חדשה פה

lilach238

New member
חדשה פה

היי לכולם,
הרבה זמן התלבטתי אם יש לי מה להכנס לפורום בכלל אבל החלטתי לנסות..
אז מעולם לא אהבתי ונהנתי מסקס וזה תמיד הרגיש לי כמו עול . עד שהבנתי שיש דבר כזה א-מינית.
נראה לי שנהייתי א-מינית בגלל דימוי עצמי. יש לחץ של החברה שאישה תראה בנורמה מסויימת (בר רפאלי לדוגמא) וכל עוד אני לא שם- מישו יתפשר עליי. ותמיד ארגיש לא מספיק טובה, לא משנה מה. (במיוחד כשיש את הפורנו שאומר איך אישה אמורה להראות ומה לעשות).
בסביבה שבה מעולם לא פגשתי עוד מישו א-מיני כמוני תמיד הרגשתי מוזרה ואף אחד לא האמין לי. במיוחד גברים ( יוצאים איתי חודש ואז מבינים שזה לא יקרה וזורקים). לכן הייתי חייבת לדבר עם מישהו כבר שיבין אותי..
השאלה שלי, האם יש עוד מישו שמגדיר את עצמו כא-מיני מאותה סיבה?
ושאלה נוספת, אולי תשמע מטופשת לכמה מכם.. אני לא מבינה איך גבר יכול להיות א-מיני? מבחינה פיזית.. אם יש זקפה זה לא אומר שיש רצון למין? וגם איך גבר יכול לא להנות מסקס?
תמיד הרגשתי שבתור גבר הכל נראה אחרת.
אשמח לתגובות!
*לילך שם בדוי
 

k500

Active member
מנהל
ברוכה הבאה

ראשית, תודה על השיתוף ועל הדברים שכתבת. אנחנו שמחים שאת כאן גם לאחר התלבטויות.
שנית, א-מיניות, שהיא חוסר במשיכה מינית כלפי אחרים, מדברת על רמת המשיכה המינית לאחרים/ות, כלומר האם את נמשכת מינית ברמה ותנאים מסוימים או בכלל לא.
כתבת שמעולם לא אהבת או נהנית מסקס ושזה הרגיש לך כמו עול, שזה נשמע כמו רבים/ות אחרים כאן שמחשיבים עצמם א-מיניים מהסיבה הזאת.
הלחץ החברתי לנורמות מסוימות ובייחוד הזוועות שמנפיקים סרטי פורנו הם כידוע עיוות של המציאות ולצערנו זה מה שתופס אצל רוב האוכלוסיה והתקבע כנורמה. למה? מהרבה סיבות, אבל לא נדון בזה כעת, הדיון הוא לא על זה. מה שחשוב הוא שאנחנו חיים בתוך ה"נורמות" הללו וצריך להבין את ההשלכות שלהן ובייחוד לעניין שלנו כאן.
נדמה לי שכמעט כולם/ן כאן עברו את אותן חוויות לא נעימות מול החברה, את הטלת הספק בא-מיניות ("יש דבר כזה?"/ "אולי עוד לא מצאתם את האיש הנכון?" וכו') והרצון להפוך אותנו ל"נורמלים" כביכול, כלומר שנהיה כמו כולם.
אז לא, אנחנו לא חייבים להתיישר לפי מה שכולם רוצים כי אם אנחנו א-מיניים, זאת הנטייה שלנו ואי אפשר להפוך אותנו למה שאנחנו לא. במתח הזה שבין הרצון שלנו והרצון של האחרים, זאת ההרגשה המוזרה שתיארת ואנחנו מכירים את ההרגשה הזאת היטב.
אפשר להבין שגברים שיצאת איתם לא בדיוק התלהבו מזה שאת לא משדרת באותו גל מיני שלהם אבל זה לא אומר שאת לא בסדר, אלא שהם לא מספיק טובים ומתאימים לרצון שלך.
אבל, יש גברים א-מיניים!
ואיך זה שגבר יכול להיות א-מיני? בדיוק כמו שאישה יכולה להיות א-מינית. מדובר בנטיה, רצון והרגשה ולא מה קורה באיברים פיזית. גם לא מדובר אם נהנים או לא מסקס, זה אם רוצים בכלל סקס. מסתבר שכמעט ולא.

יש עוד הרבה דברים כמובן וזה היה על קצה המזלג, אבל את מוזמנת להמשיך לכתוב, לשתף ולשאול. אנחנו כאן ומוכנים לעזור תמיד.
 
למעלה