הקשר בין סוכניות דוגמנות וגובה

../images/Emo91.gifהקשר בין סוכניות דוגמנות וגובה

לפני מספר חודשים ביצעתי סקר עצמאי על מנת לברר האם באמת לנמוכים ונמוכות קשה יותר להתקבל לסוכניות הדוגמנות השונות. את הסקר ביצעתי באמצעות גלישה לאתרים של רוב סוכניות הדוגמנות בארץ ורישום של מספר הבנות והבנים המופיעים באתר הסוכנות בקטגוריית דוגמנים ודוגמניות אשר גובהם נמוך מהגובה הסטנדרטי בתעשיה בארץ(1.80 לבנים, 1.70 לבנות) ביחס לשאר הדוגמנים והדוגמניות המופיעים באתר יש לציין שאת המחקר הקטן שלי ביצעתי לפני מספר חודשים לכן יתכן שישנם מספר שינויים. ולהלן התוצאות (תמונה מצורפת) שמבהירות באופן חד משמעי הסיכוי לדגמן כאשר הגובה לא מתאים הוא נמוך ביותר עד אפסי: סיכום הנתונים: סה"כ בנות המופיעות באתרי סוכניות הדוגמנות עם גובה נמוך מ 1.70: 8.3% (30 מתוך 361) סה"כ בנים המופיעים באתרי סוכניות הדוגמנות עם גובה נמוך מ 1.80: 8.6% (16 מתוך 186) אז מה דעתכם חברי הפורום?
 
אני אוסיף על זה משהו....

בקארין לדוגמא אם אקבל מישהי או מישהו שהגובה שלהם לא עומד בסטנדרט המקובל (שהוא בד"כ יותר גבוה ממש שרשמת...) לרוב זה בגלל שהוא\היא עדיין בגיל בו גובהים. 14-15 בנות 16-17 בנים. לכן גם הקידום של אותם דוגמנים ודוגמניות נעשה בצורה יותר מתונה.
 
קודם כל

באמת כל הכבוד על מה שעשית! וסתם כדי לחדד, בארץ הדוגמניות 1.68 שכן עובדות יש להן פנים ממש יפות לדעתי מלכת היופי לשעבר יעל ניזרי (רשום באתר 70 אבל היא לא..) סשה טפטיקוב מהדוגמניות ליאת בלו מהדוגמניות הראשון (ראיתי אותה אפילו בתצוגה של הלבשה תחתונה) כל השאר אלה דוגמניות שהן עובדות כי הן טאלנט כמו שרי גבעתי שהיא גם מדהימה, הרבה יותר מכמה דוגמניות גבוהות, אז זה דיי משמש לטובתה. כך גם דנה פרידר (לא יודעת אם קמפיין של כיף וסקצ'רס הופך אותה לדוגמנית.. תחליטו לבד) נכנסתי עכשיו לאתרים של סוכנויות גדולות (חוץ מקארין אני בקושי אמצא שם בחורה 1.70) וראיתי ב HH 4 בנות שהן 68 אבל לא יודעת עד כמה הן עובדות ואם הן עושות עבודות רציניות כי לדעתי המראה שלהן לא "מתעלה" על העובדה שהן נמוכות יחסית. פעם גם ראיתי שלאחת הדוגמניות היותר יפות שלהם, קייסי, היה רשום 68, ועכשיו פתאום הם שינו ל-70, לא יודעת מה גילה, אולי היא גבהה, אבל זה ידוע שלפעמים בסוכנויות אוהבים לעגל את הגובה. 69-8 ל-70. ברוברטו לפעמים אין לדעת, כי יש לו כמה בנות שבכלל לא רשום נתונים. בלוק יש מישהי מדהימה מאוד לדעתי! והיא בכלל 63, לא יודעת בת כמה היא.. בעלית מצאתי 3 רק. ביולי יש 5 כולן בפנים חדשות, וברגיל יש אתיופית אחת שעשתה פעם את פלפל עם עופר שכטר מי שזוכר, היא בכלל 63..! הרגשתי צורך לרשום את זה כדי להדגיש עד כמה שזה באמת נדיר דוגמנית מתחת ל-70 שעובדת. בנוסף שגם אם בחורה תחתום עם הגובה הזה, יש לה פחות סיכויים לקבל עבודה, יש בנות (וכבר דובר על זה רבות בפורום) שיש להן את כל הנתונים ועדיין הן בקושי עובדות באופן שותף ועושות דברים "רציניות".
 
ואני חושב שהמראה חשוב

נראה לי שבחורה יפה בגובה 1.68 תצליח בדרכה, אולי לא תתאים לכל הקמפיינים אבל הבחלט עם יש לה גוף, פנים וגישה אז היא תצליח
 
אמרתי שמראה לא חשוב?

וכן ברור שיש סיכוי, אבל אין הרבה כאלו לדעתי, כי אם היו, האחוזים היו הרבה יותר גבוהים..
 
../images/Emo45.gifגישה ומראה 2 קריטריונים מאוד חשובים.

הייתי אפילו לוקחת את זה קצת יותר רחוק, ואומרת פרוטקציות או כל מיני קשרים בתעשייה...
 

ran refael

New member
אתה באמת מאמין לכל מה שכתוב באתרי האנטרנט?

זה בערך כמו להגיד שכל הדוגמניות מושלמות ללא פגם תראה לי סוכנות ש-לא- מציגה את הדוגמנים שלה אחרי ריטוש פוטושופ, ואני אראה לך סוכנות שלא משקרת בקשר לגובה בחורות עם נתונים של דוגמנית, אבל מתחת ל 170 יכולות להצליח בדוגמנות בישראל עם המון רצון ומוטיבציה.
 
אני מציג את הנתונים כמו שהם

אם אתה טוען שהסוכניות מרמות בגדול בהפרש של סנטימטרים רבים אז כאשר אותן בנות יגשו לאודישן למעצב או צלם שמחפש נתונים מסויימים ואותו אדם יעלה על השקר הבנות פשוט לא יתקבלו, אני בטוח שהתעלמות מסנטימטר או שניים קיימת אבל אני בספק שבנות בגובה 1.63 מוצגות כ1.70 באתרים. אבל שוב אני הצגתי את הנתונים אם אתה לא מסכים איתם זכותך.
 

ספיר1992

New member
אני גם חושבת שהסוכנויות משקרות בקשר לגובה..

לראות דוגמניות בתמונות ולראות אותן במציאות זה משהו אחר לגמרי. יש סוכנויות שבתמונות אותן הן מציגות באתר של כמה וכמה מהדוגמניות, הדוגמניות עברו הארכת גפיים פוטושופית. מבחינה מסויימת זה כנראה עוזר לדוגמניות.. מה שכן, אני לא חושבת שבחורה מתחת ל1.70 יכולה להצליח בארץ בתחום ואם כן אז הסיכוי מאד נמוך ומדובר באפשרות של 1/100. זה תלוי גם כמה מתחת ל-1.70, במראה הספציפי ובכישורים נוספים של הבחורה, במקרה ויש לה כאלה. אני כרגע משתתפת בתחרות יופי באיזה קניון ובין הבנות שמשתתפות ישנה נערה שבעבר הייתה חתומה ב-''רוברטו'', אותה נערה בעלת הפנים היפות בקושי מגרדת את ה1.55.
 

RINAT R 21

New member
א. לא כל מה שרשום באתרים נכון!

ב. שזה לא פייר! גם לנמוכות מגיע ):
 

B a Z u K a

New member
וואלה...הייתי בטוחה שאת יותר..

לא יודעת למה היה לי בראש 1.74 את חתומה נכון?
 

malvi

New member
הדוגמנית הלוהטת-יעל בר זוהר...והגובה שלה

לא בשמיים
 
היא לא דוגמנית, היא טאלנט.

היא פרצה בתחום המשחק אם אני לא טועה, ברמת אביב ג'. ובתקופה הזו היא הייתה עוד נערה, לא יגידו לילדה בת 14 למשל שהיא לא מתאימה לדוגמנות בגלל גובה. כי זה עדיין גיל שגובהים בו.
 
למעלה