שירה א-מינית

  • פותח הנושא k500
  • פורסם בתאריך

Ayelet 363

New member
זה קצת מזכיר לי שיר שכתבתי פעם

My friend
My friend
You're my love
a sibling's bond
I love you just as much
&nbsp
I have my friends
I love them too
and I love them
I love them just as much
&nbsp
Partners for life
is what we are
Not the same as for my friends who are in love
but I love you and them
a love that is as great as much
&nbsp
כתבתי את זה פעם בפלאפון בזמן נסיעה באוטובוס. זה מבוסס על התחושות שיש לי כששואלים אותי אם אף פעם לא הרגשתי רגשות אהבה ועל טענות שאהבה אפלטונית היא בהכרח פחות מאהבה רומנטית (אני יכולה להבין אנשים שבשבילם זה כך, אבל אני לא מבינה למה זה שבני אדם מסויימים חווים את זה כך אומר שכולם חייבים לחוות את זה כך, במיוחד בהתחשב בזה שבני אדם מגוונים בכל כך הרבה תחומים, אז למה שלא יהיה גיוון גם ברגשות?). אני חושבת שבאותה נסיעה בה כתבתי את זה חשבתי על א-רומנטית שסיפרה שיש לה בן זוג שאומר שכשהיא אומרת לו "אני אוהבת אותך" זה לא כמו שהוא אומר לה את זה. אמנם מדובר באנשים אחרים, אבל זה הטריד אותי כי זה העלה בי את התחושות האלה, שעולות אצלי באופן קבוע, גם כי אני מאוד פגועה וכועסת מההערות שנאמרות עליי כי אני א-רומנטית וא-מינית וגם בגלל החששות שלי מלהיות במערכת יחסים עם אנשים שתופסים את מערכת היחסים כרומנטית, כי חשוב לי מצד אחד שיהיה ברור שמבחינתי הרגש הוא אותו הרגש כמו שיש לי כלפי אנשים אהובים אחרים ומצד שני שיהיה ברור שזה לא מוריד ממידת האהבה שלי כלפי השותף/ה. עוד לפני שידעתי שאני א-רומנטית הבנתי שמה שאני מחפשת זהה לרגש שאני כבר מרגישה כלפי חברות ופחדתי שזה יפריע וכשקראתי על א-מיניות וא-רומנטיות מצאתי סיפורים על א-רומנטיים, שחלקם גם א-מיניים, שהיו במערכות יחסים רומנטיות ומיניות לפני שהם הבינו שהם שונים, והרגשתי שהרבה מהחששות שלי התממשו במערכות היחסים האלה, למרות שהסיפורים לא נועדו לתאר אותי, ובין היתר חזר על עצמו החלק בו נאמר שהם תפסו את בני הזוג כחברים ושזה הפריע להם שהם מקבלים יחס של חברים ולא של בני זוג במערכת יחסים רומנטית.
 

Ayelet 363

New member
דברים ששכחתי לציין

קודם כל, שקראתי לשיר "(Just as Much, (Platonic Partners". דבר שני, בדומה לשיר שבקישור: חלק מההשראה המקורית הייתה גם הביטוי "רק חברים", שגם התלבטתי אם להכניס לשיר. לא עשיתי את זה, אבל הרעיון שניסיתי להעביר הוא הרגש של "רק חברים" ביחד עם אהבה שחזקה באותה המידה כמו של בני זוג במערכות יחסים רומנטיות.
 

k500

Active member
מנהל
נהדר

שיר יפה ואכן מבטא רגשות. אולי תשלחי אותו לאתר, אם תרצי?
בכל אופן, תודה על השיתוף והסיפור מאחורי.

ואם יש עוד כאלה שכותבים/ות ורוצים לשתף, נשמח
 

Ayelet 363

New member
תודה רבה

אני אשקול את זה. דיי התלבטתי גם אם לשים את זה פה. בעבר הייתי כותבת יותר שירים, עד שמתישהו נגמרה לי ההשראה ומגיעה רק לעיתים רחוקות. בשנים האחרונות כתבתי כמה בודדים אבל אני לא כל כך מראה לאנשים כי נכנס בי הרעיון לשלוח דברים לתחרויות, והרבה פעמים אסור לשלוח דברים שכבר פורסמו (ואני רואה הרבה פעמים שכתוב שגם להראות לאנשים נחשב כפרסום). מה שקצת משעשע, כי כשאני טיפה יותר אוהבת את מה שכתבתי, לפעמים קשה לי לשלוח אותו (ושולחת או דברים שכתבתי בכוונה בשביל התחרות, שהרבה פעמים הם דווקא דברים שאני אוהבת פחות. אם כי מזמן לא שלחתי שום דבר), כך שאני שומרת שירים בלי להראות לאף אחד כדי לשמור את האופציות פתוחות. מכיוון שאת השיר הזה החלטתי להראות, נראה לי שאני אשקול ברצינות לפרסם אותו איפשהו.
&nbsp
בדיוק עברתי עכשיו על הודעות שקיבלתי בטמבלר ומסתבר שקיבלתי אישור לתרגם משהו שאהבתי בנוגע לא-מיניות ולא-רומנטיות לעברית:
http://dragonheartftherpays.tumblr.com/post/154255993369/pinkdiamondprince-pinkdiamondprince-trying
&nbsp
במקור שלחתי את השאלה לקראת שבוע המודעות לא-רומנטיות, אבל לא ראיתי את התשובה עד עכשיו. על סמך הפוסט הזה נעשה קומיקס ששמתי בפורום בשרשור שעשיתי על א-רומנטיות, וחלק מהרעיון היה לבקש אישור לתרגם גם את הקומיקס, למרות שהכתב שלי מזעזע. אז עכשיו ביקשתי אישור גם בשביל הקומיקס:
http://dragonheartftherpays.tumblr.com/post/154255993369/pinkdiamondprince-pinkdiamondprince-trying
&nbsp
דרך אגב, הסיבה שבגללה בדקתי את ההודעות באתר ההוא שלא דרך המייל שלי גם הייתה קשורה לא-מיניות וא-רומנטיות. שלחתי אתמול הודעה בנוגע לציור שמאוד אהבתי של דמות מהארי פוטר עם דגל א-מיני ובתוכו לב א-רומנטי:
&nbsp
http://kaenith.tumblr.com/post/101061439418/in-honor-of-asexual-awareness-week-i-am-drawing
 

Ayelet 363

New member
וקיבלתי אישור לתרגם גם את הקומיקס

חבל שהכתב שלי זוועתי.
 

hatzilonit

Member
מנהל
שכחתי את הסיסמא לטאמבלר! ולא מצליחה לשחזר! מתגעגעת


 
למעלה