**אזהרה חמורה** מפני המרכז לטיפול ב-OCD בהנהלת עודד בן הרו

Happytom

New member
תודה על התגובה.

מאוד מאוד מוכר לי כל מה שתיארת שחווית שם.
&nbsp
תגיד תודה שלא פנו אלייך חזרה, אני מכיר מישהי שהייתה שמה חצי שנה שזה הכניס אותה לרגרסיה רצינית וגם אחרי עשור היא עדיין מתמודדת עם הנזק שהם גרמו לה.
&nbsp
כל הכבוד לך שידעת לסמוך על עצמך ולא לחזור לשם, מה שנותר לעשות, זה פשוט להזהיר את כל מי שאתה מכיר מהמקום הזה, להתרחק כמו מאש !
&nbsp
אין במעיינם לעזור לאנשים, זאת מסחטת כספים משומנת.
 

seavan

New member
היי רועי 10

אתה יכול בבקשה להסביר לי בשליחת מסר לי על עיניין ה״מפה״ של האוסידי בבקשה???
 

seavan

New member
היי

קצת מעניין אותי כן אבל בבקשה אתה יכול להסביר לי בשליחת מסר אליי אני יותר מעדיפה ככה טוב בבקשה???
 

seavan

New member
היי שוב רועי 10

קצת מעניין אותי כן אבל בבקשה אתה יכול להסביר לי בשליחת מסר אליי אני יותר מעדיפה ככה טוב בבקשה???
 
גם אני

טופלתי במקום, ועברתי חוויה מזעזעת אחת שלעולם לא אשכח. לא רוצה לפרט פה, כי עודד בן הרוש הוא חלק מהקבוצה, ולפעמים מגיב פה כמישהו שסובל בעצמו מ ocd. מזהה אותו לפי שפת הדיבור.
 

Happytom

New member
**אזהרה חמורה** מפני המרכז לטיפול ב-OCD בהנהלת עודד בן הרו

אני סובל מקשיים רגשיים ופסיכולוגים מגיל 10, שבחלקם גם OCD, אני לא יכול להגיד שזאת ההפרעה המרכזית, אבל זה חלק גדול מהסבל שלי.

בגיל 19 לראשונה נפגשתי עם פסיכולוג מקסים שעזר לי המון עד גיל 22, אבל דפוסי אישיות נוקשים ומקובעים גרמו לי להכנס למשברים נושנים ולרגרסיות כבר 6 שנים.

לפני חודשיים וחצי, אחרי שאני מתבוסס בפחדים שלי בבית הוריי, החלטתי לשים את הפחד הצידה ולחתור לחיים בכל הכח, ולחזור לדרך הטובה שהפסיכולוג שלי לימד אותי.

והתכוונתי לעבור לגור בתל אביב כי שמה יהיה לי הכי קל ליצור חיים.
והבעתי גם עניין בטיפול קצר ותמציתי בחלק של ה-OCD שלי בתקווה ואמונה שזה היה טריגר דומיננטי לכל המשברים שלי ואם אפתור את זה אולי לא אחווה משבר נוסף ביציאה מהבית.

היציאה לתל אביב לוותה בפחד מרגש.. שדוחף...
כשחיפשתי טיפול לאוסידי הכי היה לי קל להגיע למרכז של עודד בן הרוש.. בגלל שזה נראה משהו מקצועי ומאגד כזה... אבל איך שדיברתי עם המזכירה לקבוע פגישה... היה שמה משהו בטונציה שלה שהעביר בי חלחלה (אבל אמרתי לעצמי לא לשפוט ולתת לזה הזדמנות)

הפגישה באופן מקרי נקבעה ליום השני שלי למעבר בתל אביב.
כשקמתי ליום הראשון שלי בתל אביב... היה לי ממש טוב !!! כאילו הכל היה מתואם ושלם, הרגשתי פחד, אבל זה היה פחד שדוחף, פחד הייתי שלם איתו, לא פחד שמעכב ומחריד. והרגשתי טוב, נכנסה בי רוח של אמונה, תקווה ובטחון, והכל גם הסתדר והלך לי.

כשהגעתי לשמה, משהו לא הסתדר לי באנרגיה, והמקום גרם לי להרגיש רע, רע מאוד. אני זוכר שהייתי יציב, בטוח בעצמי, שקט (כמו שהפסיכולוג שלי לימד אותי)
עוד מההתחלה הרגשתי לא מותאם.. ושהמקום הוא קודם כל ממוסחר לאללה... וככזה שמתייחס למטופלים כחלשים, חולים וקטנים. אבל אחרי שנכנסתי לפסיכולוג ליאור כרמי, התפרקתי סופית.

אני התעקשתי להיות בשקט שלי, והוא עודד ודובב אותי לדבר על הדברים... לאט לאט נכנסתי לחרדות שלי... והוא גם היה נורא שיפוטי.. קרא לי קיצוני... וכל דבר ייחס ל-OCD שלי.. כאילו אין לי אישיות.. יש לי OCD... מאמצע הפגישה משהו בי התפרק.. איבדתי את השלווה.. הבטחון העצמי.. האמונה והאהבה... והייתי מבולבל.. כי הרגשתי רע.. אבל זה מקום שכביכול מוסמך להוציא אותי מכל הסבל... חודש נאבקתי בתל אביב... עד שפשוט נאלצתי לחזור שוב לבית הוריי... ניסיתי לסגור איזה מעגל ולהתקשר למרכז.. אבל זכיתי ליחס מרוחק.. מתנשא. ומגעיל...

יש לי בחילה כל פעם שאני נזכר בליאור כרמי... הוא יושב שמה כמו שטן קטן ומשחק לי בראש... יושב על כל הספקות וההרס שלי... חזרתי לדפוסים ישנים... הכל נהרס....

כולם בסביבה שלי אמרו לי שזה לא הפסיכולוג... וזה היה קורה לי בכל מקרה... עד שדיברתי במקרה עם מישהי שגם חוותה חוויה מזעזעת מהמרכז... וזה חיזק את תחושותי... וגרם לי גם לכתוב את פוסט האזהרה הזה..

אני מבקש ממכם חבריי היקרים.. כל מי שצריך עזרה.. בבקשה.. להתרחק מהמרכז הזה !!! להזהיר גם אחרים !!!

הלוואי שיהיה לנו סופש שקט... והתחלות חדשות...
 

Happytom

New member
צר לי מאוד לשמוע שהיית שם ועברת את מה שאת מתארת

זה מאוד כואב. אני אחרי שנים של שכיבה על הגדר, התחלתי התחלה חדשה שכללה מעבר למגורים חדשים ועבודה חדשה, ורק רציתי לטפל בקטע שמאוד מפריע לי מגיל 10 ולבסוף צברתי עוד טראומה שמי יודע עוד כמה זמן אצא מזה. אני לא מבין למה אני נותן להם כל כך הרבה כח, אבל הם פגעו בי אנושות, ואני לא מצליח להשתחרר מהם, ועוד יותר כועס על עצמי שלא הייתי זהיר ולא הקשבתי לאינטאוציות שלי, העודד בן הרוש הזה נראה בתמונות כמו איזה אנס או עבריין מורשע.
&nbsp
אני חושב שזה חשוב שתשתפי בחוויה המזעזעת שעברת אצלהם, ככל שאנשים שסובלים מאוסידי יחשפו לאופי וכוונות המקום ככה מנע פגיעה בעוד אנשים, וזה שהוא מסתובב כאן לא אמור להפריע לך בכלל, הוא לא פקטור, מקומו בפח זבל.
&nbsp
אבל אני מבין את החששות, אם תרצי לשתף, את מוזמנת לשתף אותי בפרטי במה שקרה לך שם. האם היית "מטופלת" שם לאורך זמן?
 

Happytom

New member
אני חוזר ואומר "המרכז הישראלי ל-OCD"

זה מקום שמנוהל על ידי סדיסטים, אנשים רעים מאוד מאוד !!! אנשים שיקחו את החולשה שלכם, יהפכו אתכם לחלשים יותר, לפגיעים יותר, לבטוחים פחות בעצמכם, כדי שתתלו במרכז ותתנו לו את כל הכסף שלכם !!!
&nbsp
להתרחק להתרחק להתרחק.
&nbsp
אם יש עורך דין בקהל שיש לו פתרונות איך לסגור את המקום הזה או להטיל עליו סנקציות, ובטח בטח לא להתיר לו להשתמש בשם "המרכז הישראלי ל-OCD"
&nbsp
אשמח לשמוע ממכם.
 

Happytom

New member
הייתי נותן

את יד ימין, את כל ההון שבעולם, כדי לחזור ליום ההוא, רגע לפני שאני מתניע את האוטו לכיוון מודיעין ובמקום לנסוע לשם, לבטל את הפגישה ולהמשיך את היום שלי בתל אביב היפה, בדירה הנעימה שהייתה לי.
&nbsp
את הכל אני אתן, גורלי נחרץ, אני ממש יכול לראות את הטרגדיה שבין הלפני ואחרי, הכל השתנה, כל המציאות, כל ההוויה שלי.
&nbsp
הייתי חופשי, ועכשיו אני כלוא.
 
..

אתה לא חושב שאתה נותן לזה יותר מידי משמעות?
אני באמת בצד שלך כי אנחנו סובלים מאותה בעיה, ואני יודעת ומבינה את הרגשות שלך. אני לא מכירה את הסיפור המדוייק והרקע, ואולי אני טועה, אבל מרגיש לי שאתה נותן לזה משמעות רבה מידי, אולי אפילו במקום להכיר בבעיה אחרת שהיתה לך קשה להתמודדות ולחסל אותה עד כמה שניתן. מקווה שלא תכעס על התגובה שלי, כי זה באמת מתוך רצון ועניין להבין.
 

Happytom

New member
תודה רבה על התגובה

מה פתאום לכעוס, נהפוכו, זה מראה על מידה גדולה של אכפתיות מצידך. תודה.
&nbsp
העניין הוא שזה משמעותי בשבילי, בגלל שכל החוויה ישבה על פצע מאוד כואב שהתאמצתי לשים בצד. החוויה שמה סמלה לי משהו מהעבר שהציף הכל, ובגלל זה התגובה הקיצונית.
&nbsp
OCD זה לא ההפרעה המרכזית שלי.
&nbsp
אבל כנראה אין ברירה אלא להשלים עם מה שקרה, לקבל את זה, ואיכשהו להמשיך הלאה.
 

רועי10

New member
קשה לי לענות

המושגים שהתרגלנו אליהם, כמו להתגבר על, להילחם ב, או בכלל איך לראות את האוסידי, הם לא מושגים בהכרח נכונים ואף לא מועילים.
אני יכול להגיד אולי שאני ״עוקף״ את האוסידי, בלי להילחם נגדו ובלי להתגבר עליו.
כמו אם נניח יש אבן על הכביש, שבלי להזיז אותה המכונית לא יכולה לנסוע, אז במקום להזיז אותה, סוללים דרך מעקף ועוקפים אותה, והיא נשארת שם.
אפשר להגיע להשגים יותר גדולים אם היה שיתוף פעולה בין אוסידיסטים שניחנו בראש פתוח ומשוחרר מכל מה שלימדו אותנו מה זה אוסידי.
מה שהפסיכולוגיה אומרת, תוקע את האוסידיסטים, במקום לעזור להם, כי הפסיכולוגיה אומרת דברים לא נכונים. (מסקנות שהגעתי אליהם, ואף אחד לא חייב להסכים אתי)
 

Gameboy4

New member
יש לי ניסיון עגום עם הרופא שלהם

יש לי ניסיון לא טוב עם הרופא שלהם, שהפסיק לי טיפול כמה פעמים אצלו במרפאה הפרטית כדי שאלך לשם, ושם הוא "יראה אותי", כביכול כי זה הטיפול הכי יעיל, אבל להרגשתי הוא מרוויח מהם הרבה על כל מטופל שהוא שולח לשם. זה היה בולט במיוחד העניין הכספי- כשאמרתי שאין לי כסף ללכת לשם, אמר: "אז תלך כמה שאתה יכול", ואמר "הם לא לוקחים יותר ממני", למרות שזה לא או זה ואו זה, ומי שמטופל שם גם נפגש עם הרופא שלהם לייעוץ תרופתי.
מה שהיה זה שהוא ממש הציב לי תנאי- ללכת לשם ולשלם עשרות אלפים כדי שהוא יטפל בי תרופתית או שלא אלך לשם ולא אהיה מטופל אצלו
 

Happytom

New member
אני ממש לא מתפלא לקרוא את מה שכתבת

צר לי שבאת במגע עם האנשים האלה. התנהגות בריונית, רודפת בצע, אנטי תזה למקום שאמור לתת, לטפח ולטפל. אני ממש מקווה בשבילך שבסוף לא הלכת לטיפול במרכז.
&nbsp
אני לא אתפלא עם עוד חרא יצוף פה על המרכז מכל מיני משתמשים שנכוו.
&nbsp
את המקום הזה צריך לסגור או לכל היותר להורות לו להוריד את השם "המרכז הישראלי ל-OCD" שמטעה אנשים.
&nbsp
בבקשה, תכתבו ותשתפו בכל קבוצה\דיון\פורום על מעלליו של בן הרוש וחבריו. הזהירו אנשים שבשביל כלום המרכז יכול להזיק ולהרוס גם את חייהם.
 

דן1991

New member
גם אני נפגע מרכז בן הרוש ושיטתו

הייתי מקליט את השיחות של בן הרוש במפגש אחד לפני אחרון הוא התוודא נמצא בהקלטה שאחוז ההצלחה שלו למעט מגזר חרדי הוא בסביבות-אחד אחוז, מה שהוא כמובן לא ציין בקבלה שלי ל״מוסדשלו״ כמו כן נפגשתי עם אחת משתי הישראליות הכי חשובות בארה״ב ,מהתחום cbt לא אזכיר את שמה שציינה שהיא בביקורה בארץ נפגשה עם כ 10 ״נפגעי״ בן הרוש והיא מסתייגת לגמרי מדרכי טיפולו, מדובר באישיות שמכל ארה״ב באם לטיפול אצלה , והיא שם עולמי בתחום-- יותר מזה - מה עוד צריך לומר
 

Gameboy4

New member
לדן 1991 -אשמח שתפרט- בעבר רשמת 5%

היי
מה שאתה רושם מעניין מאוד. אני אמנם לא הייתי בטיפול במרכז של בן ארוש אבל הייתי באופן פרטי לסירוגין אצל הרופא שעובד איתם (בקליניקה הפרטית שלו)- ושכל פעם היה מפסיק לי את הטיפול כדי "לפגוש אותי שם" (ואני כמובן סירבתי).
בעבר אם אני זוכר נכון רשמת 5% הצלחה ולא 1% הצלחה. שנית, אשמח לדעת ממה בדיוק הסתייגה הפסיכולוגית מארהב (לאחת קוראים עדנה ולשנייה אלנה...), הרי במרכז של בן ארוש הם מטפלים בטיפול התנהגותי כמו שמטפלים במרכזים בארהב, אז ממה בדיוק היא הסתייגה?

בתודה
 

Happytom

New member
צר לי

על כך שנאלצת לבוא במגע עם המרכז האיום הזה, מאוד מאוד צר לי.
&nbsp
אבקש לדעת גם מה ההסתיגויות שאותה פסיכולוגית ציינה. תודה.
 
למעלה