סימה סולטנה

pineboxer

New member
סימה סולטנה

היי, רציתי להמליץ על הטיפול שעושה המטפלת סימה סולטנה, למרות שבעבר הייתי סקפטי ולא ידעתי אם זה עוזר, אז אני עכשיו מרגיש ממש טוב והטיפול אצלה עזר לי למצב הרוח. הייתי לוקח כדורים(כולל את אותו הכדור שאני לוקח עכשיו) ועדיין לא הרגשתי שום שיפור כמו לאחר הטיפול אצלה. אז למי שרוצה אני בהחלט ממליץ.
 

pineboxer

New member
אוסיף ואומר

למרות שבעבר רשמתי בהודעות שאני הייתי מאוד סקפטי לגבי הטיפול אצלה ושלא הייתי בטוח אם זה יעזור לי, אז אני יכול עכשיו להגיד בפה מלא שאני מאוד מרוצה ושיש תוצאות טובות לטיפול אצלה שמאוד עזר לי מבחינת מצב הרוח והבעיות של האוסידי, חרדה ודיכאון. אז למי שמעוניין אני אכן ממליץ בחום עלייה!!!
 

jacolevi

New member
זה בדיוק כוחה של אמונה .

ועל זה היא עובדת האישה הזאת ואם היא עזרה לך זה פשוט נהדר , זה רק מוכיח לי ,ולא בפעם הראשונה שאמונה אמיתית בפעולה או בהליך מסויים יכול להשפיע לטובה בצורה משמעותית על מצב הרוח ועל מגוון בעיות נפשיות .
רק מה , אתה כנראה תצטרך ללכת אליה מדי פעם לטיפול תחזוקה בכדי שהאפקט יחזיק לאורך זמן , אבל אם זה עוזר לך אז בכיף.
יגעת ומצאת תאמין.
 

pineboxer

New member
היי

אני מבין מה אתה אומר, אבל במקרה שלי אני ממש לא האמנתי לכל זה ואפילו קראתי לזה שטויות במיץ. אני הייתי וגם עכשיו אני לא אחד שמאמין לכל התחום הזה של המתקשרים וכדומה. אבל באמת שהרגשתי שיפור לקראת סוף הטיפול שהיא עשתה לי. בוא נגיד שגם עכשיו אני מודה שאני נשארתי סקפטי ואין לי מושג אם זה אמיתי מה שהיא עושה או שלא, כי אני לקראת אמצע הטיפול שלה גם לקחתי כדורים עד עכשיו, אז יש מצב באמת שאולי השיפור במצב הרוח שלי זה בעקבות נטילת הכדורים. אני אדם שמאמין רק בבורא עולם, אבל מכיוןן שהייתי ממש במצוקה ובדיכאון אז אמרתי לעצמי שנלך ננסה גם את התחום הזה. אבל אני מבין אותך מאוד.
 

pineboxer

New member
אגב

אני ממש לא מתכוון להמשיך ללכת ולעשות אצלה "טיפולי תחזוקה" בשביל זה. זה ההבדל ביני לבין אחרים. אני פשוט ניסיתי את התחום הזה באופן חד פעמי בשביל לראות אם יש אמת בדבר, ולא כי אני מתכוון להיכנס לזה ולהמשיך בעוד טיפולים, ממש לא.
 

jacolevi

New member
אתה קצת סותר את עצמך

מצד אחד אתה אומר שבעקבות הטיפול אצלה אתה מרגיש טוב וממליץ לנסות אותה ,
אבל מצד שני אתה אומר שזה בולשיט (ככה הבנתי לפחות ) ואינך מתכוון ללכת אליה יותר , אם ככה למה אתה ממליץ ללכת אליה

תבין שהדברים האלה מבוססים על אמונה ,לא על שום דבר אחר בין אם אתה ספקן או לא ,והעובדה היא שלדבריך זה עבד.
 

pineboxer

New member
היי שוב

כי אני באמת מרגיש טוב יותר. אז יש מצב באמת שזה אולי בגלל הכדורים ולא בגלל הטיפול אצלה. פשוט כשרשמתי את התגובה של ההמלצה עליה הייתי ב"היי" מטורף חח...אז נכון הייתי צריך לחשוב קצת יותר לפני שישר המלצתי. ואני לא אומר שהטיפול אצלה זה בולשיט, אלא שאני מאוד סקפטי בכלליות לגבי כל התחום הזה.
 

jacolevi

New member
לפני 13 שנים בערך אשתי הלכה לטיפול מהסוג הזה אצל מישהו

שכביכול התיימר לרפא אותה מבעיות לחץ דם שהיו לה . היא לגמרי לא האמינה בזה וגם היום אינה מאמינה, אבל היא הלכה בגלל המלצה של חברה .
אחרי חודש של פגישות אחת לשבוע החל לחץ הדם שלה לרדת ובמשך מספר חודשים לאחר מכן היא הייתה לחלוטין מאוזנת ללא תרופות . ההילר הזה אמר לה שהיא חייבת טיפולי תחזוקה אחת לחודש אבל היא החליטה שזה בולשיט למרות ההוכחה שזה עבד נהדר . קיצר היא לא הלכה יותר וכל העסק חזר לקדמותו .
עד היום היא לא מבינה את התופעה הזאת שלמרות שטענה שאלו שטויות , עובדה שזה עבד . למה זה עבד אני לא יודע אבל עובדה זו עובדה
 

pineboxer

New member
מה נראה לך?

די נו נראה לך שאני פרייאר שאני הולך לשלם לה על עוד טיפולים? כמו שכבר רשמתי באתי לטיפול אחד וזהו. מה גם שהיא לא דרשה יותר.
 

pineboxer

New member
מה גם

מה גם ששוב, לך תדע אם זה אמיתי או לא. אין לי מושג באמת, אני אנסה לא לקחת כדורים ולראות אם המצב שלי נשאר טוב כמו כשכן לקחתי. במידה והוא לא, אז כנראה שהכדורים הם אלו שעזרו לי ולא הטיפול של סימה.
 

pineboxer

New member
ואני ממליץ מאוד על סימה!!

הכדורים הם לא אלו שעזרו לי, אלא הטיפול אצלה. ולכן אני ממליץ עליה מאוד. מי שרוצה שילך וינסה באמת שאין לכם מה להפסיד.
 

pineboxer

New member
אני ממליץ מאוד על סימה סולטנה!!!

הכדורים הם לא מה שעזר לי, אלא הטיפול אצלה, ולכן אני ממליץ מאוד עלייה, אז מי שרוצה שילך וינסה, אין לו מה להפסיד.
 

pineboxer

New member
חח מתנצל נדפק לי המחשב

ונשלח לי כמה פעמים על השלח תגובה.
 

pineboxer

New member
טוב אני מתנצל

האוסידי גרם לי לכתוב כל פעם משהו אחר ואת אותה תגובה כמה פעמים ולא כי היו לי בעיות במחשב. מה גם שאני בכלל כותב מהפלאפון חח...אני אחת ולתמיד אהיה כנה איתכם. אני באמת שלא יודע אם השיפור במצבי הוא בגלל הכדורים, טיפול ה cbt שעברתי, הטיפול אצל סימה סולטנה או בגלל שאני עזרתי לעצמי. אולי זה שילוב של כמה סיבות. מה שכן, במידה ואחליט להפסיק לקחת את הכדורים לתקופה מסויימת אז אעדכן פה שוב אם מצבי ישאר במצב טוב כמו שאני עכשיו עם הכדורים ואם כן, אז יהיה ניתן להסיק שאולי באמת הטיפול אצל סימה סולטנה עזר לי.
 

pineboxer

New member
היי

לא יודע אם זה מחיר אחיד לכל מטופל. לי היא לקחה 4,200 ש"ח.
 
למעלה