חדשה-ישנה

TheCVway

New member
חדשה-ישנה

אהלן, כבר ביקרתי בפורום הזה לפני כמה שנים.. הפסקתי להיכנס אליו מהסיבה הפשוטה, שנושא מין לא מאד מעסיק אותי ביום יום, אז גם התעסקות בא-מיניות היא התעסקות בנושא הזה. חזרתי לפורום כי עכשיו "הנושא חזר להיות על הפרק" והוא כן מעסיק אותי ביום-יום. האמת שלא ידעתי לגמרי אם אני א-מינית, ומהמידע שקיבלתי באינטרנט לפני כמה שנים הנחתי שאני לא. אבל אין ספק שיש פערים בין הרצון והעניין שלי לבין מה שבנורמה. אז שוב, אני פה בגלל שהעניין חזר להעסיק אותי. אני בזוגיות 7 חודשים. עם בני הזוג הקודמים אני "התפשרתי" בנושא הזה ועשיתי יותר סקס משרציתי כדי לשמור על מערכת-היחסים. העניין עכשיו, שבן-הזוג הנוכחי שלי הוא אקסטרה-סופר-צגה מיני, ובשבילו, רק "לסמן וי" על סקס, זה לא מספק אותו. אז אתם רק יכולים לנחש כמה פעמים הנושא הזה עולה. התחלנו ללכת לטיפול אצל סקסולוג. זה דבר שאני רציתי לעשות כבר הרבה שנים, כי למען האמת אני לא מרוצה מהמצב שלי. ז"א, רק לי זה נוח וסבבה, אבל אני כן רוצה לנהל מערכות יחסים אינטימיות, אוהבות ובריאות, וסקס הוא נושא מאד חשוב בזוגיות (לפחות עם רוב האנשים). וגם בן-זוגי רצה ללכת לסקסולוג כמה שנים, בדיוק בגלל העניין ההפוך ממני, שההתעסקות במין מפריעה לו ביום-יום והיו תקופות שזה גם הפריע לבחורות שהיו איתו באינטרקציה מינית. אז כן יש לי צורך מיני, רק בתדירות מאד נמוכה והרצון עצמו מאד "דל" וחסר פנטזיות. עיקר המשיכה שלי לאנשים (גברים) זה משהו פיזי, לא ממש מיני תשוקתי.. אני עוד לא לגמרי יודעת להגדיר את עצמי בצורה הטובה ביותר, אבל אני כן יכולה לענות בבירור אם אקבל שאלות הכוונה. לפני כמה שנים כשקראתי מידע על זה, הבנתי שאני לא א-מינית כי כן יש לי איזשהו צורך אפילו מינימלי, והיום קיבלתי מידע אחר, שנושא הא-מיניות הוא יותר רחב, לא שחור ולבן, והיום כבר יכלתי להתחבר לזה יותר. אני באה לפה בלי שאלות האמת, פשוט רוצה להיות בסביבה שמבינה אותי, כי לאחרונה אני מרגישה שהבן אדם הכי קרוב אליי מאד לא מבין אותי בתחום הזה (כמובן שהוא רוצה להבין ומנסה, אבל הוא מאד רחוק מזה בעצמו) וזהו, זה בגדול הסיפור שלי. ועכשיו גם נרשמתי לאייס-בוק, לול. אני מקווה שזה לא נטו אתר היכרויות כי זה לא סבבה בזמן שאני במערכת-יחסים :| ואני גם מבינה שבדיוק פספסתי את המפגש שלכם! דאמ
 

k500

Active member
מנהל
ברוכה השבה

אכן, היה מפגש מהנה בשבוע שעבר ודיברנו בו גם על הסוגייה שהעלית כאן, המינון והמשיכה.
אני לא יודע מה אמרו לך לפני כמה שנים, אבל א-מיניות היא באמת מגוון רחב של אפשרויות על הסקאלה ולא מצומצמת למשהו אחד. זאת גם הסיבה שא-מיניות מאפשרת להבין מיניות בצורה טובה יותר כי יש מרחב בחירה וחופש להיות מה שרוצים בלי להיות כבולים להגדרות.

אז לא נגיד לך מה את, כי רק את יכולה לדעת מה את מרגישה, אבל כמו שכתבת, כן נוכל לעזור ולכוון בנושא.
ייתכן ואת א-פורה, כלומר כן נמשכת מינית לפעמים או בסיטואציות מסוימות.
מאחר ואני לא יודע מה את יודעת ומה לא, אני מצרף כאן קישור, אולי זה יעזור:

[URL]https://www.asexuality.org/wiki/index.php?title=Gray-A_/_Grey-A[/URL]

וגם זה, כדי לתת עוד פרספקטיבה לנושא:

[URL]http://demisexuality.org/articles/what-is-gray-asexuality/[/URL]

הקישור האחרון מדבר גם על דמי-מיניות, מומלץ לקרוא על כך בעמוד הבית של הקישור, אם תרצי.

חוץ מזה, אנחנו כאן תמיד ומוכנים לעזור בכל דרך. בהצלחה
 

TheCVway

New member
:)

תודה! לפני שכתבתי פה, קראתי קצת על א-מיניות, א-פור ודמיסקסואליות... בעצם רק עכשיו נחשפתי ל"ספקטרום" המיני - א-מיני הזה, ואפשר לומר שאני עוד לא יודעת על עצמי איפה אני ממקומת כי לא הייתי מודעת עד היום. אני לא יכולה להגיד אם הייתה לי פעם משיכה מינית אמיתית, או יותר רצון להרגיש נאהבת ע"י גבר שיחשוק בי מינית. אני כן יכולה להגיד חד-משמעית שכל אינטרקציה מינית שלא במערכת יחסים שהייתה לי, לא הייתה מהנה בכלל מצידי. רק נהניתי מ"מילוי חור פסיכולוגי" בדרך כזאת. לגביי מערכות-יחסים קודמות שהיו לי, אני לא לגמרי זוכרת אם אי-פעם הייתה משיכה מינית אמיתית, אני בעיקר זוכרת שלא הייתה ושכל פעם שהיה אקט מיני, רק חיכיתי לסיומו. מה שבטוח, במערכת היחסים הנוכחית, לא היו משיכה או רצון מיני בכלל. עכשיו שיש לי במודעות את המידע החדש הזה, אני אתחיל לעשות חקירה עצמית ולשים לב לתחושות.
 
למעלה