תופעות מציקות בחיים היומיים?

  • פותח הנושא p019
  • פורסם בתאריך

p019

New member
תופעות מציקות בחיים היומיים?

באופן כללי, למדתי לחיות בעולם ההיפר מיני שמסביבנו. אבל אני חושבת שברמה היום יומית, הדבר שהכי יכול להציק לי הוא התחושה שקוראים דברים סביבי שאני לא יכולה לראות או להבין. כמו להיות בין חברה שמעבירים בדיחות שאני לא מסוגלת להבין. מה הדבר שהכי יכול להציק לכם – ברמה יום יומית?
 
חחחח..

לפעמים מדברים איתי על דברים מיניים בעקיפין ואני לא ממש קולטת את זה. למשל אני יושבת עם מישהו והוא רואה בחורה עוברת ברחוב ואומר לי "הייתי עושה לה טובה." ואני תמיד עושה.. "כן אה.." ולפעמים אני לא מבינה בכלל או שאני לא ממש מתחברת.....
 
מה מציק לי

לראות עם חברים סרט עם סצנת סקס או נשיקה ארוכה או "חושנית" מדי. אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי. לראות את האנשים זזים ככה זה מעניין כמו לבהות בצבע מתייבש, ואני מעדיפה שהעלילה תמשיך כבר, אבל מותר לדבר? אני צריכה להראות מתעניינת? בגיל ההתבגרות גם חששתי מהקטעים האלה שצוחקים על מישהו שלא מגיב נכון לסצנות האלו. איך אמורים להגיב? הן בדרך כלל סתם מיותרות. מי שרוצה להתחרמן, שיקח סרט כחול, תנו לי עלילה ותוכן!
 

p019

New member
פינה בצד הסרט

אני מסיטה את המבט לצג של הסרט. רוב האנשים לא שמים לב, ואם כן, לא הכפת לי. יש לי על זה דווקה סיפור מצחיק: כשהייתי בת כ14-15 למדתי קולנוע. יש בקולנוע חוק שנקהא - 180 מעלות, זאת אומרת שאסור להחליף את זווית המצלמה ב180 מעלות (ע"י חיתוך) כיוון שאנשים מחליפים מקום מימין לשמאל על המסך. בסרט "ביג" יש קטע של נשיקה שבו מבצעים חיתוך של 180 מעלות - זה היה ביום שבו למדנו על הנושא ואני צעקתי = "לא!" כל המשפחה שלי התעצבנה, ואמא שלי אמרה - "אז הם התנשקו אז מה" אני לא הבנתי מה היא רוצה ממני כיוון שבקושי שמתי לב לנשיקה. אם כי בדיעבד - מי שמקיר את הסרט - הבחור בין 11 או 12 - וזה שהוא בגוף של מבוגר לא משנה את זה - איך בדיוק משהוא חושב שזה לא דוחה?? בשנות השמונים לא היה סרט ללא סצנת סקס - למזלנו המצב היום ארבה יותר טוב (יחסית).
 
פינה, למה לא חשבתי על זה?

עכשיו רק שמישהו ישתיק אותו. יותר טוב, תריצו קדימה לחלק עם האקשן.
 

sha na na revol

New member
אז ככה.

אצלי בגלל שאני לבד כל הזמן שואלים אותי את השאלה למי בעצם אני נמשך. כדי להיות נחמד אני עונה שזה 'תלוי בבן-האדם', רק אני לא מספר להם שזה מצמצם את האפשרויות שלי למס' אנשים ספורים בפלנטה, חחח.
 
למעלה