כך מבין עניין בדברים האלה , ולא יודע מה זה בוק . הם התקשרו אליי הרבה כדי לבוא לשלב האודישינים , ואמרו שאם אעבור אותו , הם יתחילו לממן את דרכי ולתת לי כסף
 

ספיר1992

New member
אחלה גובה, אבל לדעתי,

פנים ממוצעות לחלוטין. סורי, מקווה שלא תעלב, אבל ראיתי יפים ממך.
 
למעלה