יש לי התלבטות

יש לי התלבטות

אני בת 34, הכרתי מישהו מהעבודה ואני נמשכת אליו מינית, כמו כן לפניו יצא לי להתקל בגבר שפלירטט איתי. המשותף בין שניהם חוץ משיכתי המינית אליהם שזה לא היה סיכוי אפילו לא לסקס. מה שגורם לי לבלבול זה שלא נמשכתי לבני זוגיי מינית ולא שכבתי עימם. לא איתם ולא עם אף אחד אחר. בילדות הייתי מגורה מעירום של נשים והייתי מאוננת. יכול להיות שאני על ספקטרום הא-מיני? משיכה מינית הרגשתי רק עם שני הגברים הנ"ל.
 
תנסי לנתח מה בגברים האילו משך אותך

אצלי לדוגמא פלרטוטים מצד בחור או דיבורים מסוגים מסויימים מעוררים משיכה . אולי תבחיני משהו במראה/בהתנהגות/בשפת גוף.
 

k500

Active member
מנהל
שלום

אנחנו לא יכולים ישר להחליט או לדעת אם את על הספקטרום הא-מיני או לא מאחר שאלה דברים שרק את מרגישה בתוכך. אנחנו כן יכולים לכוון אותך ולתת לך כלים כדי לבחור אם את שם ואם כן, באיזו מידה ועל איזו משיכה מדובר. יש לי שאלה: לשני אלה שתארת כאן, היתה לך משיכה מינית ורצית איתם אקט מיני כשלהו או שזו היתה משיכה של רצון מסוים להיות איתם? שאלה נוספת: האם המשיכה הזו נבעה מזה שהיה לך חיבור רגשי כלשהו אליהם או שהרגשת משיכה בעקבות משהו שמצא חן בעיניך אצלם? השאלות הן לא חיטוט, אלא כדי להבין היכן את עומדת ולמה את מתכוונת. א-מיניות היא נושא מגוון ורחב ולכן אנחנו מנסים לדייק דברים עד כמה שניתן. אנחנו כאן תמיד ומוכנים לעזור עד כמה שניתן
 
עם האחד קשה לי להגיד בדיוק כי פגשתי אותו רק פעם אחת

אני כן יכולה להגיד שכשנתן לי את המספר טלפון שלו התקשרתי אליו ואף שלחתי לו הודעה בווטצאפ, לא זוכרת איזה סוג של משיכה הייתה לי אליו אבל כן הייתה לי פנטזיה מינית עליו. לגבי השני כן היה לי צורך במשהו מיני איתו וכשדימיינתי שאנחנו יחד עירומים או דימיינתי קיום יחסי מין(חדירה, אוראלי) היה לי גירוי באיבר המין ותחושות בבטן. &nbsp לגבי הראשון לדעתי זה משהו שמצא חן בעיניי אולי הפלירטוט והמחמאות ורק אציין שזה נבע כחלק מתפקיד שלו כי הוא עבד כנציג מכירות ובאותו זמן לא היה לי ברור כל ההגדרות האלה וסוגי המשיכה, אם התאהבות או הידלקות. הייתי בטוחה שאני מאוהבת בו אבל כיום אני לא מאמינה שזה אכן כך כי גם פגשתי אותו רק פעם אחת. &nbsp עם השני אני יכולה להגיד שביום הראשון שראיתי אותו לא ייחסתי לו חשיבות וגם לא היה רלוונטי בכלל על קשר רומנטי או מיני או כל קשר אישי אחר. זה מישהו מהעבודה שהיה אחראי עליי והתחלתי לעבוד תחת סמכותו. לא כל כך מבינה מה זה אומר חיבור רגשי אבל לדעתי הרגשתי משהו כלפיו לא יודעת אם זה היה רגש או משיכה בלבד זה מבלבל עדיין כל ההגדרות האלו ואני בודקת את זה. אני כן אגיד שיש מצב שהיה בו משהו שמצא חן בעיניי. אולי הכריזמה שלו, או ההתנהגות שלו כלפיי, הסבלנות שלו למרות שכנראה בילבלתי בין המצב כחלק מהתפקיד שלו לבין מישהו מועמד פוטנציאלי לקשר אישי יותר ואינטימי. היינו נפגשים בבתי קפה מדברים על העבודה וסה"כ התייחס אליי יפה ובג'נטלמניות ובכבוד שזה משהו שהיה חסר לי אצל רוב הגברים שהכרתי אז כנראה בילבלתי לבין מה שנדרש ממנו בתפקיד לבין משהו שפירשתי אחרת בתוך הלב. אגב זאת לא פעם הראשונה שאני מוצאת את עצמי נמשכת לגברים לא רלוונטים אבל זה לא בהכרח מיני.
 

k500

Active member
מנהל
לפי מה שאני מבין

את מדברת על מחשבות/פנטזיות יותר מאשר משיכה פיזית לאחרים. כלומר, את כן רוצה קרבה מסוימת (רומנטית, נניח) אבל לא על בסיס מיני? חוץ מזה, האם קראת על א-מיניות ומצאת משהו בה שאת חושבת שהוא חלק ממך?
 

k500

Active member
מנהל
אוקי, אז לפני כן, אני מציע

אולי להתחיל עם כמה דברים בסיסיים? אני לא יודע מה קראת, מאילו מקורות ועד כמה, אבל אתן כאן קישורים התחלתיים לבסיס. אם קראת ואת כבר מכירה אותם, אפשר להתקדם הלאה: הראשון, כאן, בדברי הפתיחה של הפורום: [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/articles/article/1493/112992/%d7%90%d7%94%d7%91%d7%94_%d7%95%d7%99%d7%97%d7%a1%d7%99%d7%9d/%d7%90-%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%9d[/URL] הקישור השני, באנגלית, לאתר של AVEN ומהווה בסיס: [URL]https://www.asexuality.org/?q=overview.html[/URL] אם קראת כבר, מה טוב. אם טרם קראת, את מוזמנת לקרוא ולראות אם זה משהו שנראה לך מתאים לתחושות שלך, לנטיה ולמשיכות שלך כלפי אחרים. ייתכן שלא תקבלי תשובות ישירות לכל דבר בבת אחת, ייתכן שכן, הכל תלוי באיך ומה את מרגישה בתוכך פנימה. אלה חומרי קריאה ראשוניים ולא מקיפים את הכל, אבל הם היסוד שממנו אפשר להתחיל ולהתקדם. אני מקווה שזה עוזר במקצת או יכול לקדם דברים. בכל אופן, בין אם כן ובין אם לא, אשמח לשמוע את דעתך והאם אנחנו בכיוון כלשהו.
 
אז הבנתי שכן אפשר להימשך מינית כאלו שהם על הסקאלה

בין א. מיני לבין מיני. &nbsp אני לא יודעת אם הבחורים שהיו לי פנטזיות מיניות עליהם הייתי בסוף שוכבת איתם כי זה היה בלתי ניתן למימוש, האחד נשוי והשני אסור קשר אישי
 

k500

Active member
מנהל
בסוף את צריכה לשאול את עצמך

מה את מרגישה בתוכך. אני לא נכנס כרגע לפרטים של מול מי את מתאהבת והאם הם נשואים וכו', אני מתכוון מה את מרגישה באופן כללי כשאת נמשכת או לא נמשכת לאחרים? איזה סוג של משיכה זאת בעינייך ועוד. האם קראת וראית משהו מהדברים שהתחברת אליו מבחינת ההרגשה? משהו שקראת ואמרת: זהו, ככה אני מרגישה כלפי אחרים!
 
לא יודעת מה אני מרגישה

אני נמשכת רומנטית, אינטלקטואלית, אסטתית &nbsp לא ממש האמת. אולי חשתי הזדהות לגבי הבחורה שכתבה פה שיש לה חשק מיני ופנטזיות.
 

k500

Active member
מנהל
מצוין

ואם את לא יודעת מה את מרגישה בדיוק, זה בסדר. לא חייבים לדעת הכל ישר או לבחור הגדרה על ההתחלה. גם לי לקח זמן עד שידעתי לאן אני משייך את עצמי בדיוק ומה מתאים לי מבחינת ההרגשה. וכן, גם אני מרגיש משיכה רומנטית ואינטלקטואלית לאחרות.
 

tomasth

New member
זה נשמע בדיוק ההגדרה של ביסקסואליות

היא כתבה שיש מחשבות/פנטזיות לנשים וגם כתבה שהיא מעוניינת עם גברים , זו בדיוק הכונה במונח ביסקסואלית.
 
הרבה נשים נמשכות לגברים בגלל סוג היחס

שהם נותנים. שזה עוקף מראה. והופך את האדם מאדם סתמי לאדם מושך וייחודי יותר בעינייך. ואני גם מסכימה איתך שבאמת נראה שיש מחסור בהבנה וביישום של זה אצל המין הגברי כמובן בהכללה גסה. אפשר לומר שבמובן מסויים זו משיכה לאופי אבל זה נרכש אילו גינונים שכל אחד יכול לאמץ לעצמו וכך להשפיע על המין השני יש שיקראו לזה ג'נטלמניות או פשוט נימוסים טובים. אני חושבת שאפשר לומר שבמידה מסויימת זו משיכה רגשית אבל אני גם חושבת שהרבה משיכות מעורבבות וקשה לומר שרב הפעמים שנמשכים זה רק בגלל סוג משיכה אחד ויחיד. מה שתיארת לגבי הסוג משיכה הזו קורה להרבה נשים.
 
למעלה