חדש כאן

חדש כאן

יש לי הרגשה שנשים יותר חופשיות להגדיר עצמן אסקסואלים מגברים, האם לדעתכן זה נכון? יש לחץ חברתי ופסיכולוגי על גברים מבחינה מינית, או אולי זה האגו הגברי שמצוי בנו?
 

franko4

New member
זו לא שאלה של חופשיות להגדיר,

כך או אחרת. אף אחד לא מצהיר בפומבי על נטיותיו המיניות, במיוחד אם הן שונות מהמקובל. בסופו של עניין, זה לא ישנה את העובדה שאותו גבר,חש אדישות לנושא המין וחוסר עניין בהשגת מין.מדובר במצב אישי, שאדם חש בינו לבין עצמו, ולא של עמדה כלפי חוץ. אגב, אין שום לחץ חברתי על גברים לעשות סקס. יש אולי ציפייה גם מגבר וגם מאשה. להיות מעורב/ת במערכת זוגית,(וניתן לקיים מערכת זוגית נטולת מין), אבל אין לחץ חברתי בכיוון של לעשות סקס, אולי אולי בקרב תיכוניסטים וגברברים צעירים, בוודאי לא אצל בוגרים.
 
לא בפומבי

אני מיתכוון שלדעתי יש יותר גברים אסקסואלים שלא יכולים להשלים עם המצב הזה בגלל ההרגשה האישית שלהם,התחושה שהם מרגישים עם עצמם.(לא בפומבי) קשה לגבר לשכנע את עצמו שהוא אסקסואל והוא מעדיף להילחם ברגש הטיבעי שבו כדי להיות "כמו כולם".
 

p019

New member
אולי אבל..

אי אפשר לשכנע את עצמך שאתה לא א-מיני - אפשר להתעלם מיזה, ולנסות לקיים מערכות יחסים רגילות למראות זאת - אבל אתה לא יחול להכריח/לגרום את עצמך לחוש משיכה מינית. אצל אדם א-מיני זה דבר שלא קיים פשוט. יותר מיזה, לא חושבת שאפשר להסביר לאדם א-מיני מה זה ביכלל משיכה מינית. ואם אתה חושב שאתה יכול אתה מוזמן לנסות.
 
מתעלמים מכך

הטבת להגדיר זאת-לדעתי גברים מדחיקים ומתעלמים מהגוף שלהם בגלל השטיפת מוח שיש מסביב בנושאי מיניות.
 
אולי

לא חשבתי שיהיה כזה הבדל, אבל בזמן האחרון התכתבתי עם אסקס ישראלי, והוא סיפר לי על הקשרים שלו עם חברים, כמה שהוא צריך להסתיר את הנטיה ולהתחבא, מהסיפורים שלו נראה שבנים מתעסקים בסקס הרבה יותר, ושזה מסמל להם הרבה יותר. סקס הופך מישהו ל"גבר גבר", אבל לא הופך מישהי ל"אישה אישה" כל כך. נראה לי שיש על גברים יותר לחץ חברתי שגורם להם לחשוש להודות בפני עצמם שהנטיה המינית שלהם שונה. היה מחקר בבריטניה שבלי כוונה גילה הרבה אסקסואלים: מתוך עשרות אלפי נבדקים, אחוז אמרו שהם אסקס. מתוכם באמת היו יותר נשים מגברים, אולי באמת בגלל שמכריחים גברים לזייף אגו גברי.
 
למעלה