זיהוי שירים-מי יודע?

עזרה במציאת שיר מדהים! מפרק 68

זהו אחד השירים הכי יפים ששמעתי אי פעם! הוא מתחיל במין מנגינה כזאת יפהפיה, וממשיך .. ניסיתי לשמוע את המילים של הזמרת ששרה אבל זה נשמע ממש כמו מלמולים כאלו .. (אולי hold me there, i'm holding every...( משהו כזה ממה שהצלחתי לשמוע אבל ממש לא סגור על זה... השיר התחיל בקטע שסער היה לפני המשחק עם הקבוצה בחדר הלבשה והתעצבן שהוא לא מוצא את טוטה, והמשיך לקטע שזהבה אצל ראג' מנסה להתקשר ל"כוכב הצפון" כדי לבדוק אם תום שם, וגם כשראג' התקשר לליאן * זה שיר ממש ממש יפה אולי אחד היפים ששמעתי!!! והוא מושמע 14:00 דקות מתחילת הפרק (68 של האלופה 3, בדקתי ב VOD חח) אני ממש אודה למי שיוכל לענות לי ומכיר את השיר, שבת שלום :)
 

lolabismuth

New member
זיהוי שיר...

בפרק שהילדה שם מאושפזת בבית חולים ישנה מין מנגינה של ילדים כזו.. אם מישהו יודע היכן ניתן למצוא את הלחן הזה זה ממש דחוף תודה
 
אתה בטוח שאלו מילים מהשיר?

כי אני ניסיתי לשמוע ולא הבנתי אף מילה
מבטיחה להשתדל בשבילך שוב:) ניסית לשאול בפורום זיהוי שירים?? אם אתה שואל ויש תשובה - אל תשכח לעדכן אותנו
 
חח זה בדיוק מה שקרה לי..

נשמע שיר טוב אבל לא?? ולגבי המילים אני ממש לא בטוח שאלו המילים זה מה שהיה ניראה לי ששמעתי ולא הצלחתי למצוא עם זה כלום! זה מזכיר קצת את השיר של MUSE - SING FOR ABSOLUTION שגם במקרה הזה אי אפשר להבין ממש כלום ממה שהם שרים ובכל זאת הפורום התותחי הזה עלה על זה!! השאלה אם זה שיר מוכר(מה שביקשתי למצוא), כי הוא ממש יפה ואני ממש אמשיך לנסות למצוא אותו תודה רבה לך, וכמובן אם אמצא, אני יעדכן.
 
אחלה!

עשיתי COPY PASTE לפורום של הזיהוי שירים ששלחת לי! ניראה מה קורה, אם הם מוצאים את זה הם תותחיםם!! ואת תהיי הראשונה שאני אשלח לה את הלינק ותגידי לי אם זה לא שיר ע-נ-ק! ואם שמעתי נכון בשיר הזה שאני מחפש, יש זמרת ששרה שם בסגנון של להקת ה CRANBERRIES אם את מכירה! אני ממש אוהב את הסגנון מוזיקה הזה ואת הלהקה הזאת בפרט, :) אחלה שבת שתהיה.
 
זיהוי שני שירים מפרק הסיום של האלופה, פרק 69

שלום אני מקווה שתוכלו לעזור לי למצוא את שני השירים היפים הללו. שני השירים היו לקראת סוף הפרק. השיר הראשון עם המילים הבאות: my bady kips me in a kage משהו עם מילים כאלו, ייתכן ויש לי שגיאות כתיב, אז אני מצטערת, השיר אגב עם לחן של מקלדת ג'ז, נשמע כמו מקלדת ג'ז מהסגנון של פינק פלויד. אגב השיר מתנגן כאשר רואים את הקבוצה חוגגת וכולם רואים את תום ומחבקים אותו, וזה נמשך עד הקטע שרואים את סער, ליאן, זהבה, תום ופאבל. והשיר שהיה ממש בסוף שסער נפטר: i wanna be a... ויש מילה שלא הצלחתי לקלות אותה ממש, והשיר נמצא ממש בסוף כאשר סער נפטר ועד הרגע האחרון הוא מנוגן
 

hollywoodonline

New member
זה שיר של Sigur Ros

להקת אינדי איסלנדית , ולא פלא שלא הצלחתם לפענח את המילים, הם שרים במן ג'יבריש. אני אנסה למצוא לך את שם השיר המדוייק כשאני אהיה בבית והדיסק יהיה ליידי.
 

hollywoodonline

New member
והנה נזכרתי...

תודה לאל על YOUTUBE http://www.youtube.com/watch?v=_EyI4p0yjDQ אני לא טועה, נכון? זה השיר שהתכוונת אליו? בכל אופן אני ממליץ בחום על כל הדיסקים של הלהקה אבל בעיקר על הדיסק שממנו לקוח השיר הזה ונקרא Takk.
 
בינגו../images/Emo106.gif

דווקא כשאני מקשיבה לזה עכשיו אני מזהה הרבה מילים, אבל כנראה שליאן וכל החבר'ה דיברו בסדרה בדיוק ברגעים שאפשר היה להבין משהו
 

hollywoodonline

New member
אני חושש שזה רק נדמה לך...

אלא כמובן, אם את דוברת איסלנית באופן שוטף...
נסי לראות אם משהו פה נשמע לך מוכר: Brosandi Hendumst í hringi Höldumst í hendur Allur heimurinn óskýr Nema þú stendur Rennblautur Allur rennvotur Engin gúmmístígvél Hlaupandi inn í okkur Vill springa út úr skel Vindurinn Og útilykt af hárinu þínu Eg lamdi eins fast og ég get Með nefinu mínu Hoppípolla I engum stígvélum Allur rennvotur (rennblautur) I engum stígvélum Og ég fæ blóðnasir En ég stend alltaf upp (Hopelandic) Og ég fæ blóðnasir Og ég stend alltaf upp (Hopelandic) והתרגום לאנגלית: Jumpin' Puddles Smiling Spinning 'round and 'round Holding hands The whole world a blur But you are standing Soaked Completely drenched No rubber boots Running in us Want to erupt from a shell Wind in Aand outdoor smell of your hair I hit as fast as I could With my nose Hopping into puddles Completely drenched Soaked With no boots on And I get nosebleed But I always get up (Hopelandic) And I get nosebleed But I always get up והנה מסתבר שטעיתי, ולא כל האלבומים של הלהקה הם בג'יבריש איסלנדי כמו שזכרתי. לחלקם יש מילים ואפילו תרגום לאנגלית לסקרנים. מגניב.
 
אבא שלי איסלני../images/Emo3.gif

סתם, הוא לא
הייתי בטוחה שזיהיתי את המילה DREAMING ועוד כמה....כנראה שלא
 

hollywoodonline

New member
../images/Emo13.gif זה קורה לי הרבה

שאני מזהה מילים בשיר שממש, אבל ממש לא קיימות בו. הבעיה היחידה היא שאצלי בדרך כלל מדובר בשירים בשפה שאני יודע טוב מאוד. לדעתי יכולתי למלא את כל האתר "אבטיח" עם העיוותי מילים שלי, לצערי (או למזלי) אני אך פעם לא זוכר מה אני שר לא נכון.
 
שיר פצצה

גם אני כמעט הייתי בטוח שהצלחתי לזהות כמה מילים אחרי שראיתי את הקטע בערך 8 פעמים וזה שיגע אותי למה אי אפשר לפענח אף מילה במיוחד שליאן וכל האלה היו חייבים לחפור שם חח, וגם לו הייתי מצליח לפענח זה איסלנדית ולכי תדעי איך לרשום LYRICS כאלו בגוגל ועוד לאיית את זה כמו שצריך טוב שיש כמה תותחים במדינה הזו
 
למעלה