אתמול היה מפגש פורום...

קשת54

New member
אתמול היה מפגש פורום...

אף פעם לא הייתי בכזה מפגש... רציתי מאוד ללכת.
לא יכולתי להגיע הפעם. אני כל הזמן מתלבטת עם לבוא למפגשים של הקהילה או שלא... כי זה מצריך ממני לצאת מעוד ארון מסוים, כי עד עכשיו מי שיודע על הנטייה הא מינית שלי זה רק אני, חבר שלי ועוד חברה... ואף אחד מהם לא א מיני ואין לי עם מי להזדהות, אז זה משאיר אותי די בדד עם העניין הזה...
הם מנסים להבין אותי מה שיותר, אבל לא מבינים באמת...
רציתי לבוא אתמול אבל לא יכולתי כי קרה משהו שגרם לי להיות במקום אחר באותו יום.
האמת שזאת הפעם הראשונה שהחבר שלי גם תמך ברצון שלי ללכת למפגש כזה, עד עכשיו הוא סירב לזה... הוא מתקשה להודות שאני א מינית... הוא היה רוצה להתכחש לזה... אז בתכלס הוא יודע שזאת הנטייה שלי... אבל יחס עם זאת, גם מדחיק, מעדיף שלא לחשוב על זה... לפעמים הוא קורא על חוויות של חוסר הצלחה בין בני זוג שמורכבים מא מינית ומיני...בעצם, לא לפעמים... אלא רק לאחרונה... זה מדכא את שנינו כשהוא עושה את זה... אני יודעת שאפשר להסתדר במערכת יחסים כזאת... אנחנו כן מסתדרים אז חבל לקרוא על דוגמות שליליות... הפעם הוא הסכים שאצטרף למפגש ומבחינתי זה עוד שלב של קבלה...
חוצמזה.. הצטרפתי לקבוצה שעוסקת בנושא הזוגיות בפייסבוק... לא נשמע שם הקול הא מיני... זה חסר לי שם... אני מרגישה כמה הוא מושתק. יש שם אמירות שהן כאילו מציגות את המין כעובדה ביחסי זוגיות, כאילו שכדי לחיות ביחד בשלום ובשלווה... חובה שיהיה סקס... קשה לי שאין שם טענות נגד... ואני לא ממש יכולה להביע את דעתי המנוגדת, כי אני עדיין בארון...
 

jen711

New member
לי אישית דווקא עוזר שזו קבוצה של אנשים "זרים"

שלא קשורים לחיי היומיום ולאנשים שאני מסתובבת איתם.
זה מוריד מהרגשת ה"לצאת מהארון".
לי תמיד יותר קל מול אנשים זרים מאשר אנשים קרובים יותר שאני אצטרך להיתקל בהם.
 

קשת54

New member
זה אינדיבידואלי....

תודה על השיתוף...
כל יציאה מארון בשבילי... היא קודם כל מול עצמי... העולם לא זר לי... כולם זרים ולא זרים כאחד... כל עוד ניתן להכיר, הם לא לגמרי זרים.
 

k500

Active member
מנהל
את מוזמנת לבוא למפגש הבא

לכל אחד/ת מאיתנו יש סיפור או חוויה והדברים הללו עולים במפגשים כי באמת, אין לנו תמיד עם מי לדבר ולשתף תחושות שרק א-מיניים/ות אחרים יכולים להבין ומפגש פנים מול פנים הוא הזדמנות נהדרת לכך.
 

p019

New member
כל חודשיים שלושה - טלוי גם במזג האוויר

בנוסף יש פעם בשבועיים מפגש במרכז הגהה בתל אביב
 

k500

Active member
מנהל
אנחנו מפרסמים כאן מראש, כך שאפשר לראות ולעקוב

 

IcePrincess22

New member
בואי למפגש הבא!

גם אני לא יכולתי להגיע הפעם (תקופת מבחנים...), אבל אני ממליצה בחום. כשפגשתי פנים אל פנים את k500 בפעם הראשונה, הרגשתי נפלא.
חוץ מזה, את לא חייבת לשתף. את יכולה פשוט להקשיב לאנשים אחרים מספרים על עצמם ולנשנש חטיפים.
לגבי קבוצת זוגיות, אני לגמרי מבינה אותך. כרגע אל תגיבי ואל תעשי כלום. תשתמשי בפוסטים שאת קוראת כדי להבין איך החברה המינית עובדת. איך האנשים מסביבך חושבים.
והכי חשוב: תזכרי שכל עוד לך ולחבר שלך טוב, לא משנה מה אחרים חושבים. שניכם אנשים בוגרים, וזכותכם לחיות את החיים שלכם איך שאתם רוצים. מי שלא מבין אתכם - זאת בעיה שלו.
 

קשת54

New member
אשמח לבוא להיפגש, לשמוע ולשתף...

גם לשתף... כשאני בסביבה בטוחה אני יכולה לשתף בלי בעיה...
לגבי קבוצת זוגיות, אני מכירה כבר את החברה המינית... היא סביבי כל היום... אני שומעת על מין כל הזמן... אין חדש תחת השמש.
לגבי התנהגות מינית, חקרתי אותה קצת כי סקרן אותי להבין מה אני לא מבינה... כמה שיסבירו לי, לא אוכל להבין פיזית מה זאת משיכה מינית... אבל מבחינת התאוריה, כתבתי על זה סמינריון שלם רק כדי להבין מה העניין... לא כזה הבנתי חח...
בנוגע לאיך האנשים חושבים, כשהם כותבים שכדי שזוגיות תעבוד טוב, צריך 70% סקס ו30% הבנה והקשבה... אז אני מרגישה את הפער... כי מבחינתי הסקס הוא לא פרמטר בכלל וזאת הכללה של כל סוגי הזוגיות... והקבוצה של הזוגיות כוללת את כל הסוגים.
בנוגע לחבר שלי, אני מרגישה שהאינטימיות נפגעת... כי אנשים מבחוץ כל הזמן מתערבים... ואני מדברת כרגע על אמא שלו... וכן זה מפריע לי מה אנשים חושבים אם יכולים לעשות צעד מלחיץ כמו להוציא אותי מהארון בלי לקבל את הסכמתי.
 
למעלה