הומו מחפש לסבית / א-מינית למטרת נישואין וילדים

GayLesbian

New member
הומו מחפש לסבית / א-מינית למטרת נישואין וילדים

כמה פעמים שאלו אותי "מתי תתחתן?" - כבר קשה לי לספור.
אם רק היו יודעים כמה אני רוצה, ולא יכול.

אז אתחיל מההתחלה: אם אני יכול להעיד על עצמי, אני חושב שאני בחור די נחמד, בן 36, אקדמאי, מסורתי, לא דוגמן אבל נראה די נחמד - והומו...
יש בי כ"כ הרבה דברים, אבל דווקא הנקודה האחרונה היא זו שמשפיעה יותר מכל על חיי.

היא משפיעה כי יש בי שני צדדים - אני גם הומו, אבל גם מעוניין במשפחה של אמא ואבא. מסיבות שאולי אפרט בעתיד, הגעתי למסקנה שהמשפחה שהכי הייתי רוצה שילדיי העתידיים יגדלו בה היא משפחה של אמא-אבא-ילדים. זה לא חייב להתאים לכל אחד, אבל זה מה שמתאים לי.

אם לא הייתי הומו, אני מניח שהייתי מגשים את החלום הזה כבר מזמן. כולם סביבי כבר עשו זאת. אבל הנטייה הזו שלי מונעת ממני להגשים את החלום הזה. אני יודע שיהיו כאלה שיגידו שאני צריך פשוט לחיות עם גבר וזהו, או להביא ילד עם אישה ללא מגורים משותפים, אבל זה לא מתאים לי.

האבסורד הוא, שאם הייתי דתי - היו כבר מסגרות שהיו מסייעות לי לחפש לסבית שאוכל להינשא לה ולהגשים את החלום של שנינו. אבל אני "רק" מסורתי, לא מספיק דתי בשביל שהדתיים יעזרו לי, אבל לא מספיק חילוני כדי לבחור לחיות בזוגיות גאה.

אז אם אתם מכירים מישהי שמכירה מישהי לסבית בארון / א-מינית שחולמת להקים משפחה עם מישהו נחמד, כששני הצדדים לא משקרים זה לזה, ומתאחדים כדי להשיג מטרה שהיא נעלה בעיני שניהם - אני אשמח אם תקשרו בינינו - כאן או במייל: [email protected].

מי יודע... אולי תזכו לחתן עוד זוג ותזכו למקום בגן עדן (כך מספרים...)

 
למעלה