כתבה מ- Ynet: "הגבר שלי כבר בקושי שוכב איתי"

IcePrincess22

New member
כתבה מ- Ynet: "הגבר שלי כבר בקושי שוכב איתי"

היי כולם,
כמו ששמתם לב, אחד מתחביביי הוא לקרוא את טורי העצות לגבי יחסים ולחפש רמזים לאנשים שהם א-מיניים.
טור שפורסם לפני שבוע ב- Ynet לא אכזב.
דנה התחילה לצאת עם גיא. היא התרגשה מהתחושה שסוף-סוף מישהו מעוניין להכיר אותה באמת, ולא את הדרך הקצרה ביותר למיטה שלה. אחרי כמה שבועות הם נכנסו למיטה, והיא הגדירה זאת "אחר ונפלא". אבל אז משהו השתבש. דנה כתבה למאמנת האישית שלה כך:
"אני מרגישה שאני הרבה יותר מינית ממנו והוא מתחמק ממגע איתי. זה מעליב אותי ומתסכל. נראה לי שאני לא יכולה להמשיך להיות איתו בקשר".
כשהיא יזמה סקס בעצמה, גיא לא סירב, אבל היא עשתה זאת לעיתים נדירות. גם הוא יזם רק לעיתים נדירות. באותן פעמים, דנה חשה עלבון, כי היא לא האמינה לכוונותיו והרגישה שהוא שוכב איתה "כי צריך", ולא כי הוא באמת נמשך אליה. דנה חשה שגיא מרמה אותה, שהוא מבין מה לא בסדר, ובוחר לא לדבר על זה.
המאמנת האישית הציעה שתי עצות:
1. לא להתבייש להעלות את הנושא בצורה ישירה, ולשאול שאלות כמו: מה אתה אוהב בסקס? מה הפנטזיות שלך? מהם הרגלי הצפייה שלך בפורנו? למה אתה נמשך?
2. ליזום יותר!
לדעתי, שתי העצות האלה מוצלחות. העצה הראשונה אפילו יותר חשובה, משום שהיא מאפשרת להבין בדיוק מה הבעיה. אנחנו מכירים את הסיפור רק מהצד של דנה, ולא מהצד של גיא. אין לנו מושג מה גורם לו לא ליזום. יכולות להיות המון סיבות, אבל אני רוצה להדגיש בפורום הזה שיכול להיות שהוא אפור.

קישור לכתבה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4835946,00.html
 
למעלה