היי

YeahYeahNope

New member
היי

אז... היי.
אני אולי א-מיני? אני לא מצליח להבין איפה אני על הספקטרום, אבל אני *חושב* שאני איפשהו שם. אני אולי לא שם: כלומר, אני בן 33, אבל זה - כנראה - תמיד יכול להשתנות וזה מה שמשגע אותי: איך אני יודע, בבירור? איך אני עונה לעצמי על שאלות כמו "אולי אתה מדחיק"? איך אני יכול להגדיר את עצמי בתור משהו כל כך משתנה ואמורפי ואז אחר כך עוד לנסות לנווט בעולם של מערכות יחסים עם המפלצת ההגדרתית הזאת מאחורי?

[זאת הרגשה מוזרה. כמו לצעוק בחדר ריק דברים שאתה שותק בדרך כלל]

לקח לי הרבה יותר מדי זמן לכתוב את זה.
 

k500

Active member
מנהל
ברוך הבא

תודה על השיתוף והרצון שלך לכתוב, זה לא מובן מאליו.

ובכן, אין תשובה אחת מוחצת, בטח לא אנחנו יכולים לדעת מה אתה מרגיש ולמה אתה נמשך ועד כמה.
אבל, אם קראת על א-מיניות וראית הגדרות שמתאימות לך ושאתה יכול להזדהות איתן, אולי תוכל להבין משהו על עצמך בכל זאת.
אתה מכיר את הספקטרום הא-מיני? המגוון של המשיכות והאפשרויות? האם יש לך משיכה מינית, חלקית, בסיטואציות מסוימות? יש הרבה דברים בספקטרום, אם אתה רוצה, אתה מוזמן לשאול ולשתף מה אתה מרגיש, אנחנו נעזור לכוון, אם תרצה.

מעבר לזה, לא חייבים לקבל הגדרה אחת מובחנת בבת אחת. לפעמים זה לוקח זמן, לפעמים מבינים משהו ואז מגלים שיש משהו נוסף שמחדד את ההגדרה וההבנה של מה אני, מי אני ומה המשיכה שלי (או לא משיכה..).
מדובר בנפש האדם והיא מורכבת, כידוע, לכן צריך להתבונן על הדברים לאט אבל בטוח.
מה שכן, אתה לא לבד. יש רבים כמוך וגם אנחנו כאן מוכנים לעזור תמיד, אתה מוזמן לשאול, לתהות, לשתף ולהעלות סוגיות שנראות לך. אל תהסס. בהצלחה
 

YeahYeahNope

New member
תודה!

אני חושב שאני איפשהו באיזור: ניסיתי לחשוב בימים האחרונים אם אני זוכר מקרה של משיכה, ואני יכול לחשוב על מעט מאוד מקרים ובכולם זה היה מאוד עדין (ובאופן כללי יותר קשור לאופי מאשר לכל דבר אחר. כלומר, לא חושב שהייתה משיכה מינית כמו שפשוט רציתי להיות בסביבת אותו אדם).
הדאגה העיקרית שלי בנושא הייתה ש"מה קורה אם אני בסופו של דבר נכנס לתוך מערכת יחסים א-מינית ואז מגלה ש-אופס, סליחה-אני דווקא כן מיני", אבל אני מתחיל להבין שזה בערך כמו כל מערכת יחסים אחרת שבה לא באים מראש עם ערימה של חוקים וחותמים על חוזה רשמי בדייט הראשון ובסופו של דבר מוצאים את זאת שמתאימה לך וכל זה, אבל זה נושא מאוד גדול לבלוע בבת אחת.
בגדול, טוב לדעת שאני לא לבד. אז תודה
 

k500

Active member
מנהל
קשר רומנטי מעניין אותך יותר אולי?

אתה לא חייב להחליט או לקבוע מראש, אבל אם אתה נקשר יותר לאופי אז אולי אתה מתאים יותר להגדרה של א-מיני רומנטי או שיכול להיות שאתה דמי-מיני, כלומר יכול לפתח משיכה מינית כלפי מישהו/י מסוים רק אחרי שפיתחת קשרים רגשיים עם אותו אחד/ת.
אל תיקח את זה כתשובה אחת ניצחת, ראה זאת כהצעת הגשה, מה שנקרא. זאת רק אחת מהאפשרויות העומדות בפניך.
מערכת יחסים שבה תגלה שאתה מיני, אחרי הכל, גם אפשרית, הכל תלוי במה שאתה מרגיש בעצמך. קח את הזמן, בחן את שלל האפשרויות וראה מה מתאים לך.
 

hatzilonit

Member
מנהל
ברוך הבא
בלי לחץ


אתה ממש לא לבד.
לא מבחינת ההגדרות ולא מבחינת התהיות של "אולי יום אחד זה ישתנה"...
 
למעלה