ROCD - למי שלא מכיר זה ocd שקיים במצב של זוגיות

ShiraGold1

New member
ROCD - למי שלא מכיר זה ocd שקיים במצב של זוגיות

שלום לכולם,
אני בת 27 מאזור המרכז, עוקבת כבר זמן מה אחרי הפורום, מאובחנת בהפרעת ה-OCD בעצמי בערך מלקראת סוף שירות צבאי. אין לי OCD אלים או משהו בסגנון, OCD בינוני שמתבטא בעיקר בגועל, טקסים וחוסר ודאות.

מעבר להפרעת ה-OCD הרגילה והמוכרת, יש לי בעיה תמידית בזוגיות. אני בחורה שלכאורה מבחוץ לא חסר לה כלום, אני בחורה משכילה, נראית לא רע בכלל, עובדת במשרה טובה ומנהלת שגרת חיים יום יומית רגילה למדי. הבעיה היחידה שה-OCD מגביל אותי זה בזוגיות, מאז גיל 20 עברתי כבר 4 מערכות יחסים רציניות, ואף הייתי מאורסת באחת מהן. כל פעם ששמתי קץ למערכת היחסים היה בגלל הספק. נכון שאומרים שאם יש ספק, אין ספק. אך לי תמיד יש ספקות. לא סתם רבים מכנים את ה-OCD מחלת הספק. תמיד בסופו של דבר אני נכנסת למן לופ אובססיבי שמתבטא במחשבות "הוא לא האחד בשבילי, עובדה שהוא ככה וככה וכו' ואני ככה, או שאני אומרת לעצמי אני לא מרגישה שזה הבן אדם המושלם בשבילי, זה שכדאי לי להתחתן איתו וכו', "אני אמצא מישהו שיותר יתאים לי כי יש לי ספקות, אני עוזבת אותו וחוזרת אליו ושוב עוזבת אותו וזה לא נגמר אף פעם עד שהבן זוג עצמו מחליט שנמאס לו להיות "יויו".

מאחר ואני כן רוצה להיכנס למערכת רצינית שה-ocd לא יגרום לי לשים לה קץ, רציתי לשאול האם מישהו מכיר את התופעה ועבר אותה או לחילופין לפחות להזדהות עם מישהו כי אני מרגישה ממש לבד במערכה.

סליחה על החפירה,
ושיהיה לכולנו חג שמח עם בשורות טובות.
 
למעלה