מה עושים כדיי למצוא זוגיות מי שא-מיני (דחוף)

מה עושים כדיי למצוא זוגיות מי שא-מיני (דחוף)

חוץ מאפשרות של להכיר בת זוג א-מינית - שזה קשה מאוד ..
מה עושים ?
מה עושה מי שרוצה להקים בית ומשפחה עם זוגיות כמו כולם..?
יש את הרגש לחברה ולאהוב מישהיי מבחינה רומנטית, אבל לא קיים שום משיכה מינית
אין לזה טיפול ? פיתרון כלשהו? תודה לכולם
דחוף:
 
ועוד משהו

במידה ורוצה להיות בזוגיות עם מישהי עם משיכה מינית רגילה..
זה אפשרי ?
 

hatzilonit

Member
מנהל
בטח שאפשרי. כמה מאושרים תהיו - זה כבר תלוי בכם


 

k500

Active member
מנהל
רגע, רגע, רגע..

שלום, ברוך הבא.

ובכן, לפי מה שכתבת, אתה א-מיני ומחפש זוגיות על בסיס רומנטי ולא מיני, נכון?
עכשיו, זה נכון שלהכיר בני/ות זוג א-מיניים זה לא פשוט, אבל השאלה אם ניסית בכלל ואם זה נמשך לאורך זמן.
גם אני, כמו רבים/ות כאן, מחפש ומנסה למצוא זוגיות כזו ואכן זה לוקח זמן ודורש סבלנות רבה. אם יש לך סבלנות ואתה באמת מחפש זוגיות א-מינית, שווה לך להשקיע, כי מה בעצם האלטרנטיבה שלך? להיות עם מישהי מינית? ואז מה? תרגיש מאושר יותר?

ובקשר לטיפול, אם אתה א-מיני וזה מה שאתה מרגיש, אז במה יש לטפל? א-מיניות זו נטיה ועניין של הרגשה. זה נכון שאנחנו מוקפים בסביבה מינית ואולי מרגישים קצת שונים אבל זה בגלל שנותנים לנו להרגיש ככה במקום להכיר בנטיה הא-מינית ולכבד אותה כמו שאר הנטיות. אז אנחנו לא שינינו את העולם עדיין, אבל בסוף זה יקרה ולראייה, יש כבר הכרה בנושא הא-מיני פה ושם, אם כי הדרך עוד ארוכה.
אז מה עושים בינתיים? זה תלוי בך. אתה יכול למצוא זוגיות עם מישהי מינית ולראות איך תסתדרו ביניכם או שאתה יכול להצטייד בסבלנות ולחפש זוגיות א-מינית.
ואם קראת כאן לאחרונה, ישנם שרשורים של זוגיות של א-מיניים ומיניים, תוכל לקרוא חוויות של אחרים ולראות אם זה מתאים לך.

בכל מקרה אנחנו מוכנים לעזור לך עד כמה שנוכל, גם בתמיכה ושיתוף.
 

IcePrincess22

New member
כמה עצות

היי!
אני מזדהה מאוד עם התחושות שלך. אני א-מינית הטרו-רומנטית, זאת אומרת נמשכת רומנטית (אבל לא מינית) לגברים. אני רוצה להוסיף על הדברים החכמים של k500:
1. יש מסגרות שבהן אפשר לפגוש אנשים א-מיניים. נניח, קבוצת הפייסבוק, קבוצות הואצאפ והמפגשים במרכז הגאה בתל אביב. אולי בין האנשים במסגרות האלה תהיה מישהי שתתאים לך.
2. ספר על הא-מיניות שלך לחברים שלך ולאנשים מסביבך. אולי תגלה שאנשים שאתה מכיר הם א-מיניים, או שהם מכירים אנשים שהם א-מיניים. לפני שבועיים סיפרתי לידיד שלי שאני א-מינית, והתגובה שלו הייתה: "נראה לי שאני מכיר מישהו שיכול להתאים לך" :)
3. אל תנסה למצוא מערכת יחסים בכל מחיר. עדיף לך להישאר רווק מאשר למצוא את עצמך בקשר עם בן אדם שלא מתאים לך. אל תיכנע ללחץ של חברים ובני משפחה, גם אם הלחץ הוא בכוונה טובה.
4. זכור שגם אם אתה לא בזוגיות, החיים שלך יכולים להיות טובים, מלאים ומספקים. תתחיל תחביב חדש. תעשה דברים שאתה אוהב. אל תשב בבית לבד ותבכה כמה רע לך ;)
בקיצור, התאזר בסבלנות. אולי תמצא מישהי שמתאימה לך. וגם אם לא, שמור על אופטימיות.
 
למעלה