המלצה על גינקולוגית אייס פרנדלי:)

קשת54

New member
המלצה על גינקולוגית אייס פרנדלי:)

אני ממליצה על חגית קליגר והיא עובדת דרך הכללית...הגעתי אליה דרך הרופאה במרכז הגאה...היא המליצה לי עליה ואתמול הבנתי למה.


כבר הרבה זמן שרציתי לכתוב את זה... ושאלתי בעבר אם אתם\ן מכירים\ות גינקולוגית אייס פרנדלי. ביררתי בפורומים שונים, וגם במספר קבוצות בפייסבוק, ביררתי אפילו בקווי הסיוע... מאתגר מאוד למצוא גינקולוגית שהתשובה "אני מעדיפה לא להשיב על זה" בנוגע לשאלת יחסי המין, היא תשובה שמתקבלת עליה... קשה למצוא רופאה שלא תתעקש על זה... שלא תגדיר את האישה לפי הניסיון המיני שלה... או לפי שאלת החדירה (כי יחסי מין זה לאו דווקא חדירה) ולא כל חדירה היא "יחסי מין". אז הייתי אצל רופאת נשים כזאת והיא פשוט ויתרה על השאלה הזאת ולמרות זאת נבדקתי. קיבלתי מענה רפואי למרות העובדה שלא עניתי על שאלת הבתולין הדכאנית של רופאות הנשים. לרופאה הזאת אכפת אם המטופלת מעוניינת או לא מעוניינת בבדיקה פולשנית... היא לא מסתמכת על שאלת החדירה כדי לדעת אם היא יכולה לחדור. ומתברר...שאפשר לעבור בדיקה גינקולוגית שלא כוללת חדירה בכלל... (כמו אולטרה סאונד של צוואר הרחם)...
הייתי אצלה בינתיים פעמיים... בפעם הראשונה היא שלחה אותי לבדיקת אולטרה סאונד ואתמול היא אפשרה לי אפילו לעשות בדיקה בעצמי...היא שלחה אותי עם המבחנה הבייתה כדי לנסות לבדוק לבד... כלומר, אפילו זה אפשרי... וכל זה מבלי שעניתי לה על שאלת הניסיון המיני.
בהתחלה הייתי קצת סקפטית כי היא בכל זאת שאלה ואף הסבירה את החשיבות שבתשובה לשאלה הזאת...אבל אחרי הפעם השנייה שהייתי אצלה... אני חושבת שכדאי שעוד א\נשים ידעו
שיש רופאת נשים אייס פרנדלי...(פרנדלי באופן כללי לדעתי...לכולם\ן).
 

mymai1986

New member
מגניב :) אנחנו צריכים אולי לרכז רשימה של כאלו

היה נחמד לרכז רשימה של מומלצים, גם גניקולוגים וגם פסיכולוגים ומטפלים אחרים
 

hatzilonit

Member
מנהל
כן, רק שבנתיים זאת רשימה של שם אחד


 

IcePrincess22

New member
עוד שם לרשימה

באיחור משווע (סליחה), אני מוסיפה שם לרשימה של רופאות נשים טובות וידידותיות לאנשים על הספקטרום הא-מיני.
ד"ר חנה דטנר-הדס היא רופאת הנשים שלי. כשסיפרתי לה שאני א מינית היא ניסתה להרגיע אותי ואמרה לי שאני לא צריכה להתבייש או להילחץ מזה. היא הוסיפה שלמיטב ידיעתה אם אני לא מרגישה משיכה מינית, אז זה לא משהו שיישתנה או ייעלם. היא העבירה לי את התחושה שאני בסדר.
 

קשת54

New member
אני תוהה אם היא שואלת על הניסיון המיני

באמצעות חדירה על ידי איבר מין של גבר... כתנאי לבדיקה וגינלית.
אני תוהה איך היא מגיבה למטופלת שלא תענה על השאלות האלו, והאם מטופלת כזאת תקבל מענה רפואי.
אני בטוחה שרופאות נשים רבות יגידו לי שאין לי מה להתבייש בנטייה הא מינית שלי...אבל בכל זאת ישאלו בנוגע לניסיון המיני וינסו להגדיר לפי הקרום...אף על פי שאין לו באמת משמעות ואצל חלק מהנשים זה אפילו לא קיים כי הן נולדו בלי.
לא מעניין אותי לשמוע מהרופא שהיא מקבלת אותי כא מינית... מעניין אותי לדעת שאוכל לקבל מענה רפואי לבעיות רפואיות בלי קשר לאם יש או אין ניסיון מיני ההטרו סקסואלי. והן תמיד שואלות על ניסיון מיני הטרו כשהן שואלות על יחסי מין...
&nbsp
 

IcePrincess22

New member
קשה לי לדעת...

הרופאה שאלה אותי על הניסיון המיני שלי ואני עניתי שאני א מינית. אין לי מושג איך היא הייתה מגיבה למישהי שמסרבת לענות.
בעיניי בכלל לא מובן מאליו שרופא או רופאת נשים יכירו בנטייה הא-מינית שלי. יש פסיכולוגים וסוציולוגים שלא מכירים בא מיניות, ופחדתי שגם רופאים ייראו בא מיניות הפרעה רפואית.
 

קשת54

New member
התשובה הזאת הספיקה לה?

נטייה מינית לא מעידה על ניסיון מיני...
אבל אם היא לא המשיכה לתחקר אותך אחרי שענית לה את התשובה הזאת...
אז היא נשמעת לי סבבה:)
&nbsp
&nbsp
 

IcePrincess22

New member
היא באמת סבבה :)

היא לא תחקרה אותי מה עשיתי ומה לא, אבל אני חושבת שאמרתי לה במפורש שלא שכבתי עם אף אחד.
פחדתי שכל רופא ייראה את הנתונים האלה מעכשיו ויתחיל לחטט, אבל למרבה השמחה אף אחד לא שאל אותי כלום.
 
למעלה