האם מישהו היה אצל פרופ' זוהר?

Gameboy4

New member
האם מישהו היה אצל פרופ' זוהר?

האם מישהו היה או נמצא בטיפול אצל פרופ' זוהר ויכול לספר אם הוא מרוצה ואם סייע לו?
אני אישית הייתי בעבר מס' פעמים ויכול להגיד שהוא גרם לי נזק. הפסיק לי את הטיפול באמצע, ואמר שהוא ממליץ ללכת למרכז לטיפול באוסידי לעשות טיפול התנהגותי שם ורק שם הוא יסכים לטפל בי תרופתית. לאחר מס' שנים הייתי אצלו עוד פעמיים ולא הסכים להמליץ על שום טיפול תרופתי ספציפי- לא על תרופה ספציפית, לא על מינון ספציפי, ולא על שילוב תרופות כלשהו, וכמובן שלא הסכים לרשום לי מרשם לתרופה שעמדה להיגמר לי או טופס 29 ג' למינון חריג של ציפרלקס שנטלתי. רק בשביל זה הייתי צריך לקבוע מיידית תור לפסיכיאטר פרטי אחר שכן יסכים למלא עבורי טופס 29ג' (מה שעלה לי עוד 800 שח לפסיכיאטר פרטי אחר). כמו כן, לא הסכים לענות לי על שום שאלה בפגישה (בתירוץ שזה שאלות אישור אובסיסיביות, למרות שלא כך היה הדבר). לשאלתי מה לעשות עם הטיפול התרופתי- אמר "תעשה מה שהמליצו לך". יש לציין גם שהיו לי בעיות משפחתיות קשות באותה תקופה שהקשו עליי לתפקד, מנעו ממני ללכת ללימודים ולעבוד.
כמובן שלא הלכתי לטיפול ב"מרכז לטיפול באוסידי". לא יכלתי להרשות לעצמי מבחינה כלכלית- עלות הטיפול שם יקרה מאוד (1600 שח לשבוע לתדירות ממוצעת של טיפול התנהגותי למשך 3-4 חודשים לפחות ואחר כך הם מורידים בהדרגה את תדירות ואינטנסיביות הטיפול (לפעמים אפילו הם ימליצו על תדירות גבוהה יותר של הטיפול ואז זה יקר יותר). וכן הייתי בעבר בטיפולים התנהגותיים ומיציתי אותם. כמו כן, המקום הזה היה בזמנו במושב מסילת ציון ליד ירושלים, אני גר באזור המרכז (באזור קרית אונו) ולי לא היה רישיון נהיגה ורכב באותו זמן (לבעיה זו אמר לי הפרופ' הנכבד- "תיסע בתחבורה ציבורית", מה שהיה לוקח לי אולי 4 שעות לכל כיוון, פעמיים בשבוע, זאת בנוסף ל3 שעות טיפול שם, סך הכל בזבוז של 11 שעות, פעמיים בשבוע, לפחות. דבר שבן אדם שמנסה להשתקם וללמוד לא יכול להרשות לעצמו מבחינת זמן והוצאה. לא עניין אותו שאין לי יכולת כספית (כשאמרתי שאני לא יכול ללכת מבחינה כלכלית אמר לי "תלך כמה שאתה יכול", זאת למרות שבמרכז הטיפולי הזה אתה מחוייב ללכת לטיפול בתדירות ובאינטנסיביות של הטיפול שהם ממליצים לך, ולא משנה מה העלות, כי אם לא- הם לא מוכנים לטפל בך, זה פשוט לא משתלם להם כלכלית). יש לציין שאם אתם הולכים למרכז הטיפולי הזה אתם צריכים להמשיך בטיפול "תחזוקה" שם לעד ולא תוכלו לקבל רק מעקב תרופתי אצל הפרופ' הנכבד, כי כאמור זה לא משתלם להם. כמו כן, אני מניח שאתם מבינים שלפרופ' הנכבד יש נתח כספי נכבד מהמרכז הטיפולי הזה (הוא מקבל אחוזים מהרווח על הטיפול ההתנהגותי תמורת המוניטין שלו כרופא המטפל של המקום). אני אישית יצאתי מאוכזב. אשמח לשמוע רשמים שלכם מהפרופ' הנ"ל.
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי גמבוי

זה מעצבן אותי כל פעם מחדש לשמוע על רופאים מכל התחומים שלוקחים את המקצוע שלהם ומתיחסים אליו ככה.
אני מצטערת לשמוע על מה שעברת, וטוב שאתה משתף את כולנו.
אני גם אשמח לשמוע עוד ביקורות כדי לדעת שהיחס השתנה מאז.
 

מייקי1975

New member
למה הלכת אליו שוב?

אני דיברתי איתו פעם אחת טלפונית. למזלי , הוא לא יכל לקבל אותי.פניתי אליו כי הוא נחשב המומחה לאוסידי. נכתבו עליו דברים שליליים בעבר בנוגע ליחס האישי שלו.
 
היי
אשמח לדעת מה הכוונה ״למזלך הסתדרו הדברים כך״?
גם אני נפגעתי בצורה קשה שהולכת איתי עד היום מהמרכז ומבן ארוש..
 
למעלה