מאמר אודות א-מיניות שהיא לא סוג של הפרעה מינית

  • פותח הנושא k500
  • פורסם בתאריך

k500

Active member
מנהל
מאמר אודות א-מיניות שהיא לא סוג של הפרעה מינית

המאמר משנת 2015. לא קראתי את כל המאמר עדיין, אבל בסוף המסקנה שלו היא שא-מיניות היא קטגוריה נפרדת מהפרעה בחשק המיני ושכרגע הכי טוב להציע שא-מיניות תסווג כנטיה מינית ייחודית ולא כחוסר תפקוד מיני, דבר המחזק את מה שאנו כא-מיניים/ות טוענים בשיח הא-מיני.

כותבי המאמר הם מהבולטים בכתיבה אקדמית על א-מיניות בשנים האחרונות. מוזמנים/ות לקרוא ולהתרשם.
 

קשת54

New member
זה מגניב שיש מאמרים על זה...

בשנה שעברה עשיתי עבודת סמינריון ובדיוק ניסיתי להבין את המיניות שלי... רק גיליתי שאני א מינית תוך כדי הסמינר... אבל לא מצאתי מספיק מאמרים על א מיניות כנטייה מינית... אף על פי שחיפשתי. מצאתי על א מיניות כהפרעה וזה הקשה עלי את התהליך של ההשלמה עם העובדה שאני אכן א מינית.
עכשיו כששלחת את המאמר... אני הייתי שמחה לקרוא אבל חבל שזה באנגלית...הייתי רוצה שיהיה על זה מידע בעברית. בכלל חיפשתי באותו זמן שירים א מיניים... ובסוף כתבתי על שירה ארוטית כי לא מצאתי במדויק את מה שחיפשתי...
 

k500

Active member
מנהל
למה לא שאלת קודם?


יש כמה וכמה מאמרים מהשנים האחרונות שעוסקים בא-מיניות כנטיה ומדברים על זהות א-מינית וכו'. חלק נמצא כאן בפורום.
דווקא המאמר הזה הוא לא מבחינת אורים ותומים, אלא הבאתי אותו רק כדי לחזק את הטענה של המבקרים מבחוץ שחושבים שא-מיניות היא משהו לא טוב או חוסר במובן השלילי.
 

קשת54

New member
אני קצת מתקשה באנגלית..

לא שאלתי קודם כי לא ידעתי בכלל באותו זמן שיש דבר כזה ואיך זה נקרא... שאלתי את המורה שלי אם יש שירים הפוכים לשירה אירוטית... מפה לשם.. תוך כדי העבודה שלי... הבנתי שאני א מינית. אבל לקח לי זמן להגיע בכלל ללוקסוס הזה של להגיב כאן.
 
למעלה