חשק מיני ואוננות של א-מיניים

קשת54

New member
אף על פי שאני בארון

הגבתי שם... כי הרגשתי שפוגעים בי ולועגים לי בלי שיש לי אפשרות להגיב... כי אני בארון... זה לא בדיוק עלי ישירות.. אלא על כל מי שנטייתה המינית היא "אמינית"... הייתה שם כל כך הרבה אייס פוביה שרציתי לבכות. הגבתי שם...אבל התגובות האייספוביות המשיכו גם לאחר שהסברתי שהן פוגעניות... כתבו לי "עם עובדות לא מתווכחים"... מישהו שעבד כסרוגייט כתב שזאת הפרעה נפשית בכלל... והיו מלא שאמרו שהיא "מקרר תדיראן"... וכל מני כינויים שזה לא חדש לי...אבל בכמות כזאת לא יכולתי להכיל את זה... לא יכולתי לשתוק... אז הגבתי... אחר כך מחקתי את כל התגובות שלי והפוגענות עדיין שם... זה בקבוצה "זוגיות" בפייסבוק. יש שם הרבה אייספוביה בדרך כלל.
 

k500

Active member
מנהל
תודה על ההפנייה


 

Yanti Parazi1

New member
חשק מיני ואוננות של א-מיניים

שלום רב,
אני סטודנט לתואר שני לאנתרופולוגיה לאחרונה נחשפתי למודעה אשר מפרסמת את הפורום הזה ובה מצוין "לחלק לא קטן מהא-מיניים יש חשק מיני, שיכול להתבטא באוננות, אך אינו מקושר לאנשים אחרים"

אם כך הדבר. על מה מפנטז הא-מיני תוך כדי אוננות? מה גורם לו לעוררות מינית ספונטנית?

אשמח אם תוכלו לפרט.
תשובות רצניות בלבד בבקשה.

תודה מראש :)

 

k500

Active member
מנהל
שלום

חשק מיני שאינו מקושר לאחרים, הכוונה היא שהחשק המיני הזה אינו מופנה כלפי אחרים ולא מוביל בהכרח לקיום יחסי מין עם אחרים/ות.
החשק המיני הזה כן יכול להתבטא באוננות מאחר שא-מיניים/ות אינם חסרי חשק מיני אלא חסרי משיכה מינית כלפי אחרים, ברמה כזו או אחרת.

לדוגמא: אם אני א-מיני ויש לי חשק מיני, אבל אין לי משיכה מינית כלפי אחרים/ות, אני יכול לאונן כי עדיין, יש לי חשק מיני. החשק המיני הזה לא גורם לי לרצות לשכב עם אחרים/ות, אלא הוא חשק מיני שאני מפנה אותו כלפי אוננות עצמית.

כמובן שלא כל הא-מיניים/ות הם מקשה אחת וחושבים ומרגישים בדיוק אותו הדבר. יש כאלה שמרגישים חוסר משיכה מינית לגמרי ויש כאלה שפחות, עם רגשות, רומנטיקה ועוד מנעדים שונים ברצף הא-מיני.

מקווה שזה עונה במקצת על השאלה.
 

קשת54

New member
חיפשתי את המקור של דף המידע הזה...

הייתי רוצה להעתיק אותו לפייסבוק... ראיתי שם פוסט עם המון תגובות אייספוביות שנובעות מבורות בנושא והייתי רוצה להאיר את עיניהם\ן... ולהפסיק את האייספוביה שם... אני חושבת שהטקסט מציין נקודות חשובות בקשר לא מיניות (פרט לנושא של "רוב הא מיניים" (יש הרבה א מיניים בארון, ואי אפשר לדעת באמת מה הרוב... אבל כן יש נורמה לחשוב שרוב הא מיניים לא א רומנטיים... ואני כותבת את זה בתור רומנטיקנית).
 
למעלה