בשבילך, כהנא.

בשבילך, כהנא.

בלילה הראשון שלו שם מזגו לו קולה מחבית עם מערכת הגזה וקירור לטמפרטורה של מקרר. הוא שתה חצי ליטר, שזו בדיוק אותה כמות שיש בבקבוק פלסטיק. ליד הקולה הכינו לו סלט ירקות עם טחינה, שזה הספיק לו כארוחת ערב בהתחשב בעובדה שהוא כבר אכל בשר באותו יום. הבחורה שהתיישבה לידו, לעומת זאת, הזמינה המבורגר שמנמן וטרפה אותו כאילו היא לא יודעת מתי תזכה לאכול שוב. הוא זיהה אותה בתור הזמרת שנתנה הופעה בבר קודם לכן.
"השירים היו יפים", אמר לה באדהזית, "הם שלך"?
"לא", אמרה, "כתבו אותם גדולי המשוררים של ארגמניה הישנה".
"אם זה מארגמניה הישנה אני מניח שהם עברו צנזורה כלשהי".
"דווקא לא", אמרה הזמרת, "יחסית למה שאפשר לצפות, כתבו באותה תקופה מעט מאוד שירים על שנאת קרימסונים. אבל איך קוראים לך"?
"אלביס דיידון דה – קאן", הוא ענה, "בנה של האופטשטורמפיהרר טרגדיה סטרייקס דה – קאן, העם ייקום דמה".
"אני אלכסנדרה גרוס", היא אמרה לו, "אני מניחה שאתה לא יודע ארגמנית".
"אני מקווה ללמוד את זה", אמר אלביס, "הבאתי אתי טייפ ומחר אני אקנה קלטות ללימוד עצמי של ארגמנית. שמעתי שיש גם ספרים שעוזרים".
"אפשר גם מורה פרטי", אמרה אלכסנדרה, "אני מכירה אחד או שניים, לא יקרים".
"את יכולה בינתיים להסביר לי על מה מדבר השיר שאת הכי אוהבת, ממה ששרת"?
היא חייכה...

אלביס ואלכסנדרה לא שכבו באותו לילה, אבל רק כי שניהם היו עייפים מדי, היא אחרי הופעה והוא אחרי הטיסה בלילה הקודם. אבל למחרת הם נפגשו במלון שלו ועשו את זה. הוא התרגש במיוחד מהקעקוע שהיה לה על הגב, ממש מעל לישבן. אחר כך נזכר שחלם משהו על זה, אבל הבחורה עם הקעקוע בחלום הייתה בחדר מתים. לקח לו הרבה זמן להתגבר על המבוכה ולשאול את אלכסנדרה אם נתקלה פעם ברואה שחורות. היא חייכה ואמרה שרואי השחורות בטוחים שתהיה מלחמת מתומניה שלישית, וקשה להם לראות מה קורה אחריה.
"זה לא עונה על מה ששאלתי", אמר אלביס.
"לא קיבלתי שום חיזיון בקשר אליי", היא אמרה לו, "אבל ליתר ביטחון אני מנסה להכין תכניות איך לשרוד את המלחמה ומקווה לעשות משהו חשוב כמו להביא ילדים לפני שהיא תתחיל".

הקשר עם אלכסנדרה נמשך חמישה ימים. אחר כך אלביס התחיל ללמוד ריקודים ארגמניים ופגש שם את רונדה הרץ. ממנה עבר תוך כמה זמן לאורסולה יונקר. אורסולה הייתה קצת נימפומנית ואתה הוא ניסה כמה דברים מסוכנים אבל חוקיים כמו סקס תחת השפעת סמים. בלילה של אמצע הטיול היא שכנעה אותו לשתות כוסית של חומר משבש זיכרון. בעיקרון צריך היה לעשות את זה רק בנוכחות נציג של הממשלה שילווה אותך לאורך זמן ההשפעה אבל ידידו גונאר, שהיה נציג הממשלה הרלוונטי, היה בעצמו שתוי קצת והזניח את התפקיד. אלביס דיידון דה קאן התעורר למחרת קשור למיטה בחדר לא מוכר כשעליו מוטלת גופתה של אורסולה. למקרה שזה לא היה ברור מה קרה שם, איברו היה במצב של פריאפיזם והיה עדיין בתוכה. ההנגאובר ייבש אותו עד כדי כך שהוא החל לסבול מהזיות בהן ראה את אמו, טראג, ודיבר אתה על נושאים שברומו של עולם. מה שהציל אותו היה רואה השחורות, קריסטוף, שהשיג את המפתח לחדר הפרטי של הפונדק בו התרחש האירוע. קריסטוף התנהג בשלווה מוחלטת, שהעניקה לו את הכינוי "קר דם". יחד אתו נכנס גרהרד קוגר, היועץ להתמודדות עם מצבי אובדן, שהיה הרבה יותר לחוץ. אחרי כל העניין הטכני של שחרור אלביס מהקשירה, הפרדתו מהגופה, השקייתו במים והעברתו לבית חולים כדי להיפטר מהפריאפיזם, ליווה אותו גרי כאילו היה חלק ממשפחתה של אורסולה בתהליך הפרידה. בהלוויה אלביס פגש חברה של אורסולה שלא הכיר קודם. החברה הזאת מצאה את עצמה מדברת על אחיה המסכן, שהותקף בילדותו ע"י ילדים בריונים שהיכו בראשו עם מקל, ומאז מגמגם. אבל הגמגום נעלם כשהוא עובד בתפקידו, כיועץ להתמודדות עם מצבי אובדן. הסתבר שהאישה היא פולי אנדריאה קוגר, אחותו הגדולה של גרהרד. גרי אמר לאלביס שפולי מתייחסת לסקס בדיוק כמו אורסולה, אבל לא תסכן לעצמה את החיים עם סמים. היא גם פנאטית של בטיחות בדרכים מאז שההורים של שניהם נהרגו בתאונה, מה שמשך את גרי לתחום הייעוץ. מפה לשם פולי לקחה את אלביס לטיול של שבוע בטבע בהדרכת אברהרד לייבוש. אלביס לא ידע מי זה עד שאחד הבחורים בטיול פלט את העובדה שאברהרד הוא האשפיד החוקי של ארגמניה. אברהרד הזהיר אותו לא לדבר על זה, כי אם הוא יפעיל משהו מסמכותו המבוטלת הוא יחזור לכלא. ביום השלישי לטיול הופיע במחנה שלהם צעיר קרימסוני שברח ממשלחת הנוער השנתית כי הציקו לו שם. שמו היה אפרים גולד והוא היה בנו של וולף גולד, שהתפרסם כמין שכיר חרב בשנים הקשות שאחרי המלחמה.<font> </font>
המשך בהודעה הבאה.
 
המשך

מה שהיה חשוב מבחינת אלביס הוא שוולף עבד בשיתוף עם טראג בניסיון לעצור את הפלג הקיצוני של תנועת הנקם שהגיע עד עורבביה לסגור חשבונות. לצערו של אלביס, וולף לא סיפר דווקא לבנו את הפרטים על מותה של טראג, אם בכלל ידע אותם.
אברהרד נתן לאפרים רובה ציד כפול קנה, שקיבל בזמן המלחמה מאיזה קרימסוני, ושלח אותו ואת אלביס לצוד להם אוכל. אפרים ניסה פעמיים לירות באיזה צבי ופספס ואז הסתער עליהם חזיר בר. אלביס שלף את אקדח הלוגר של אימא שלו וירה לחזיר בראש. חברי קבוצת הטיול, למעט אפרים, ניצלו את כל חלקי החזיר למאכל או לדברים אחרים. אפרים אכל ממה שהם הביאו אתם מהבית.
הטיול בטבע הסתיים בחלק המדברי של ארגמניה, היכן שמסתירים את המידע על התרבות המיוחדת מאחורי חידות שיוכלו לפתור רק האנשים שיחיו בתקופה מתקדמת יותר. אפרים הוחזר לרשויות שהיו לחוצות מאוד בקשר אליו ואברהרד נקרא חזרה לאטרובן כדי להרגיע בכיר לשעבר שאיבד את שפיותו והחל לחפש אוכל בזבל. אלביס המשיך את ביקורו בארץ. במשך שארית הטיול אלביס ופולי אנדריאה היו קצת בקשר והוא החליט בגדול להישאר במדינה. אבל אז, ב – 21 במרץ, שנת 31 לספירת החירות. אלביס ישב עם פולי וכל החברים באיזה בר, כרגיל על כוס קולה, כשמישהו נכנס פנימה וצרח משהו בארגמנית שאלביס לא הצליח להבין. חלק מהאנשים התלהבו ויצאו אחריו. מבחוץ נשמעו קולות של מהומה. אלביס קם לצאת ולבדוק. פולי אנדריאה תפסה בידו וביקשה שלא ייצא לשם. הוא בכל זאת יצא ונסחף בזרם המתקוממים. מקטעי דברים הוא הבין שמדובר כאן במקרה טרגי שבו מהנדס מים צעיר ומבטיח הציע להשתמש בנגר עילי. שחור שלא טרח ללמוד ארגמנית חשב שהוא שומע ניגר במקום נגר ועלה לו הדם לראש. הוא רצח את המהנדס הצעיר והמבטיח ומה שעשו המתפרעים, מסתבר, היה לתפוס את הרוצח ולתלות אותו על פנס רחוב. אלביס נדחף אל מתחת לפנס, ראה את האיש מת והתעלף.
הוא התעורר בחדר התאוששות לתיירים שחטפו הלם מהארץ. אתו היו גונאר והמזוודה שלו שהובאה מהמלון. ביום שלמחרת עלה על המטוס חזרה לעורבביה, חזרה לנורמליות.
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי סופר

לפי דעתי סיפור מדליק ואתה פשוט חייב לעשות לו המשכים כי לא הפסקתי לקרוא פשוט!
 
תודה!

הדברים שעוברים לי בראש עכשיו הם יותר פריקוולים. הסיפור הזה אמור להיות השישי מתוך 17 או 20.
 
למעלה