אין לזה סוף.

Happytom

New member
אין לזה סוף.

התחלתי להרגיש כבר טוב מאתמול בערב.

היום בבוקר לקחתי את האוטו של אחותי לטיפול במוסך, וכבר היה משהו קצת שונה, הייתי מחובר למציאות, נהניתי לשמוע מוזיקה, לדבר עם אנשים בגובה העינים, ואז התחלתי לתכנן תכניות בדמיון, הרגשתי טוב.

ואז שוב הפסיכולוג ההוא הופיע, והתחילו עצבים ונעילה של לסתות, ואתה מנסה להלחם במחשבה, אבל אתה רק זועם יותר, מוצף יותר, ועצוב יותר, ואז השלב האחרון זה פאניקה, כמו ילד בן 6 ששכחו אותו לבד בלונה פארק, אתה מנסה להאחז באנשים, אתה בפאניקה, נכנסות כל מיני מחשבות שאתה אומר שאתה חייב לעבד אותם בצורה מושלמת כדי שתוכל להמשיך הלאה.

אני מתקשר לפסיכולוג שלי, והוא אומר לי שאני פשוט מפחד מהחיים, והוא צודק, אבל הוא לא נותן לי שום כלי כדי להתמודד עם הדברים האלו. והפעם היחידה שהלכתי לנסות לקבל משהו אחר ממישהו שמתיימר להיות פסיכולוג, רק נפגעתי ויצרתי טראומה חדשה.

אין כבר אמונה, כל פעם אתה מרגיש תקווה אבל כל פעם אותו מקום, יש תקרת זכוכית שאי אפשר לעבור.

אני פשוט בפאניקה, לחוץ לא יודע ממה, לא מצליח להשתחרר. די, מתי אני אצא לחיים?!!?
 

anat5671

New member
אבל התחלת להרגיש טוב וגם זה משהו.

זה ייקח את הזמן שלו ובסוף תצליח. לאט לאט המחשבות על הפסיכולוג יתעמעמו.
 

Happytom

New member
זה העניין

החוויה אצל הפסיכולוג ללא ספק הייתה חוויה רעה ולא נכונה, ומדובר בפסיכולוג לא מקצועי, מקום רע. אבל אני מנצל את זה להתמכרות שלי להתפלשות.בחרא העיקר לא לחיות, כל פעם אני הולך למקומות רעים וסאדיסטים כדי שארגיש מסכן ויהיה לי תירוץ.

זאת.תקרה שאני פשוט לא יכול לעבור, לא.משנה מה אעשה, הרעיון של חיים משתק אותי. עכשיו ישבתי עם אחי במשך שעתיים, ובכל השעתיים האלה לא נעלתי את.הלסת פעם אחת. איך שהוא הלך חזרתי לנעול את.הלסתות. זה פשוט נראה חסר טעם, באמת, אני לא אצליח לשנות.את.זה.
 

Happytom

New member
ו

מגיל 11 איבדתי משהו פנימי ולא ידעתי.איך להתמודד עם.החיים.. בתקופת.הצבא עברתי תהליך עם פסיכולוג וזה הדבר היחיד שגרם לי להרגיש טוב והתקדמות אבל גם כל הזמן בא משבר... ואז כשיצאתי שוב לתל אביב לדרך.שלי.. הפסיכןלוג אוסידי הזה ישב לי בדיוק על הספק שהדרך הזאת.היא לא הנכונה.. אבל אם אני זורק את.הדרך לפח, אז אני לא יודע להתמודד עם החיים בלי זה ואני פגיע, ואיפה אני אמצא.דרך.חדשה? אני אמור לזרוק הכל.לפח ולהתחיל מחדש? אבל אני לא יכןל.לזרוק לפח כי בלי הדרך.הזו אני אבוד.. אסל.מצד שני אולי הדרך הזאת.היא לא.הדרך.. אז.איך.ומאיפה.מתחילים משהו חדש... כך.החרדה הזאת.אני לא יכול.להתמודד
 

anat5671

New member
הפסיכולוג הזה הוא היסטוריה.

שים אותו מאחוריך, תנעל את הדלת וזרוק את המפתח. גמרנו. תכתוב לעצמך סדר יום ותיצמד אליו. שיגרה של עשייה תסייע לך בעניין.
 

Happytom

New member
זה בדיוק מה שאני צריך !!!

סדר יום, מסגרת, עשייה. אין לי מושג איך לייצר את זה. וקשה לי להיות בבית של ההורים, יותר מדי מתח. אבל גם לגור עכשיו לבד יהיה מפחיד.
&nbsp
אני כל כך מתחרט שפגשתי את הפסיכולוג הזה. הכל היה מושלם, הכל הרגיש כל כך נכון בתל אבב עד שפגשתי אותו, ולא היה לי הזדמנות בכלל, אאיך שפגשת אותו נכנסתי להרס עצמי, חרדות ועצבים.
&nbsp
זה פשוט לא יאומן כמה כאב, חרדה, פחד אני חווה אין אף אחד שיעזור, אי אפשר להכיל יותר את הפחד והכאב הזה.... אני מרגיש שעוד שנייה אני חותך את יד שמאל כי אני לא יכול להרגיש יותר את התחושות שמה
 

anat5671

New member
מה שהיה - היה

אין על מה להצטער ואין מה לעשות. תתחיל את הפרק הבא בחייך. קח דף וארגן סדר יום. תיצמד אליו בכוח. ככל שתהיה עסוק יותר בעשייה, לא תתעסק במחשבות.
 

Happytom

New member
נכון

אבל זה משהו שיושב ל על דילמה משמעותית, וזה פשוט פתח בצורה ברוטאלית פצע.
&nbsp
אני לא יודע איך לארגן לעצמי חיים, איך לארגן את עצמי בעולם הזה.
 

Happytom

New member
החלום שלי

זה לטוס לטייל (לא משנה כל כך איפה, אבל כעקרון הכיוון הוא דרום אמריקה).
&nbsp
בגלל התלות שלי בהורים ובבית, ובכלל קושי בנפרדות ועצמאות, נסעתי לשכור דירה בתל אביב, כדי להתמודד להיות עצמאי ולבד ומה שיעזור לי להתמודד עם טיול לחול.
&nbsp
דבר שני, זה להתרגל להתמודד להיות בטוב, מה שקשה לי. תכננתי למצוא עבודה שאני אוהב, ולהסתדר בכוחות עצמי ושהכל אני אלמד בעצמי, ושארגיש יציבות אטוס, אחרי שאחזור, יתחיל ללמוד ולפתח כיוון של קריירה ופרנסה.
&nbsp
עברתי לתל אביב בגלל ששמה יהיה הכי קל למצוא עבודה ושיש שמה חיים (ואיך שהגעתי בלי להתכוון גם התאהבתי בה)
&nbsp
אני לא יודע עכשיו אם לחזור לתל אביב (או שזה מוקדם מדי) או למצוא בינתיים עבודה פה ושארגיש שהטראומה ממש מאחורי ושהפצע מגליד לחזור.
 

elctro1

New member
לגבי ליאור כרמי

אני מאמין שאתה מבין שכל העניין שלך כלפיו הוא ocd
נכון הבנאדם מלא בעצמו ולא תמיד שוקל את מילותיו
כאשר הוא מדבר עם מטופלים
הבנתי שנטפסת על משהו שאמר או עשה
אתה בטוח יודע שזה האוסידי שלך נתפס על זה ומישהו ללא אוסידי היה מעביר וממשיך הלאה
ליאור כרמי הוא לא אלוהים זה ברור לך
כל מה שהוא עשה או המליץ זה על דעתו
אתה צריך לעשות חשיפות על כל הסיפור איתו
גם אני הייתי אצלו בעבר לפגישה אחת כמעין נסיון
הוא באמת היה מבין את התחום ואמר דברים לעניין
אבל מנגד הוא היה מאוד מאוד מאוד בטוח ומלא בעצמו ואמר לי לאחר הפגישה שגם אם אלך למטפל אחר בסופו של דבר אחזור אליו
הדבר עורר אצלי מתח וחרדה , כזה דבר לא אומרים לחולה אוסידי
אבל עצרתי את זה שם אמרתי לעצמי שהאדם הזה הוא לא אלוהים והוא יכול להגיד מה שהוא רוצה והמשכתי קדימה בלי להסתכל לאחור
אני מציע לך לנסות להתמודד עם הפחדים ואפילו לעשות על כך חשיפות אם צריך
בהצלחה ....
 

Happytom

New member
תודה על השיתוף

רק השם שלו שכתבת בכותרת של התגובה מעלה בי חרדות שאי אפשר לתאר.
אבל אני מודע לכך שזה לא הוא, אלא הוא פשוט מייצג עבורי משהו.

הוא אכן התנהג בצורה לא מקצועית ולא אתית, ובטח לא ניחן ביכולת של מטפל טוב, אבל עדיין זה לא מספיק לאדם זר ליצור אצלי תגובה כזאת.

תראה, OCD זה לא הדבר היחיד בחיי, אני גם מאובחן בהפרעת אישיות גבולית (מה שהוא בבורותו אמר שזה לא דומיננטי אצלי, בלי להכיר אותי, זאת רשלנות וחוסר מקצועיות שאין כמוה)

בעלי הפרעת אישיות גבולית הם אנשים מאוד מאוד רגישים, ובנוסף לזהף זה קרה בנקודה מאוד מאוד רגישה בחיים שלי, באותו יום שנפגשתי איתו זה היה יום ששיניתי את החיים שלי בצורה מהותית ובדרך טבעית הייתי באותו יום מלא תהיות, לבטים וחרדה לגבי השינוי.

בתור אחד שרגיל להיות צמוד להורים שלו, להתחבא, להרס, עשיתי שינוי של 360 מעלות, ועזבתי לגמרי את ההורים, ושכרתי חדר בדירת שותפים בתל אביב בידיעה שזהו אני הולך להיות עצמאי ו"בחוץ" זה שינוי מקום מגורים, שינוי דפוסים, הייתי במקום מאוד רגיש, לא הייתי בטוח, ועדיין היה את הילד שרק רוצה לחזור לאבא ואמא, אז אם לך הוא גרם מתח וחרדה, דמיין מה לי נגרם באותו יום.

אני מבין שזה לא הגיוני שאתן כל כך הרבה כח לבנאדם שאני לא מכיר, והיום אני מנסה לעבוד על עצמי כדי להבין מה הוא מסמל, מה המפגש הזה מסמל עבורי, ולחזק את מה שאני שברתי. תראה, זה לא קל, אני שנים ללא חיים, והמעבר לתל אביב היה כמו נקודת אור שמצאתי סוף סוף את הכוחות בעצמי, ואחרי מה שקרה, אני שוב הלכתי לאיבוד, ושוב טראומה, ואתה מאבד את הטעם לחיים.

לקח לי המון עבודה עצמית כדי להגיע לאיפה שהגעתי (לשכור חדר בדירת שותפים, לגור בתל אביב וכו) בעיקר עבודה מנטאלית חזקה של לחשוב חיובי וללמוד להרגיע את עצמי, ואז הוא בא והתחיל להתעסק ברע, זה החזיר אותי ישר לדבר שאני רגיל (להיות ברע) אני הגעתי לתל אביב מלא חיוביות, רוגע, אמונה בעצמי ובעולם, ויצאתי מהפגישה נסער, פגוע, עצבים שאני לא יכול לשלוט, כשיצאתי הייתי באובססיה ברע, מלא פחדים, חוסר אמונה, כל בנאדם שעבר מולי ראיתי כאילו הוא מתנשא עבורי, ונאלצתי אחרי חודש לחזור לבית הורי שוב פעם לחוסר תפקוד.

אני הלכתי בגלל דבר אחד, יש לי בעיה עם המיניות ובפרט עם זרע שגורם לי לאבד עשתונות ולהכנס לחרדה, ובאתי לפתור את זה ספציפית שיהיה לי דבר אחד פחות להתעסק איתו בתל אביב, והוא ברוב חוצפתו הרשה לעצמו להתערב לי בעניינים אחרים שלא שלו. זה פשוט טרגי, אם הייתי פוגש כל מטפל אחר, החיים שלי בתל אביב היו אחרים לגמרי, וגם אם היה בא משבר, זה היה קורה אחרי חודשים ולא אחרי יום אחד.


אם הוא כל כך מבין ואמר דברים לעניין, למה לא המשכת איתו?

והאם תוכל לתאר לי מה בדיוק הולך בחשיפות האלו?
 

elctro1

New member
תשובה

לא הלכתי עם ליאור כי באותו זמן הייתי בטיפול עם מטפל שמאוד התחברתי אליו מבחינת האופי שלו ולא רציתי לוותר על זה

דבר נוסף זה המרחק אני מירושלים והוא קיבל בת״א


לגבי החשיפות פשוט צריך לבוא לדברים שהכי מפחידים אותך ולעשות בדיוק ההפך
זה לא כזה פשוט אבל זה ההגיון בהצלחה
 
למעלה