מתוסכלת ומתסכלת

מתוסכלת ומתסכלת

היי חברים,
משתפת בתקווה שאולי מישהו יוכל לעזור לי..
האוסידי שלי סובב בעיקרו סביב נושא הניקיון וספקות אם עשיתי או לא עשיתי כל מיני דברים.
הפחדים שלי נמצאים לי בראש 24/7 ולאנותנים לי מנוחה לרגע. הם נמצאים שם בכל פעולה הכי קטנה ובביסית שאני עושה. אני תמיד מפחדת שעשיתי דברים בצורה לא טובה שעלולה לזהם את מי שאני אוהבת. רוב הזמן אני מוצפת בפחדים שאולי הבאתי משהו מהרחוב והשתמשתי בו (מבבונים, נייר טואלת, בקבוק מים וכו) אולי לבשתי בגד מהסל כביסה, אולי המגבת נפלה לי ודרכתי עליה בכוונה ואז הרמתי ותליתי בחזרה וכו.
כדי להתמודד, או יותר נכון לא להעלות את החרדה אני פשוט כל הזמן זורקת דברים, מחליפה ושוטפת ידיים עד שלא נשאר לי עור.
הבעיה היא שאני גם לא מסתפקת בזה. כדי להרגיש שאני בסדר אני מרגישה צורך לספר כל דבר כזה שעובר לי בראש לבן זוג שלי, כי המחשבה היא שהדברים הללו באמת קרו ושאני צריכה ליידע אותו בכדי שלא יקרה מצב שהוא מזדהם ממשהו שאני אולי עשיתי מבלי שהוא ידע.
אני מציפה את בן זוגי בכ 100 הודעות כאלו ביום, ובאימרות שלא מפסיקות לרגע. אין סיכוי שאני מצליחה להיות איתו מבלי להגיד לו ממה אני מפחדת שאולי עשיתי.
כל זה מביא לעצבים בינינו כל הזמן ולכך שאנחנו לא יכולים להיות יחד מבלי שהוא יהיה עצבני עלי.
המצב הזה גורם לי להרגיש שיותר קל לי להיות לבד כי אז הוידואים הם רק בהודעות, שזה גם גורם לעצבים, אבל יותר קל כי אני לא מוודא מיליון פעם שהוא הבין מה אמרתי או הקשיב למה שאמרתי.
אני מתוסכלת. לא כיף לי ככה. אין לי רוגע לרגע ואני לא מצליחה למצוא רגע של שלווה וכיף.
יש למישהו אצה? איך נפתרים מהוידואים האלו? זו הרגשה נוראית לא לומר את הדברים שאת חושבת שקרו כי זה כמו לפגוע באדם מבלי שהוא ידע ��
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי יקירה

הייתי כמוך, הייתי חייבת לידע את המשפחה שלי את אבי או את אחי על מה כן ומה לא עשיתי כדי לקבל אישור להרגעה שהכל בסדר והם לא יפגעו או יתלכלכו בגללי.
הוידוי או האישור יותר נכון הוא רק בשבילנו ולא באמת כדי לא לפגוע בהם.
זה טקס שמרגיע את החרדה במוח וסוגר מעגל. יש דרכים אחרות להורדת החרדה, כמו הליכה נמרצת או אכילת משהו מתוק או סתם להאזין למוסיקה שאת אוהבת.
נסי לחשוב שאת לא חייבת לוודא כל רגע שהכל בסדר ושבן זוגך חכם מספיק כדי לא להפגע או להתלכלך. ככה ירד המתח בינכם.
האם את בטיפול? כי לי טיפול עזר מאוד
 
...

היתי בטיפולי cbt שלא עזרו, לקחתי כדורים שרק הורידו טיפה את החרדה אך לא העלימו את ה ocd ובנוסף גם טופלתי במרכז ל ocd שלא צלח כלל.
הבעיה היא שפיתחתי נורא את ה ocd ברמה כזו שאני מרגישה שלא ניתן לחזור אחורה.
לא יודעת איך ניתן לראות לדוגמא שהבן זוג שלי נוגע במשהו מלוכלך בלי לשים לב (לדוגמא מסטיק שדבוק איפשהו) ולא לומר לו.. זה מתסכל. אפילו הליכה בקניון היא קשה לי. אני צריכה להתרחק אלפי קילומטרים מפחים, מנקים וכדומה, וכך כשהוא איתי זה עוד יותר מסובך, אני פשוט מושכת אותו כל רגע ומציקה לו כל שניה שהוא לא רואה ולא שם לב.
לא יודעת איך לעצור את כדור השלג הזה.
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי

פשוט לנסות להרפות. בהתחלה זה קשה אבל את תראי שעם התמדה זה אפשרי. כל כדור שלג אפשר לפוצץ
 
למעלה