הקשר בין א מיני לחוסר נסיון מיני

00Agam0001

New member
הקשר בין א מיני לחוסר נסיון מיני

שלום, אני בחורה דתיה, בנאדם מופנם בכללי. בכל הקשרים הזוגיים שלי (ולא היו הרבה), היה קשר רומנטי אבל לא מיני בגלל שאני שומרת נגיעה. וגם כיום כאשר אני רואה מישהו אטרקטיבי בעיניי אין לי שום חשק או רצון שיהיה משהו מיני. מה שכן... לפעמים יש לי פנטזיות מיניות עם אותם בחורים אבל הבנות שבפנטזיות שלי הם אף פעם לא אני.
עכשיו מה שמבלבל אותי זה שאני לא יודעת אם כביכול הדת "דיכאה" את המיניות שלי, או בכלל זה החוסר ביטחון המיני שיש לי או אפילו שניהם שגורמים לכך שכאשר אני מחפשת גבר אני מחפשת גבר למטרות רומנטיות בלבד, אין לי רצון באמת לשכב איתו, ולא משנה אם אני חושבת שהוא מאוד מאוד מושך או לא.
לכן בחרתי לשאול דווקא בפורום הזה איך אתם יודעים שאתם א מיניים ולא פשוט שהחיים יצרו מצב שככה אתם מרגישים כלפי מין? אני בטוחה שרובכם בעל נסיון מיני וה א-מיניות שלכם לא באה בגלל הפחד או החוסר נסיון שלכם ממין, ואשמח אם תוכלו לעזור לי ליצור סדר קצת בבלבול שיש לי כרגע.
 

k500

Active member
מנהל
שלום וברוכה הבאה


יכול להיות שאת רומנטית יותר מאשר את מינית כלפי אחרים, אבל את זה רק את תוכלי לדעת.
שאלי את עצמך האם יש לך משיכה מינית לאחרים? מה רמת המשיכה הזו, האם זו משיכה נמוכה לאחרים או לא קיימת כלל? אולי רק בנסיבות מסוימות, נגיד אחרי שאת מפתחת קשר רגשי כלפיהם או שגם זה לא?

קשה לדעת אם זאת הדת או חוסר הביטחון, אבל מה שחשוב זה מה שאת מרגישה בתוכך פנימה באמת, מה רמת המשיכה המינית שלך לאחרים ואם יש לך רצון לשכב עם אחרים.
שימי לב שיש להפריד בין משיכה מינית לחשק מיני. יכול להיות לך חשק מיני, אבל הוא לא חייב להיות מופנה כלפי אחרים. יש הרבה א-מיניים/ות שיש להם חשק מיני אבל הם לא מפנים אותו לאחרים וזה יכול להתבטא באוננות, למשל.
כך, יש חשק מיני אבל לא ממש משיכה מינית לאחרים ואז אין רצון לשכב איתם.

זה בקווים כלליים. את מוזמנת להוסיף ולשאול, לחדד דברים ולהמשיך את הבירור שלך בנושא. אנחנו כאן ומוכנים תמיד לעזור.
 

hatzilonit

Member
מנהל
מכירה כמה חבר'ה א-מיניים בגילאי 27-30 ללא נסיון


א. ברוכה הבאה

ב. כן נסיון או לא נסיון, החלק החשוב הוא לעשות מה שמרגיש לך נוח ולא פוגע באחרימות
 
הי לך.

אצלי האמיניות התגלתה דרך המיטה עם החבר הראשון.
זה יצר אצלי פחד כי נשפטתי בחומרה הלכה למעשה במיטה על הבעת חוסר התלהבותי האותנטית. לזכותי יאמר שגם הפרטנר היה גרוע מאוד (למרות שאז לא היה אכפת לי מהגרוע שלו כיום המצב שונה אכפת לי מאוד), ובמקום לנסות איתי דברים גם עשה סקס משעמם וגם שפט אותי כאילו הכל בגללי.
אז חיפשתי זוגיות שהיא ללא מין (שוב כיום המצב שונה קצת). אבל היה בי פחד ופחדתי להשפט שוב מפה לשם התנזרתי שנים רבות מזוגיות מינית ואמינית.
עד שבחור אחד בשיחה אחת שינה אותי מהקצה אל הקצה ומאז אני מתנסה אבל רק עם אפורים. אני סבורה שאפורים לעומת מיניים ממוצעים הרבה יותר נוטים להתחשבות בפרטנר המיני שלהם ופחות שופטים אותו על ביצועיו.
ויחד עם זאת עדיין החוויה הבסיסית שלי במיטה היא די של אמיניות או על הסקאלה.
לדעתי אכן יש מצב שהדת אולי יצרה לך פחדים גם ההפרדה הזאת והחוסר תקשורת עם המין השני (לא רק בפן המיני בכללי תקשורת בינאישית), זה משהו שיכול לצייר את הגברים באור יותר מפחיד ממה שהם.
אי אפשר לדעת אם את אמינית רק את תדעי פנטזיות לא מעידות בהכרח לכאן או לכאן.
גם המחשבה שגבר מושך לא מעידה לכאן או לכאן יש הרבה סוגי משיכות.
לדעתי אפילו בשביל להפחית את הפחד שווה לשקול דייטים עם גברים בלי מגע (יש אתרי דייטים לדתיים) ואולי זה קצת יעזור לך להבין את עצמך יותר.
 
אגב זה לא משנה אם האמיניות/אפוריות

נוצרה במהלך החיים או שנולדת ככה.
אנשים מתעסקים עם מה שיש בהווה מה שקדם לזה לא רלוונטי. זה לא גורע מהשיוך לנטייה הזו.
 
ועוד משהו לגבי פנטזיות

הן לא מעידות על הנחתום.
המוח יכול להדלק מרעיון ולדמיין אותו גם אם הקשר של הרעיון לחיי האדם קלוש .
אדם יכול להיות אמיני ולהדלק למחשבה שסקס זה כייף כי ככה סיפרו לו או ככה ראה במדיה ואז הוא ידמיין ויפנטז איך זה יהיה בלי לדעת שהוא לא יהנה מזה ושהוא יתאכזב.
 
למעלה