• פותח הנושא p019
  • פורסם בתאריך

SupermanZW

Well-known member
יכולים אבל לא רוצים

לכן אסקסואלים לא עושים ילדים (א"א יש מי שסוחט אותם רגשית וגורם להם לעשות זאת בניגוד לרצונם).
 
למה לא

אפשר במעבדות ובמבחנות, אפשר מתרומת זרע, ויש גם אנשים שמוכנים לסבול קצת בשביל לעשות ילד "בדרך הישנה". תזכור שגם לידה היא לא כזה כיף, גם בחילות בבוקר לא, ואנשים עוברים את זה בשביל הילד. אני שומעת על הרבה אסקס שיש להם כמה ילדים.
 

p019

New member
או לא

זה שאנשים אינם מיניים לא אומר שהם לא יכולים לקיים יחסי מין עבור קיומו של הדור הבא.
 

gabriel1349

New member
האנושות לא הייתה נכחדת מאחר ו...

א. מי שהיה רוצה ילדים היה עושה ב. עדיין היה מיעוט מיני בכל מקרה ג. אילו היה עולם א-מיני אז אולי מלכתחילה לא הייתה אנושות בכלל
 

Limbonic Art

New member
לכל דבר יש טוב ורע

אז אנסה לראות את הדברים משני צידי המטבע
במידה והיה עולם ובו רוב מוחלט א- מינים, אז אכן, כפי שהוזכר לא היה הטרדה מינית ולא אונס - ולמשטרה היה הרבה פחות עבודה וגם לעובדות סוציאליות (שזה פחות מעניין שלא יהיה להם עבודה ) בעולם כזה סביר להניח לא היו שמים בכל תוכנית טלויזיה (ולו רק פרסומת) כל מיני רמזים מיניים מרגיזים והיו מתעסקים בהכל חוץ מזה (או לפחות כמעט חוץ מזה) אה! ואז לא היינו זקוקים לתמיכה ולא היינו פוגשים ומכירים אחד את השני
-מצד שני אולי אכן האוכלוסיה הייתה הרבה פחות ממה שהיא עכשיו (וכבר דנו בזה שזה לא קשור לאי רצון בהבאת ילדים לעולם) מעבר לזה - אני לא רואה מה היה רע בלחיות בעולם כזה, נשמע נוח עם הרבה פחות פשע (לפחות מיני) אם הייתי מינית בעולמנו אנו- אז ... פשוט הייתי כמו הרוב המוחלט כיום
(לפחות בנושא הזה) פה במיקרה אין רע וטוב בעיניי... אילו הייתי מינית בעולם א-מיני סביר להניח שהייתי מחפשת אנשים כמוני בכדי לא לחוש היחידה כזאת ולממש את עצמי גם בתחום הזה מה שאומר -מיעוט תמיד מוצא את עצמו שונה מהסביבה ומחפש "נחמה" מסויימת לציד דומים לו (כאן בעצם נעוץ הסיבה למה יש "טוב" ו"רע" להיות א-מיני בעולם מיני או להפך - או במילים אחרות להיות מיעוט)
 
א(-מי)ני עונה

אם כולם היו א-מיניים אז הייתי פותח פורום מיניים והאנשים הנורמלים בעולם הזה היו מסתכלים עלי בחלחלה ובגועל. וד"א האם אסקסואליות קשורה לצבע הפיפי, כי לפעמים יוצא לי פיפי אדום בד"כ אחרי פעילות מינית נמרצת?
 
כנראה שלא קשורה

כמו שפעילות מינית נמרצת לא קשורה לפורום. לא בדיוק לפחות.
 

p019

New member
תפיסה שגויה של הרגש

אם הרוב בעולם היו א-מיניים, לדעתי הם היו רואים באנשים מיניים מוזרים אבל לא בחלחל וגועל. לדעתי אם אדם א-מיני בעולמנו מרגיש חילחול וגועל בנושא מין זה נובע בעיקר בגלל שגדלנו בעולם מיני. כך שאם היינו גודלים בעולם א-מיני כנראה שלא היה לנו שום רגש בנושא מין. אנשים מיניים היו נראים בעולם כזה כמו אנשים שמעוד אוהבים לבצע צניחה חופשית - או משהו בסיגנון.
 
אם הרוב המוחלט היה א-מיני,

אז כנראה שהיה לנו איזשהו סיפור אבולוציוני מרתק שהייתי רוצה להבין.
 

p019

New member
והיום אין לנו ?

נראה לי שגם במצב היום יש כאן סיפור אבולוציוני מרתק. זה לא שאני יחולה לסרטט לך איך יתפתח עולם של א-מיניים אבל אני גם לא מסוגלת לסרטט לך איך התפתח העולם שלנו. מה שכנראה נכון הוא שאם היה מתפתח עולם של א-מיניים - כנראה לא היינו לחלוטין אנושיים (במובן של המושג כיום). בכל מקרה, יש עדין תקווה שעוד 1000 שנה נקפוץ את הקפיצה האוולוציונית הבאה
 
לא אמרתי שהסיפור האבולוציוני הנוכחי

לא מרתק, פשוט מעניין גם היה לדעת איך עולם א-מיני היה נוצר מבחינה אבולוציונית =)
 
לפי הדת ולפי הרציונל

לפי הדת היהודית אם היינו לא מיניים,היינו נשארים בגן עדן. למה?? הנחש פיתה את חוה לאכול מעץ הדעת כיון שהוא חשק בה וכו' אם לא היה מיניות הוא לא היה מפתה אותה והיא לא היתה נותנת לאדם לאכול ואלוהים לא היה מגרש אותם מגן עדן... לפי הרציונל:לא הית כותב עכשיו במחשב.לא היה לנו דחף להתקדם בחיים חשבו ותראו שכל חיינו אנו נדחפים על ידי מיניות. המסקנה:"אם לא היינו מיניים,לא היינו"! קצרתי בכדי לא להלאות את הקורא!
 
הכי מיני שיש!

סורי על הבורות,אבל קיים בכלל דבר כזה "לא מיני"? ואם כן, מה זה משנה לעצם העניין?
 
בטח שקיים דבר כזה לא מיני

זה נושא הפורום שלנו. אתה מוזמן לפינת הסקרנים שלנו לשאול ולשמוע מה זה בדיוק מאנשים שהם א-מיניים. אני לא חושבת שהיה קשה יותר לפתות את אדם וחווה בלי יצר מיני, היה צריך רק למצוא דברים אחרים לפתות איתם. עוגיות, למשל!
 

p019

New member
מאיפה להתחיל??!?

ואאו, לא יודעת מאיפה להתחיל. זה שיש אנשים שמונעים ע"י מיניות - כנראה נכון. זה שכל ההתקדמות האנושית נעשת ע"י מיניות??!? סליחה? אני משערת שכדי שתחזור לספרי ההסטוריה. כוח, מזון, מלחמות וסקרנות - אתה לא חושב שאף אחד מאלו השפיעו על האנושות בזמנים כאלו ואחרים? ואם בסקרנות הסכינן - מתקשר לחלק הראשון. הפרוש שלי לסיפור עץ הדעת הוא בדיוק המטבע של סקרנות וידע. ולמען האמת זו בחירה שכל אדם לוקח בחייו. בורות היא מעין גן עדן. לא לדעת כמה החיים יכולים להיות עכזריים, לחיות בתוך הכונחיה שלך - היא מעין גן עדן. הבחירה של ללמוד מה קורה סביבך. לקורא לראות ולשמוע = לאחול מפרי עץ הדעת. ולכן אתה כבר לא יכול להיות בגן עדן. אתה לא יכול להמשיך להסתובב ולחשוב שהכל טוב בעולם. שאין רעבים ללחם 5 רחובות מהבית שלך. שאין נשים מוקות ומלחמות. ידע = לצאת מהתמימות = לצאת מגן עדן. והפרוש המיני. טוב, אם היינו חיים בעולם א-מיני -הוא לא היה קיים.
 
"אם היינו חיים בעולם א-מיני"

אולי האבולוציה היתה מקדמת אותנו לרביה א-מינית, אולי עדיין היה לנו דחף ללדת ילדים, אז היינו מבצעים את המשימה רק כשצריך, או מחלקים את החברה לעובדים שמייצרים את הדור הבא ולעובדים שעושים דברים פרודוקטיביים אחרים ותומכים ביצרני הדור הבא. לא?
 
למעלה