מיואשת..

מיואשת..

יש פה עוד מישהו כמוני שסובל מ ocd שעיקרו דימיון?
אני כל הזמן מדמיינת שאולי עשיתי את הדברים שהכי אני לא רוצה שיקרו או שיעשו על ידי. לדוגמא אם אני יודעת שאני לא רוצה לגעת במשהו כי מבחינתי הוא מלוכלך, אני ממש מפחדת שעשיתי זאת בכוונה וזה נראה לי כל כך מציאותי שאני לא יודעת להבדיל בין מעשי לדימיון... זה מוביל אותי ללופ שלא מסתיים לעולם כי אני פשוט כל הזמן מנסה להיות בריכוז בכל צעד שאני עושה בכל מקום, אפילו כשאני הולכת בתוך הבית שלי, וזה עדיין לא עוזר.. לא משנה כמה אני מחזיקה את הידיית שלי בצורה מסויימת שיהיו קרוב אלי ימתרכזת שאני לא נוגעת במה שאני לא רוצה, אני עדיין לא בטוחה. וזה ככה עם הרבה תחומים. מה עושים ? השתגעתי
 

anat5671

New member
לא השתגעת

תנסי לוותר. כשהמחשבות לא עוזבות אותי, אני בסוף מתייאשת ועוזבת אותן ואז אני מתחילה להרגיש רגיעה. לחילופין, מרוב מחשבות, אני נרדמת והשינה מביאה הקלה.
 
קצת יותר מסובך

הבעיה היא שאני חייה עם בעלי וכל דבר כזה שעובר לי בראשאני חייבת לידע אותו, זה הטקס שלי, ואם אני לא מידעתאני מרגישה שקרנית ושאני מזהמת אותו בלי שידע.
תביני כל דבר הכי קטן שעובר לי בראש אני מיידעת, ואני בטח לא צריכה להסביר לך שיש כמעט אלפים כאלה ביום. בגלל הנושא הזה אנחנו כל היום בעצבים אחד על השני.. הוא כל כך אוהב אותי ומנסה להרגיע ולעזור לי ואני פשוט מסרבת לקבל עזרה, ועדיין ממשיכה בשיגרה שלי, כי אני פשוט לא מבינה איך אפשר להגיע למצב שבו אני לא אספר לו דברים שאולי יפגעו בו. המצב הזה הוא בלתי נסבל כבר.. אם הוא כבר לא מקשיב אני שולחת לו הכל בהודעות ובהקלטות. זה מטורף.
אני מיואשת מעצמי.. ניראלי שלעולם היה יותר טוב אם לא הייתי קיימת. כבר ניסית סוגי טיפולים שונים ואין שיפור. אני גם המצב שבו אני מרגישה שה ocd הוא חלק בלתי נפרד ממני :(
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי

זה האוסידי, תנסי להתעלם מהם ולהגיד לעצמך שזה רק דמיון כי זה מה שזה.
 

anat5671

New member
זה לא קל

אני לגמרי יודעת על מה את מדברת, אבל את חייבת להתאפק מלספר לבעלך, אפילו במחיר החרדה. אולי יעזור לך אם בעלך יגיד לך, למשל, שכל מה שעובר עלייך זה בסדר ואין צורך ליידע אותי. אולי משפט כזה יוכל להביא לך את הגאולה. פעם קראתי משפט שאמר הפסיכיאטר ד"ר יורם יובל שקשה להסיר ספקות וצריך ללמוד לקבל אותם ולחבק אותם. העולם מלא ספקות גם לאנשים בלי או.סי.די. וצריך ללמוד לחיות עם הספק. מישהו כאן גם המליץ על המרכז הישראלי לטיפול באו.סי.די. הייתי הולכת לבדוק זאת. לא לוותר. יש לך מטרה אחת: להגיע להקלה משמעותית וזה אפשרי.
 
למעלה