מפגש פורום- איך היה?

  • פותח הנושא k500
  • פורסם בתאריך

קשת54

New member
מדובר בקבוצה מאוד חברותית ומעניינת

אבל כדי להצטרף, לדעתי, צריך לבוא למפגש...להכיר...לראות שלא מדובר בטרול...
לפני כן הייתי מאוד נזהרת ולא העזתי לתת את מספר הפלאפון שלי לאף אחד\ת שאיני מכירה...אבל הרגשתי כל כך טוב במפגש...
שהלכתי על זה...
 

k500

Active member
מנהל
לא רק, יש כמה קבוצות ווטסאפ של א-מיניים


 

k500

Active member
מנהל
מפגש פורום- איך היה?

קודם כל, תודה לכל מי שבאו, טרחו, הכינו, אפו, קנו והשקיעו. תודה לחדשים/ות ולוותיקים ואלה שרצו לבוא ולא יכלו (האמת, הפסדתם
).

במפגש הייינו עשרה אבל היה משמעותי וחוויתי מאוד. שמחתי לשמוע דברים, לשתף, להרגיש ולדבר וההרגשה היתה של שיח ודיון פורה.
האווירה היתה טובה ומרגשת לעיתים, אישית וקשובה ובאמת היה מעניין כי דברנו על דברים שרובנו כאן חווים ומרגישים ויכולים להזדהות איתם, מן הסתם.
המפגש ברובו היה סביב הנושא הא-מיני כי ככה יצא ולכל אחד/ת היה מה להגיד, להוסיף ולשתף, אז יצא שהשיחות התנהלו בשטף כולל נושאים שונים ומגוונים שמעניינים אותנו, כמובן.

אני מתאר לעצמי שיכולנו לדבר עוד ועוד ושיש כאלה שרצו לשתף ולספר ולא הספיקו אולי, אבל בשביל זה אנחנו נמצאים כאן כל הזמן וממשיכים במפגשים נוספים בעתיד.

אם מישהו/י רוצה לשאול, לספר או לפרוק משהו באופן פרטי, גם אפשר, אנחנו קשובים תמיד לכולם/ן כאן.

אני מקווה שגם האחרים נהנו לפחות כמוני, נפגש בפעמים הבאות
 

IcePrincess22

New member
היה נהדר!

הייתה אווירה טובה וממש נהניתי. כיף לפגוש אנשים חדשים וגם אנשים מוכרים שלא ראיתי הרבה זמן...
תודה לכולכם!
 

קשת54

New member
היה כיף :)

להגיע לשם... ביום שישי כשאני אמורה לסדר ולנקות בבית, זאת פעולה אקטיבית שלי, זה משהו שעשיתי בשביל עצמי. חשבתי על מה שאמרו לי... שאני אולי מחפשת יותר מדי אישורים סביבתיים... אבל כדי ללכת למפגש אני לא חיפשתי אישור. אני קבעתי עובדה... הגעתי לשם מתוך החלטה שלי וזהו. פשוט קמתי בבוקר ויצאתי מהבית...
ומובן שהחבר שלי קודם אישר לי שהוא בסדר עם זה...אבל עדיין...
אני מרגישה שמאז המפגש הראשון שהייתי... יש לי יותר מקום לעצמי... אני מאפשרת לעצמי להתבטא באופן שלם יותר, מאשרת את עצמי יותר...פתאום דברים על עצמי מקבלים יותר לגיטימציה. הקבוצה גרמה לי להרגיש כך... כי כל מה שאני מספרת לכם על עצמי זה בסדר...ואני לא מכבידה או חופרת או משהו כזה... ואפילו מבינים\ות אותי.
זה לא רק האייסיות... אלא גם דברים אחרים שגיליתי בקבוצה...
על תחומי עניין משותפים... שלסביבה שלי בדרך כלל אין עניין בהם... או שהסביבה אומרת לי "תתבגרי"...אז אני מתחפשת למבוגרת...אבל בקבוצה אני יודעת שלא יגידו לי את זה...
אני מרגישה הרבה יותר בטוחה בעצמי מאז המפגש...אבל לא יכולה לשתף את התחושה הזאת בסביבה שלי... אז יש להם תפיסה חלקית ומצומצמת בנוגע אלי... זה כמו שלא רואים את המשך הקרחון שנמצא מתחת לקרח...אני רוצה לתעד את זה... אבל לא יכולה לשתף את התמונה החדשה... אבל יכולה להתבונן בה בעצמי.
אני שמה לה שפעם הפריע לי כל האייס פוביה...ופתאום כשיש קבוצה בווצאפ... אני יכולה לצחוק על זה... לא הייתי צוחק על זה בעבר...זה כאילו משהו השתנה. זה גורם לי להרגיש מוגנת יותר...ובטוחה. מובן שיש לי גם כמה ספקות...אבל בחרתי לסמוך על כולם...אני חושבת שהפעם זאת הייתה החלטה נכונה. (בעצם אני תמיד חושבת ככה). מקווה שצדקתי.
 

k500

Active member
מנהל
שמחנו לראות אותך


הרבה א-מיניים שבאו למפגשים בשנים האלה עברו תהליך דומה, גם כשהם/ן רק הגיעו כאן לפורום, למרות שכל אחד הוא עולם בפני עצמו וכל אחד/ת עובר דברים שונים בתהליך העצמי.

המפגשים נועדו לא רק להכיר, אלא גם לחזק כי כמו שדיברנו על זה במפגש, יש לנו את האפשרות לשתף ולהשתתף בדברים שהסביבה היומיומית שלנו לא תוכל להבין או לדעת וזה כולל גם דקויות של הרגשה שאין אותן לכולם. וכן, לא תמיד אפשר לתאר את ההרגשה, לפעמים זה משהו שמציף ומורכב מהרבה דברים ביחד וכל תיאור של זה לא יתקרב לתחושה האמיתית.

אני מאחל לך שתמשיכי להרגיש טוב ולגיטימי ומוגנת ושיהיה לך על מה לחשוב ולהתבונן פנימה ולקחת את זה לאן שאת רוצה.
 

קשת54

New member
אני משתפת כאן כדי שעוד מתלבטים\ות ייחשפו למידע הזה

הפעם אני מתעדת את החוויה שלי לא בשביל עצמי... אני רוצה שאחרים\ות יוכלו להפיק מכך תועלת. אני חושבת שקבוצת הווצאפ היא אחללה בשביל התהליך האישי שלי... אבל הייתי רוצה שעוד א\נשים ידעו על זה... ואולי מי שמהסס\ת ונמצא\ת כאן... יוכלו לקרוא בטעות על התהליך שעברתי... וזה יפיג אצלם\ן חששות ויצטרפו במפגש הבא... חשוב לי להגביר את המודעות לנושא הזה.
חשבתי גם על הסיבה שאני עושה לק בצבעי הקהילה... אולי אני רוצה שא מיניים\יות מתלבטות\ים יזהו אותי ויוכלו לשאול שאלות... ואדע לכוון אותם\ן למפגשים האלו. אותי זה העצים... זה בטח יוכל להעצים עוד...
בכל זאת... שנתיים לקח לי עד שהעזתי לבוא... אז אולי זה איכשהו יוכל לשכנע את המהססים\ות לבוא.
 
למעלה