חוויותי מאתרי הכרויות

mymai1986

New member
חוויותי מאתרי הכרויות

לפעמים אנשים יכולים לעלות לי את הסעיף!
מצורפת תמונה...

 

Ayelet 363

New member
אני מצטערת


אני מצטערת שאין לי משהו כל כך מועיל לומר. הודעות מעצבנות...

&nbsp
תהיתי בעבר אם לפתוח עמוד כלשהו בו מעלים בעילום שם תמונות של תגובות כאלה, להעלאת המודעות, לפחות במידה כלשהי, במיוחד כשגיליתי על עוד סוגי להטבפא"קופוביה באתרי היכרויות. אני מקבלת הערות מגעילות גם על הא-מיניות שלי וגם על הא-רומנטיות (אני מחפשת אנשים שתתאים להם מערכת יחסים של שותפים. אני מבינה שזה משהו מאוד יוצא דופן ואולי דווקא עוד יותר באתרים כאלה, אבל זה לא תירוץ לתגובות מעליבות).
 

mymai1986

New member
זה בהחלט לא תירוץ

שום דבר לא נותן לגיטימציה לתגובות כאלו... ודווקא בניגוד לזה היום דיברתי עם מישהו שם שממש התעניין ושאל שאלות ובסוף אמר לי בנימוס שזה היה מאוד מעניין אבל זה לא מתאים לו ונפרדנו בלבביות, ככה שאפשר גם אחרת.
 

Ayelet 363

New member
מדיי פעם יש גם כאלה שמנומסים

למרות שכבר נתקלתי באנשים ששאלו אם אפשר לשאול לפני והתפלאתי לטובה, אחרי כל ההודעות האחרות... אבל הודעה לאחר מכן ראיתי שזה לא המצב. אני לא מבינה למה א-מיניות ו/או א-רומנטיות כל כך מפריעות לאנשים (אני מבינה שזה לא מתאים להם. אני מתכוונת לאלה שעצם הקיום מציק להם). חלק גדול מבין ההודעות אני מקבלת הם סקרנים, כשרובם מהחצופים, למרות שנתקלתי באלה שלא. לפעמים אני מגיעה למצבים בהם אני מרגישה שאני חיה בגן חיות, ועוד איזו חיה מסוג שלא נתקלו בו אף פעם או אפילו, ברוב המקרים, לא היו מודעים לקיומה (מה שגורם לי לתהות אם להפסיק את השימוש באתר, מה שקרה פעם, ומאז הפסקתי לענות לאנשים שלא מאשרים שקראו את הפרופיל שלי, וכך תדירות התגובות האלה ירדה כי נותרו רק אלה שמגיבים דברים כאלה ישר על ההתחלה או אלה שחשבו שהבינו ולא הבינו. מדיי פעם אני בכל זאת צריכה הפסקה משם, למרות שמאז לא סגרתי את החשבון שוב).
 
הוא דווקא מוצא חן בעיני

אשמח לשם שלו בפרטי, כדי שאפנה אליו ואסביר.
או שתתני לו את שלי. תודה מאי.
 

k500

Active member
מנהל
אכן מעצבן, לצערנו לא חסרים כאלה בורים

גם אצל מיניים, או יותר נכון מיניות המצב לא מזהיר, בלשון המעטה, אבל באמת א-מיניים/ות נתקלים בחוסר ידע נרחב בצד השני, דבר שמגדיל את הפערים והתיסכולים כל פעם.

המלצתי בעבר ואני ממליץ שוב לכל מי שרוצה על האתר באנגלית שמיועד לא-מיניים/ות בלבד, יש שם גם ישראלים:

http://www.asexualitic.com/

מקווה ששם המצב יהיה שונה באופן חיובי יותר.
 
רציתי לשאול בכלליות, ואז חשבתי שזה יכול להתאים לכאן.

אולי השאלה שלי תמימה מדי, נאיבית, מטופשת.
אני לא יודעת.
אבל אולי יש חשיבות ותועלת שכן נראה נוכחות בולטת באפליקציות ובאתרים, שכן יראו. ידעו. ואולי גם נמצא אחד את השני.
 
למעלה