חדש פה

חדש פה

היי, חדש בפורום הזה אבל יצא לי להיות בכמה מפגשים. מניח שאני א-מיני כבר לא מעט זמן, אבל גיליתי על כל הטרמינולוגיה והקהילה רק לפני שנה וקצת, אז גם כתבתי פוסט פומבי על הא-מיניות שלי, מה שהיה מאוד מפחיד אבל גם מאוד משחרר. הקשר הזוגי הכי ארוך שלי נמשך חודש ומשהו (קצת לפני אותו פוסט, והוא די עזר לי להפנים ולקבל את הא-מיניות שלי). במהלך 26 וחצי שנותי טרם יצא לי לקיים יחסי מין, אבל גם אף פעם לא הרגשתי ממש צורך. כרגע זה מעניין אותי פחות בגלל תחושת החמצה או תסכול ויותר מסקרנות ולראות ממה כולם מתלהבים כל-כך


כמו כן, בתור מישהו שצורך הרבה מדיה - בעיקר קולנוע וטלוויזיה - מאוד חשוב לי הנושא של ייצוג של א-מיניים. רוצה לראות פחות דברים כמו הפרק הנוראי ההוא של "האוס", למי שמכיר (שבייסיקלי אומר שא-מיניות זו בעיה רפואית שניתן "לרפא") ויותר ייצוג כמו ב"בוג'ק הורסמן", שבצעד די מהפכני הציגה דמות עיקרית שמכריזה על עצמה כא-מינית, הולכת למפגשים וכו'.

כמובן שמעבר לייצוג במדיה, גם קיומן של קהילות כמו זאת חשובות מאוד. לצערי, עקב אילוצים, לא יצא לי להגיע למפגשים האחרונים ומקווה להיות באחד הקרוב. הם מקנים תחושת שייכות שחשובה בשביל כל אחד, במיוחד אלו שרק מתחילים להבין שהם עשויים להיות א-מיניים. כי בחברה שדוחפת לנו סקס בכל מקום אפשרי ושלעשות סקס זה מה שעושה אותך גבר / אישה והחשיבות של להתרבות וכו', כל-כך קל להכנע לזה. קל ליפול למחשבות שאם אתה לא מעוניין בסקס אז משהו לא בסדר איתך, מקולקל. שלעשות סקס זה טבעי ו"נכון". אבל עם כל הכבוד, כל מי שחושב כך מוזמן ללכת לה***ן, תרתי-משמע. תעשו את זה בעצמכם ותעזבו את חיי המין שלי בשקט!

זהו, רק הרגשתי צורך לפרוק קצת ^^. אולי עוד אחזור לפה. גם מחפש להכיר, וכן, ראיתי את הלוח. בייבי סטפס
.
 

k500

Active member
מנהל
ברוך הבא


ייצוג א-מיניות במדיה הוא אכן בעייתי וייקח זמן עד שהדברים יזוזו בכיוון הנכון כנראה.
לגבי המפגשים, אכן הם חשובים לכולנו הן בשל תחושת השייכות והן בשל האפשרות לשמוע, לשתף ולהכיר. אתה תמיד מוזמן להגיע לכל המפגשים וגם לכאן מתי שתרצה, אנחנו כאן תמיד ונשמח לשמוע ממך.
 
מוזמן לצפות בייצוגים שלי בתקשורת את הנושא

זה קריטי להעלות את המודעות לנושא. אני תמיד אומרת שכמו שבעבר הביטו על טבעוניים בהרמת גבה, וכיום יש מסעדות לטבעונים, כל דבר שונה בחברה, צריך זמן עיכול, וברגע שישמעו על הנושא שוב ושוב, יתחילו להתרגל.

בימים אלה מתבשלת כתבת מגזין לחדשות שאתראיין אליה ותשודר בעתיד,
אך מה שכבר שודר ותוכל לצפות:

אני מתראיינת בכוכב הבא לגבי א-מיניות-
https://www.mako.co.il/tv-the-next-...cmid=260a7b78d3a62510VgnVCM2000002a0c10acRCRD

אני מתראיינת אצל פרופ' חצרוני הפרובוקטור לגבי א-מיניות (מדקה 7:47)
https://www.youtube.com/watch?v=gAuuQl8BiCU

ראיון שלי ל Y-NET:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4692860,00.html

 

k500

Active member
מנהל
הכתבה האחרונה מייצגת אותנו יותר טוב

וגם אני מתראיין שם
 
למעלה