סיפור עם סוף טוב...

IcePrincess22

New member
סיפור עם סוף טוב...


כשהגעתי לפורום הזה בפעם הראשונה, הרגשתי רע. פחדתי שאם אני אשאר א-מינית, אנשים לא יאהבו אותי ואני לא אמצא זוגיות אמיתית.
בפורום (ובמפגשים) נתקלתי בהרבה מאוד אנשים מבולבלים ומתוסכלים, ובמעט מדי סיפורי הצלחה על א-מיניים (רומנטיים) שנמצאים בזוגיות טובה ומאושרת.
אני שמחה לבשר שלסיפור שלי יש (בינתיים) סוף טוב. כן, אני בזוגיות טובה ומאושרת

הנה הסיפור שלי, והמסרים שאתם יכולים ללמוד ממנו:
1. אני במערכת יחסים רצינית ומחייבת לחלוטין. לפני 5 חודשים הכרתי בחור מקסים, ומאז אנחנו ביחד. נסענו לחו"ל לפני חודש, ואנחנו מדברים על לעבור לגור אחד עם השני. המסר מבחינתכם: אם אתם מחפשים זוגיות, לא להתייאש! אל תחשבו שלא תמצאו מערכת יחסים רצינית.
2. החבר שלי ואני הכרנו במסיבת יום הולדת של חבר משותף. המסר מבחינתכם: היו סקרנים, צאו החוצה לאירועים חברתיים כדי להכיר אנשים.
3. החבר שלי מיני לגמרי, אבל המיניות שלו היא שונה משל רוב הגברים שפגשתי עד היום. הוא הרבה יותר פתוח לנסות דברים חדשים, ולהתאים את עצמו למה שאני אוהבת. יש דברים שאני אוהבת והוא לא מתחבר אליהם, יש דברים שהוא אוהב ואותי ממש מגעילים, אבל הצלחנו למצוא את הדברים המיניים ששנינו אוהבים
המסר מבחינתכם: אל תתקבעו על הגדרות ועל סוג אנשים. כל אדם שאתם פוגשים, בין אם הוא מיני או לא, יכול להיות בן הזוג או בת הזוג הבאה שלכם. מה שיגדיר את מידת ההצלחה ביניכם היא לא רק מידת החפיפה בהעדפות המיניות שלכם, אלא בעיקר התקשורת הפתוחה ביניכם. תמצאו מישהו שיירצה לשמוע מה אתם רוצים ולהתגמש, ותהיו מוכנים לשמוע ממנו מה חסר לו ומה הוא צריך.
אז, לכל מי שמחפש זוגיות... בהצלחה!
 
למעלה